Weddenschap

23 1 0
                                    

POV' Matthy

Vandaag waren we bezig met een nieuwe video. Bankzitters fixen meiden voor Matthy. De jongens doen dit natuurlijk allemaal om mij te stangen aangezien ik dit dus absoluut niet leuk vind. We zijn al de hele dag bezig ik heb geen zin meer alleen we gaan blijkbaar nog de club in om een meid te scoren.

Sta ik dan in de club met de jongens. We hebben een weddenschap lopen namelijk als ik een meid zo ver krijg om met mij te zoenen doen we dit soort video's nooit meer. Ja dan ga ik me best doen want dit is echt het kutste ooit. Ik loop op een meisje af met perfecte rondingen. Ik vraag of ze met me wilt zoenen zodat ik de weddenschap met de jongens win. Ze antwoord met 'ja, is goed' ik pak haar vol op de bek. Ze zoent goed knijp nog even in haar kont en vraag daarna of ze met me mee wilt gaan naar mijn huis. 'Ja, is goed moet wel even mijn vriendin contacteren. Ze belt even en vervolgens lopen we naar mijn auto. Na een rit van een halfuur komen we aan bij mijn huis. Doe de deur open en pak het meisje gelijk op haar bek. We lopen de trap op naar mijn kamer.

Ik wordt wakker maar het meisje is weg. Ze was de beste die ik ooit heb gehad. Nu baal ik als een stekker dat ik haar nummer ofzo niet heb.

Ik moet natuurlijk gewoon veder gaan met mijn leven. Dat meisje kom ik toch niet meer tegen. Ze was goed maar ik ga niet lopen janken om haar. Ik kleed me aan en vervolgens zie ik dat ze haar BH heeft laten liggen. Ik pak de BH en leg hem in mijn onderbroeken la.

Ik kom kantoor binnen en vraag hoe het is met de boys. "Hey, jongens hoe gaat het met de kater?" Iedereen reageert een beetje afwezig. Ik ga ook maar zitten aan mijn bureau en ga maar snel aan het werk. Bij de lunch begint Raoul tegen mij te praten over hoe het was met dat meisje gister. Ik vertel hem dat ze goed was en dat ik haar heel erg miste in mijn bed. Hij begint te lachen en roept: "oehhhh Matthy heeft een one night stand gehad." Ik loop rood aan en sta op om weg te lopen. De jongens beginnen te lachen. Zo gaat het de hele dag door op werk.

Het is een aantal maanden later. Ik ben aan het werk en opeens krijg ik van receptie te horen dat er een meisje op me daar aan het wachten is. Ik sta op en loop naar de receptie die beneden is. Het meisje van mijn dromen staat daar oh wat ben ik blij.

"Hey, ik weet niet meer of je het je kan herinneren maar we zijn een paar maanden geleden naar bed gegaan en ik ben dus nu zwanger." Ik kijk haar met ongeloof aan. Ze rent weg nadat we sex hebben gehad en nu staat ze voor mijn neus om me te vertellen dat ze alleen met mij heeft geneukt zodat ze wel een vader heeft voor haar baby. Ik doe een beetje bot terug. "Je denkt toch zeker niet dat ik je geloof dat je zwanger bent van mijn kind?" Ze begint te huilen en kijkt naar de grond. Ik kijk haar vies aan, ze is waarschijnlijk gewoon een slet die mijn geld wilt. Ze ziet me kijken en rent weg. Wat een slet had dit niet zo van haar verwacht. Nu weet ik beter en loop weer naar boven. Ik negeer de jongens en ga weer aan het werk om haar te vergeten.

One night with Matthy het Lam Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu