Rondje lopen

22 1 0
                                    

Raoul's POV

We zijn nu bezig met het laatste deel van de fotochallenge video waarbij we gaan bespreken wie gewonnen heeft. Het andere team begint en die heeft aardig wat punten. Ze hebben 6 van de 9 punten. Toen waren wij aan de beurt. Het stond opgegeven moment gelijk maar we hadden nog de laatste foto. De foto met een baby. Ik laat de foto zien. "Is dat jou baby Matthy!" Schreeuwen Koen en Milo tegelijk. Ik kijk Robbie aan en hij geeft mij een blik van denk jij wat ik denk. Matthy zegt dat hij met niemand sex heeft gehad. Ik laat de video zien van dat gesprek met die meiden. Zodra ik de camera aandoe trekt Matthy wit weg. "Gaat het wel Matt?" Vraag ik. Hij reageert niet ik denk dat hij in shock is. Matt wilt opstaan en zodra hij dat doet valt hij flauw. Ik loop naar hem toe om te kijken of alles goed gaat. Na een paar minuten komt hij weer bij en vraagt wat er aan de hand is. Matt verteld ons een beetje wat er was gebeurt en dat hij dat meisje niet geloofde. Wat ons laat denken dat dit zijn kind is. "Matt weet je hoe dat meisje heet dan?" Matt is schud met zijn hoofd nee. We kunnen altijd een paar dagen achter elkaar of volgende week zelfde tijd in het park kijken of ze nog komt. "Jongens denken jullie nou echt dat als dit Matt zijn kind is en zij wilt duidelijk niet dat wij dit weten dat ze nog in het park komt." Zegt Milo ineens. Ik schud ja met mijn hoofd dat dit wel waar zou kunnen zijn. Iedereen moet bijkomen dus we gaan allemaal naar ons eigen bureau waarna ik Lieke bel.

(Oké jongens L=lieke en R=Raoul is wel zo makkelijk)

R= Heey schatje, hoe was het vandaag?
L= hai lieverd ja was wel prima! Bij jou dan?
R= ja niet zo prima. Matthy is erachter gekomen dat hij een 3 jarige zoon heeft.
L= nee hou op met me! Ben je serieus!
R= ja helaas wel. Moet je nagaan hoeveel Matthy heeft gemist bij het opvoeden van zijn zoon. Het erge is nog wel dat Matthy tegen dat meisje heeft lopen schreeuwen toen ze hem eerlijk vertelde dat ze zwanger was van hem.
L= weten jullie zeker dat het zijn kind is?
R= Lieke als ik je zeg dat het kind als twee druppels water op hem leek dan overdrijf ik niet eens eeeb beetje!
L= ik ben even in shock maar komt vast wel goed.
R= denk het ook! Nou doei schat zie je later!
L=doei lieverd!

Na het telefoon gesprek denk ik na over wat we allemaal kunnen doen om het meisje nog een keer te ontmoeten.

Matthy's POV

Ja kut kut kutzoooi een keer in mijn fucking leven kijk ik uit wie ik vertrouw en dan is het gelijk de moeder van mijn zoon. Verdomme wat moet ik nu doe? Ik heb haar laten huilen en was super bot tegen haar. Ik baal als een stekker dat is niet te beschrijven. Ik zag het jongetje bij dat meisje en wist al hoe laat het was. Ik had het niet normaal erg verpest. Maar goed ik kan er nu niks meer aan veranderen alleen dat ik mijn zoon nu wel echt wil leren kennen. Eventueel ook de moeder van mijn zoon.

Ik krijg het benauwd van het nadenken over het feit dat ik het zo gigantisch heb verpest waarna ik naar buiten loop om een rondje te lopen.

Ik begin aan mijn rondje waarna ik ergens achter station eindig. Ik zie haar lopen met een kinderwagen. Ik ren op haar af. "Hey" "hey" ze draait zich om en blijft verbaasd kijken  innaar me. "Dus je was echt zwanger van mijn zoon?" Ze kijkt me aan en schud ja met haar hoofd. "Oke laten we het nu goed doen." Ze kijkt me verbaast aan. Ik wil haar had schudden en stel mezelf voor. "Hai ik ben Matthy." Ze grinnikt een beetje. "Hey ik ben Veerle en dit is mijn zoon Noah."

One night with Matthy het Lam Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu