Veerle's POV
'Veerle Veerle, kom je nog ?' 'Ja ja, kom eraan Sanne!' Ik word altijd opgefokt als ik mijn make up doe voor we uit gaan. Even voor de duidelijkheid ik ben Veerle ben 21 jaar en studeer aan de universiteit in Utrecht. Daar heb ik een van mijn beste vriendinnen Sanne ontmoet. We zitten nu in onze tweede jaar van onze bachelor van de studie rechtsgeleerdheid. We gaan vanavond uit in Utrecht want Sanne heeft net een break up gehad met haar vriend. 'Jezus Veerle hoeveel make up moet je nog op je gezicht smeren?' 'Jeetje Sanne moet je me nou zo opfokken?' 'Ik wil er vanavond gewoon goed uitzien als ik met iemand naar huis wil' 'pfffff Veerle je hebt niet zo veel make up nodig.' 'Sanne zo lief, maar goed tegenwoordig houden jongens alleen maar van blonde meiden met veel make up.' 'Veerle jezus je moet jezelf echt niet gaan veranderen voor mannen.' 'Maar eerlijk is eerlijk blond haar staat je beter dan bruin haar.' Ik keek Sanne aan en knikte dankbaar naar haar. Ik heb een zwart strapless topje aan met een blauwe wijde spijkerbroek en Sanne had een wit topje aan met dezelfde spijkerbroek. Voordat we de deur uitgaan, gaan we nog indrinken thuis met vodka en Red Bull.
Aangeschoten lopen we een club binnen. Sanne ziet al haar prooi en loopt op een jongen af met bruin haar. Ik zit aan de bar er komt een blonde jongen op me aflopen. Maar aangezien ik al aardig aan de dronken kant ben zie ik wazig. De jongen vraagt aan mij of ik met hem wil zoenen zodat hij een weddenschap met zijn vrienden wint. Hij ziet er goed uit dus ik knikte ja. Hij neemt me op de bek en we beginnen te zoenen. Hij zoent goed en zijn handen knijpen in mijn kont. We gaan uit elkaar om op adem te komen en de jongen vroeg aan me of ik met hem mee wilde naar zijn huis. 'Jaa ik wil met je mee maar moet eerst even mijn vriendin bellen.' Hij knikte ja van dat het goed was en ik belde Sanne. Ze nam gelijk op. 'Hey Sanne waar ben je nu?' 'Ben met een jongen buiten wilde je net bellen om te laten weten dat ik met hem mee ga.' Oh dan komt dat goed uit ik ga namelijk ook met iemand mee naar huis.'
JE LEEST
One night with Matthy het Lam
FanfictionJe gaat naar bed met Matthy maar rent de volgende dag weg. Lees maar het verhaal als je houdt van second chance trope