Veerle's POV
Nadat Sanne en ik thuis komen van het park ben ik een beetje van slag. De jongens vonden Noah erg veel lijken op Matthy. Ik had het natuurlijk kunnen verwachten aangezien ze sprekend op elkaar lijken alleen dan dat Noah krulletjes heeft inplaats van stijl haar zoals Matthy en hij heeft ook niet een al te grote neus. Maar goed ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik kijk naar Noah die speelt in zijn speelhoek in de woonkamer. Ik begin te denken over hoe het zou zijn als Matthy me wel had gelooft. We zouden dan nu gewoon samen Noah opvoeden. Dan had ik het ook niet zo lastig gehad.
Toen Noah 2 jaar was toen had ik het moeilijk met geld. Ik moest luiers kopen en ik had niet genoeg geld. Ik heb toen veel geld geleend van Sanne aangezien ze het niet heel erg vond. De ouders van Sanne hebben me ook veel geholpen met huur van ons appartement. Ik ben ze daar zo dankbaar voor, zonder hun was het me niet gelukt. Ze boden zelfs een slaapplek bij hun thuis voor me aan. Ik wou dat mijn ouders er nog waren om me te helpen maar helaas. Toen ik 14 jaar was zijn mijn ouders samen met mijn broertje verongelukt. Sindsdien ben ik alleen! Ik kwam in meerdere pleeggezin terecht waar het niet goed ging met mijn mentale gezondheid. Mijn pleegouders waren ook niet sympathiek voor mij. Altijd maar commentaar geven over mijn gewicht en mijn uiterlijk. Ik heb geen figuur als Gigi Hadid, maar ik ben ook niet te dik. Die periode was zwaar ik wilde zo graag afvallen dat het me niet lukte. Ging alleen maar meer eten van de stress waardoor ik steeds meer aankwam.
Ondertussen trek ik me niks meer aan van mensen en hun mening over mijn gewicht/uiterlijk. Nu ik bevallen ben van Noah heb ik alleen nog maar aandacht voor hem. Het wordt me allemaal te veel dus ik ga even een ommetje met Noah. Matthy komt op me aflopen. Ik wordt er zenuwachtig van maar ik kan zien dat hij veel spijt heeft dus ik zal er maar luchtig over zijn en doe alsof ik me Matthy voor het eerst ontmoet.
We zitten bij de dichtstbijzijnde koffie tent. Ik heb een munt thee en Matthy heeft koffie zonder suiker en zonder melk. Ik kijk naar Noah en bedenk me dat hij gelukkig niet zonder vader hoeft op te groeien. Ik hoor wat gekuch naast me en kijk richting Matthy. "Mag ik hem een keer vasthouden?" Vraagt Matthy heel zenuwachtig aan mij. Ik glimlach naar hem en knik ja met mijn hoofd. Hij staat op en pakt Noah in zijn handen. Hij begint met Noah in baby taal te praten. Waardoor Noah naar hem lacht. Matthy geeft Noah kusjes en kietelt hem tussendoor. Dit geeft mij een hartverwarmend gevoel waarvan ik hou. Ik klik een fotootje als herinnering en glimlach naar ze.
—-
Jeetje jongens ik hoop trouwens dat het een beetje een leuk verhaal is! Ook hoop ik dat het een beetje goed leesbaar is.Groetjes xx
JE LEEST
One night with Matthy het Lam
FanfictionJe gaat naar bed met Matthy maar rent de volgende dag weg. Lees maar het verhaal als je houdt van second chance trope