Veerle's POV
Ik wordt wakker met de zon in mijn gezicht met een gigantische kater. Ik kijk om me heen en merk dat ik niet in mijn eigen kamer ben. Ik raak een beetje in paniek en zie opeens een hand om mijn middel heen. Mijn blink gaat omhoog om te kijken van wie die hand is. Tot mijn grote schrik hoort die hand bij Matthyas het Lam. Ik raak in paniek en besluit om weg te gaan voordat hij wakker wordt. Het wordt nog erger aangezien ik helemaal naakt ben. Shit shit shit hier had ik al helemaal geen zin in. Ook nog met iemand van de bankzitters. Mag natuurlijk niet klagen aangezien Matthy wel het knapste is van de bankzitters. Ik sta zo voorzichtig mogelijk op en pak mijn ondergoed en mijn broek alleen kan ik mijn bh niet vinden. Toch besloten om die te laten liggen. Loop de deur uit en loop naar station in fking Ameide.Eindelijk ben ik Utrecht station. Even stukje lopen en dan ben ik thuis. Doe de deur open en ruik een lekkere geur binnen. Daar staat een jongen met bruin haar en blauwe ogen. Ik loop naar hem toe geef hem een hand en stel mezelf voor. Hij stelt zich voor als Alexander. 'Jullie zijn dus hier naartoe gekomen gisteren?' Hij knikt ja en gaat veder met ontbijt maken. Aangezien hij niet reageert loop ik ook maar naar mijn kamer. Ik ga op m'n bed liggen en pak mijn laptop erbij open YouTube en klik een bankzitters video aan. Niet te geloven dat ik naar bed ben gegaan met Matthy van bankzitters.
Ik word wakker van mijn dutje en loop de woonkamer binnen. 'Eindelijk ben je wakker.' Ik kijk haar vragend aan. Ze begint te lachen en zegt dat het ondertussen al 20:00 uur is. Ik besluit maar even aan school bezig te gaan en daarna proberen te slapen. Sanne had pasta pesto gemaakt wat ik op warm en begin op te eten. "Veerle waar was jij nou gister?" Ik kijk haar aan en begin te lachen. "Ja lang verhaal kort ben dus blijkbaar meegegaan met Matthy van de bankzitters." Ze kijkt me aan en begint te gillen. "Stop hou je bek dat mee je niet." Ik knik hevig ja en verstop mijn gezicht achter mijn handen. Sanne pakt wijn en we eindigen de avond goed.
2 maanden later
Ik sta boven de pot te kosten terwijl ik heel hard aan het huilen was. Sanne komt bezorgd naar me toe en vroeg wat er aan de hand was. Ik vertelde haar dat ik denk dat ik gewoon ziek ben. Ze vroeg mij hoe lang ik me al zo voelde en toen zei ik tegen haar dat het al een weken aan de gang was. Ze keek me bezorgd aan. "Veerle" ik keek haar aan. "Ben je niet zwanger?" Ik keek haar aan en begon te huilen. "Ik ga een test voor je halen."
Na een uur komt Sanne terug. "Ik heb de test." Ze gaf me de test. Ik plaste erop en daarna moest ik drie minuten wachten. 3 minuten leken nu wel 3 uur ik was zo zenuwachtig. Ik ben alleen, jong en ik heb niet genoeg geld om een kind op te voeden. Toen besefte ik me dat ik als laatst naar bed ben geweest met Matthy. Ja kut wat moet ik nu doen. Ik weet het ook niet meer. Ik hoor de timer afgaan kijk naar de test en begin te huilen. Zwanger! Ja kut en nu ?
JE LEEST
One night with Matthy het Lam
FanficJe gaat naar bed met Matthy maar rent de volgende dag weg. Lees maar het verhaal als je houdt van second chance trope