👥

12 1 0
                                    

Bavili se a smáli se jako skuteční přátelé.

Sakura byla na zemi a smála se, prakticky brečela. "Sasuke, jak to podělal!"

Sasuke zabručel a překřížil své ruce. "Hlupák Naruto si myslel, že to bude dobrý prank!" defenzivně zahučel.

Sakura pokračovala v čirém smíchu. Sasuke stál klidně a cítil se trapně.

"Řekni mi to ještě jednou!" prosilo ho se širokým úsměvem.

Sasuke něco pod vousy zamumlal. "Naruto zavolal Karin a zfalšoval můj hlas, na mým telefonu. Ona to zvedla a Naruto připravil schůzku v obchoďáku. Tak Naruto mě přinutil, abych šel a strávil s ní tři hodiny..." domluvil Sasuke.

Jeho obličej byl nečinný, nikdo z něj nedokázal získat jinou reakci. Ale co se týkalo Sakury, ona se ani nemusela snažit.

Nějak spolu mluvili další tři hodiny. Pak došlo na vážnou věc.

"Sakuro, budeš se mnou trávit čas ve škole?" zeptal se Sasuke, když se mu Sakura podívala do očí.

"No, pravděpodobně ne. Chci říct, vy lidi, nejste přímo můj šálek kávy," jednoduše odpověděla, jak se vrátila zpět na gauč s čajem.

Sasuke se zamračil. "Možná bys měla, v pondělky. Můžeš být s Narutem a se mnou?" tiše řekl, téměř to znělo jako otázka.

"Dám tomu šanci, ale negarantuji ti, že to zopakuji," řekla Sakura hned, co upila z čaje.

Malý úsměv se objevil na jeho obličeji, zesvětlil všechny jeho rysy.

Špatná osobaKde žijí příběhy. Začni objevovat