Veerle's POV
Ondertussen is Noah al 3 jaar oud en loop ik nu met hem en Sanne in het park zodat hij even kan spelen en rennen. Er komt een jongen op ons afrennen. "Hey, mag ik op de foto met jullie zoon." Ik en Sanne kijken hem aan en beginnen te lachen. Het was gewoon Raoul van de bankzitters. "Ja je mag met mijn zoon op de foto." Hij keek me aan en verontschuldigde zichzelf even. "Ik wil wel even vragen om mijn zoon te blurren als je dit op YouTube gooit ofzo." Hij kijkt me aan en knikt met zijn hoofd. "Zal ik doen." Hij klikt een foto. "Je bent wel jong moeder dan." "Ja, klopt dan heb je een leuke avond met een jongen en dan ben je opeens zwanger en gelooft hij je niet." Hij kijkt me verdrietig aan. "Die jongen spoort niet joh." "Zo'n leuke jongen als deze kan je toch niet achter laten." Ik kijk hem aan en knik ja met mijn hoofd. "Hoe heten jullie dan?" "Ik ben Veerle, dit is Sanne mijn beste vriendin en mijn zoontje heet Noah." "Jullie hebben leuke namen." Ik knik dankbaar naar hem. Hij heeft Noah nog steeds in zijn handen en praat een beetje met hem.
Vervolgens komt er een andere jongen aan rennen. "Raoul ben je nou klaar met die foto we moeten veder." Het is Robbie. Hij kijkt me aan en groet ons. "Wat een prachtige baby." Terwijl hij dat zegt neemt hij Noah over uit Raoul's handen. "Wat lijkt je kind veel op Matthy." Ik raak een beetje in paniek nadat hij dat zei. Ik pakte Noah uit zijn handen zodat we weg konden gaan. "Het was leuk jullie te ontmoeten jullie hebben de foto nu moeten we weg aangezien Noah zo moet slapen. We zeggen gedag en iedereen loopt weg. "Jeetje Sanne ik raakte even in paniek." Sanne kijkt me met een schuld gevoel aan. "Kom we gaan veder voordat ze terug komen met Matthy." Nadat Matthy me zo heeft behandeld heb ik besloten dat Matthy nooit te weten mag komen dat hij een zoon heeft. Noah lijkt echt een tweeling van hem alleen heeft Noah mijn krullen overgenomen.
Raoul's POV
We doen vandaag weer een fotochallenge dit keer zit ik bij Robbie in het team. Ik kijk naar de bingo kaart en zie staan 'maak een foto met een baby'. We zijn toevallig toch in het park. Hier zijn veel ouders met hun kinderen. "Hey Robbie ik denk dat we hier al eentje kunnen wegstrepen." Hij kijkt me vragend aan. Ik loop naar de eerst volgende moeder met kinderwagen.
Ik vroeg of ik op de foto mocht met de moeders hun kind. Dat mocht, ik had me dus vergist en dacht dat ze lesbisch waren en dus moeders waren van het jongetje maar dat was niet zo. Het jongetje leek verrassend veel op Matthy ik was er even van in shock. Robbie kwam aan lopen om te zeggen dat we weinig tijd hadden en toen zag hij ook wat ik zag. Hij maakte een opmerking dat Noah zo heet het jongetje heel erg veel op Matthy leek. Waarop die moeder van hem in paniek raakte en gedag zei om weg te lopen.
Ik keek Robbie aan. "Zou het de zoon zijn van Matthy?" "Nee tuulk niet Matthy heeft sws nooit one night stands." Ik kijk hem denkend aan. Ik besefte me toen dat Matthy best lang geleden een one night stand had. "Behalve toen die ene keer met die weddenschap." "Het zou toch niet dit meisje zijn" riep Robbie. We gaan veder met de video. Toen we dachten nu is het genoeg gaan we achter de computer op kantoor even kijken naar die video. "Ze lijkt er niet op." Ik knik met mijn hoofd. Het was denk ik gewoon een vals alarm.
JE LEEST
One night with Matthy het Lam
FanfictionJe gaat naar bed met Matthy maar rent de volgende dag weg. Lees maar het verhaal als je houdt van second chance trope