Papa en zoon dag

21 2 0
                                    

Veerle's POV

Ughhh ik word zo moe van het feit dat Matthy mij de hele tijd vraagt of ik Noah kan voorstellen aan zijn ouders. Ik wil het allemaal rustig aandoen. Straks gaat hij weg en ben ik weer helemaal alleen. Ik heb daar gewoon simpel weg geen zin in. Ik vind Matthy dus leuk al sinds die ene nacht maar door miscommunicatie is het niks geworden. Elke keer als hij me aankijkt met zijn blauwe ogen wordt ik nog meer verliefd op hem. Er komt nog net geen kwijl uit mijn mond als ik naar hem kijk. Hij ziet me waarschijnlijk niet staan en valt op van die blonde dames met blauwe ogen. Maar goed genoeg over mijn mislukte liefdes leven. Vandaag is de dag dat ik Noah voor het eerst alleen laat met Matthy. Ze gaan samen op stap. Matthy had geregeld dat ze naar kantoor gaan om de jongens te zijn en ze gingen een video opnemen met Noah erin. Bankzitters worden ouders voor 1 dag en doen ze alsof ze Noah niet kennen. Ik ga ondertussen naar een sollicitatiegesprek bij een advocatenkantoor. Ik moet echt mijn diploma nuttig gebruiken. Noah speelt met zijn auto's op de grond. Wat een schatje is het ook.

Vervolgens gaat de Bel. Ik loop naar de deur en doe die open. Voor me staat Matthy. Ik lach en laat hem binnen. Hij loopt naar Noah en tilt hem van de grond geeft hem kusjes op zijn wang waar ik foto's van maak en praat met hem. Ik zwijmel helemaal weg van deze twee. "Dus Veerle wat ga jij vandaag doen zonder Noah?" Vraagt Matthy aan me. Ik kijk hem aan en vertel hem simpel dat ik een sollicitatiegesprek heb. Met dit gezegd te hebben stuur ik ze weg zodat ik kan omkleden en me kan klaar maken. Ben super zenuwachtig. De deur gaat dicht en ik begin me klaar te maken voor mijn sollicitatiegesprek.

Matthy's POV
Ik loop met Noah in mijn handen kantoor binnen. "Ikke lopen" hoor ik naast me. Ik kijk hem aan en zet hem op de grond zodat hij kan lopen. "Heyyy boys daar zijn we dan." Iedereen komt aangelopen, Raoul tilt Noah van de grond en ze babbelen even. We nemen de intro op van de nieuwe video en starten met 1 dag vader zijn. "Noah wat wil je doen vandaag?" Vraagt Rob hem. Noah kijkt bedenkelijk naar Rob en schreeuwt "Mc Donalds eten." We beginnen allemaal te lachen en Rob verteld Noah dat hij geen Mc Donalds krijgt en hij begint te krijsen dat hij zijn moeder wilt. Ik loop naar hem toe en zeg tegen hem dat Rob een gemene man is en dat we naar de maccie gaan. Noah begint te springen en geeft mij een knuffel.

Over de dag heen heeft Noah een leuke tijd. We hebben hem nog cadeautjes laten uitkiezen. Hij wilde ook iets kopen voor zijn moeder wat ik heel schattig vond om te zien. De video was leuk geworden waarna ik hem thuis moest brengen. Ik belde aan en Veerle deed open. Ze keek me een beetje verdrietig aan. Ik vroeg wat er was. Ze vertelde me dat haar sollicitant niet zo goed ging. Ik stelde voor om te blijven zodat ze niet alleen sip is. We hebben een film gestart die Noah wilde kijken en met z'n drieën als een gezinnetje zitten we op de bank. Dit is dus wat ik miste in mijn leven.

———-
Heyyyy iedereen sorry voor het niet uploaden was super druk met school. Maar nu ben ik er weer! Hoop nog steeds dat jullie het verhaal leuk vinden

One night with Matthy het Lam Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu