Ay ay ay nasılsınız???????
Yeni kurgumla karşınızdayım. Bu kurgunun planlamasını bayadır yapıyordum. Sonunda her şey tam yerine oturmuşken daha fazla beklemeyip yazmak istedim. Sizde desteklerinizi ve o tatlış yorumlarınızı eksik etmeyin lütfeeeeeeeeen.
Hadi başlayalımmmmmmmm
...
Miray Başer (Karaç)
Ana karakterimiz Miray 17 yaşında. TSSB (Travma sonrası stres bozukluğu) tanısı konmuştur. Bu hastalığına sebep olan olay öz annesi zannettiği kişinin gözleri önünde intihar etmesidir. Tabii bunların yanında ona fazlasıyla psikolojik ve fiziksel şiddet uygulayan babası da hastalığının nedenlerinden biridir. En büyük iki korkusu karanlık ve kriz geçirme ihtimalidir. Herhangi bir şeye alerjisi olmasa da kuru üzümden nefret eder.
Çağrı Karaç (En büyük abi)
29 yaşında olan Çağan babasıyla beraber kendi şirketlerini yönetiyor. Herhangi bir rahatsızlığı ya da sağlık sorunu yok. Fazlasıyla korumacı biri. Sebebi ise 16 yaşında lise üçüncü sınıf öğrencisiyken kardeşini kaçırmalarına engel olamaması. Her ne kadar onun suçu olmasada bu olay için kendini sorumlu tutuyor. Bu yüzden sert bir mizacı var. Soğuk ve sinirli olduğu da söylenebilir.
Barın Karaç (İkinci abi)
Barın 25 yaşında. Abisinin aksine çok sıcak kanlı biridir. Kardeşinin kaybolmasından herkes gibi o da çok etkilenmiştir. Küçükken kardeşi aşı olmaktan korktuğu için ona doktor olup iğnelerini acıtmadan kendisi yapacağına söz vermiş ve bu sözü unutmayarak doktor olmuştur. Ailesine çok düşkündür, özellikle annesine.
Ata Karaç (Üçüncü abi Kaan ile ikizler)
Ata 23 yaşında daha yeni ilk yılı olan bir avukattı. Annesinin hukuk şirketinde çalışmak istemeyip kendine özel bir büro açmıştır. Mesleğindeki başarısından dolayı daha ilk yılından adı duyulan bir avukat olmuştur. Diğerleri gibi senelerce kardeşine dair bir iz aramıştır. Sırf ona bunu yapanlara karşılık verebilmek için avukatlık hayalinden vazgeçip savcı olmuş ve kardeşini aramaya devam etmiştir.
Kaan Karaç (Ata'nın ikizi olduğundan onu da üçüncü abi sayabiliriz)
Kaan, Çağrı abisinden sonra gelen en sinirli olan kişidir. Fazlasıyla fevri biri olduğundan kolayca sinirlenir ve karmaşa çıkarır. Mimar olsa da işini yapmayıp kendini tamamen kardeşini bulmaya adamıştır. Her hafta karakola uğrayan biri olduğunu da söyleyebiliriz. İkizinin aksine asla sabırlı biri değildir. Fazlasıyla kıskanç bir yapısı vardır.
Arda Karaç
5 yaşında dünyalar tatlısı bir Karaç üyesi. Annesinin toparlanmasına en çok yardımcı olan etken Arda'dır. Ablasının varlığını biliyor ve onu görmek için sabırsızlanıyor. Çok konuşkan ve sıcak kanlıdır. Abilerine çok düşkündür.
Gökhan Karaç (Baba)
53 Yaşında inşaat sektöründe bir şirketi yönetmektedir. Şirketin sahibi kendisidir başka ortağı yok. Evlatlarına ve eşine çok düşkündür. Yıllarca bir an olsun kızını aramaktan vazgeçmemiştir.
Bahar Karaç (Anne)
50 yaşında ve kendi hukuk şirketinde avukat. Kızı (Miray) 4 yaşında kaçırıldıktan sonra fazlasıyla kendinden geçmiş ve işini bırakmıştır. Ta ki Arda doğana kadar. O zaman da yeniden işe başlamasının sebebi oğullarının ve eşinin onu ikna etmesidir.
...
Karakter tanıtımı bu kadardııııııııııııııı
İki günde bir bölüm atmaya çalışacağım. Sizde desteklerinizi benden esirgemeyin asklarımmmmmmmmmmm. Kocaman öpüyorum hepiniziiiiiiiiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmesen Olmaz mı?
RomanceBaş karakterimiz Miray 4 yaşında kaçırılır ve Başar ailesine verilir. 17 yaşına kadar onları gerçek ailesi zanneden Miray'ın hayatı altüst olur. En çok etkilendiği olay ise gerçek zannettiği annesinin kendi gözleri önünde intihar etmesi ve babasının...