Sakura šla skrz chodby Konožské střední školy. Bylo zábavné přemýšlet nad tím, že možná prošla okolo kamaráda, se kterým si píše. Před sebou slyšela ruch, Sakura se podívala za roh.
Sasuke Uchiha a skupinka fanynek. Sakura měla problém se dostat skrz dav. Dokud ji jedna z dívek nestrčila na zem. Žilka podráždění se jí objevila na čele, tohle byl jasný útok.
Sakura se rozhodla, že je lepší a půjde pryč. Ale tohle pro tu dívku neplatilo. Ta holka ji následovala východním křídlem, kam Sakura šla.
"Přestaň mě sledovat," zasyčela.
"Sadie tě nesleduje." Teď dívka, která se identifikovala jako Sadie za ní běžela.
Sakura si poznamenala, že je pomalá, a že mluví sama o sobě ve třetí osobě.
Sakra, vzpomněla si, že její třída je v západním křídle. Už tak tu promrhala dost času, naštěstí pro ni byla rychlým běžcem. Jediné, co potřebovala, bylo dostat se skrz uchihovskou skupinu fanynek. Využila sprintujícího postoje, Sadie běžela za ní. Když se blížila k uchihovské skupince, uviděla jednu z malých dívek, která měla sotva 130 centimetrů.
Sakura tvrdě pravou nohou došlápla na zem a přeskočila nad ní, přitom zaujala pozornost Uchihy, který byl uprostřed davu. Sadie na to koukala a rozhodla se, že taky podobně před jejím milovaným Sasukem ujme pozornost.
Sadie to udělala jako Sakura, tvrdě nohou došlápla na zem. Vyskočila a na chvíli si myslela, že dokáže létat. Místo toho srazila tu dívku k zemi.
~#~#~#~#~#~
Sakura: 👋🏻
Zobrazeno 19:18
Sakura : Měla jsem tolik domácích úkolů, přišla jsem domů ve čtyři a dělala je až do 18:40, pak jsem poslouchala Queeny a doteď dělala jógu!
Rajče : Takže máš ráda Queen, já taky
Sakura : Zmlkni, musím ti říct storku!!!
Rajče : O bože
Sakura : Takže v mojí škole je kluk, který se jmenuje Sasuke, jsem si jistá, že ho znáš.
Rajče : Slyšel jsem o něm
Sakura : No, tak má ty fanynky a jsou tak otravné.
Rajče : To musí být na hovno
Sakura : Doslova jsou na hovno, ucpávají celou chodbu!
Zobrazeno 19:20
Sakura : Nicméně, tahle holka Sadie, alespoň si myslím, mě strčila.
Sakura : A ZPRVU JSEM CHTĚLA BÝT HODNÁ
Sakura : Pak jsem si vzpomněla, že mám hodinu v západním křídle a ne ve východním. Tak jsem musela doslova SKOČIT přes fakt malou borku, abych se dostala skrz Sasukeho dav.
Sakura : Věděla jsem, že pokud přijdu pozdě, tak narazím na Kakashiho ❤️v chodbě.
Sakura : OMFG JSI KAKASHI
Rajče : To je hnusný, jsem mnohem hezčí než on
Sakura : Jediný, kdo je hezčí než Kakashi je Kiba, Naruto a Sasuke
Sakura : Kiba je docela roztomilý
Rajče : Myslím, že jsi se mnou ve třídě
Sakura : Faaaaaaaakt, v jaké třídě jsi?
Rajče : Junior
Sakura : Ahhhh já taky!!!
Sakura : Jak se jmenuješ!
Rajče : To ti neřeknu
Sakura : Ughhh 💦💦
Rajče: 💦💦?
Sakura : Líbí se mi, záhado
Sakura : To je jedno velký KINK (=slabost, která eroticky vzrušuje)
Sakura : Takže jsi kluk nebo holka nebo něco mezi tím?
Rajče : To první
Sakura : Jsi kluk, opíchala bych tě
Rajče : Co jsem slyšel, tak si myslím, že jsi holka. Takže mě nemůžeš opravdu "opíchat"
Sakura : A je chytrý...
Sakura : KINK
Zobrazeno 19:31
Rajče : Náhodou, jaký je tvůj kink
Sakura : TY ZLOBIVÝ CHLAPČE
Sakura : Na oplátku bych ti měla říct jednu mou slabost...
Sakura : Když si lidé přehodí bundu přes rameno
Rajče : To je normální věc.
Rajče : Vzrušíš se na veřejnosti
Sakura : Je to problém 😉
Rajče : To je strašný
Sakura : Víš, že mě miluješ zlato
Zobrazeno 19:34
Sakura : 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Sakura : Prosííííím
Sakura : Ahoj, potřebuju kamarády
Rajče : Uklidni se, už jdu
Sakura : Já už budu taky
Rajče : Napsala jsi to špatně
Sakura : Napsala?
Sakura: 😉😉😉😉😉
~#~#~#~#~#~~#~#~#Sakura si užívala tajemství nevědomosti ohledně toho, kdo to ten člověk je. Vzhled nebo sociální status ji neovlivní, pokud se neznají. Byla perfektně spokojená s tímhle celým nápadem. Neměla na svých ramenou obrovský tlak, aby se chovala "normálně".
ČTEŠ
Špatná osoba
RomanceVládl škole. Ona nebyla tak důležitá. Špatně napsala jedno číslo. Dostal zprávu. -SasuSaku Moderní AU překlad z angličtiny - Wrong Person od PullOut_Hatake