Matthy's POV
Ik word wakker met een goed gevoel. De zon schijnt in mijn gezicht waar ik heel blij van wordt. Gisteren was echt helemaal top. Ik heb Noah mogen ontmoeten en Veerle heeft me vergeven. Ik heb haar niet geloofd maar ze vond het niet al te erg. Ze zei dat ze me ergens wel begreep en dat ze het oké vond. We hadden nummers uitgewisseld en ik besluit haar te appen om te vragen of ik Noah nog een paar keer mag zien.
M- Heyy Veerle, hoe gaat het ?
V- goed en met jou ?
M- goed hoor! Ik wilde alleen vragen of ik Noah een van deze dagen nog een paar keer kan zien?
V- Uhmm ik denk het wel. We kunnen wel een keer langs komen als je op kantoor bent.
M- dat is prima kan je vandaag komen rond lunch tijd?
V-jaa dat is helemaal prima! Tot dan
M- tot dan!
Ik ga Noah vandaag weer zien heb er zo veel zin in. Ik loop naar de badkamer waar ik mijn tanden poets en de douch inloop. Na het douchen doe ik een blauwe spijkerbroek aan met een hoodie erboven. Neem nog snel een broodje en loop de deur uit richting kantoor.
*komt aan op kantoor*
"Heyyyy jongensss" iedereen kijkt om. Nou iedereen behalve Koen want die is weer eens te laat. "Goeiemorgen Matthy" roept iedereen in koor. Ik ga naar mijn bureau en ga wat video's editten.We hadden broodjes besteld voor lunch. Iemand van receptie belde naar boven om te zeggen dat hier iemand voor ons was. Dus ik liep naar beneden met het geld voor de broodjes. Maar de bezorger stond daar niet, het was Veerle. "Heeyyy" ik haf haar een knuffel en tilde Noah van de grond. "Hallo Ome Matt" ik kijk naar Noah en krijg een warm gevoel van binnen. Had natuurlijk liever gehad dat hij papa zei maar Helaas. Ik belde de zaak waar we broodjes hadden besteld en vroeg of er nog twee extra broodjes erbij konden. Dat kon gelukkig aangezien ze nog niet weg waren. We namen de lift naar boven en kwamen binnen waar iedereen ons aan keek. Noah werd er verlegen van. "Ventje je hoeft niet verlegen te zijn dit zijn allemaal vrienden van ome Matt" hij kijkt me aan met van die half betraande ogen en mijn hart doet er pijn van. Robbie komt naar ons toegelopen. "Heyy maatje ken je me nog?" Vraagt Robbie aan Noah. Noah kijkt voorzichtig zijn kant op en knikt ja met zijn hoofdje. Uiteindelijk heeft iedereen zich voorgesteld en voelt hij zich het meest op zijn gemak bij mij en Raoul. Wat me een fijn gevoel geeft. Noah zit op mijn schoot met zijn hoofd in mijn nek te slapen en dit is het beste gevoel dat ik ooit heb gehad. "Heyy Veerle kan je vanavond met mij mee zodat Noah mijn ouders kan ontmoeten?" Ze kijkt me met veel twijfels aan en schud haar hoofd nee. Ik kijk haar verdrietig aan. "Matt het is nog te vroeg." "Plus Noah weet nog helemaal niet dat je zijn vader bent en om dan nog meer mensen te ontmoeten dan die vandaag al heeft gedaan is te veel voor hem." Ik knik begrijpend en kijk naar Noah mijn zoon.
—
Het heeft lang geduurd maar dan toch een nieuwe update. Ik was bezig met deadlines voor school ben nog niet klaar heb vrijdag nog een deadline alleen had daar geen concentratie meer voor.Xx
JE LEEST
One night with Matthy het Lam
FanfictionJe gaat naar bed met Matthy maar rent de volgende dag weg. Lees maar het verhaal als je houdt van second chance trope