🦆

9 2 0
                                    



MÁM RÁDA SASUKEHO!

Ne, nemám!

Mám, nemám, já...

Zdálo se, že první hodina skončila dřív, než začala. O páté hodině jsem seděla vedle Sasukeho, a tak to je. Takže po zbytek dne se mu snad budu moct vyhýbat. Jsem tak mrtvá, myslím to vážně. Sasuke je můj kamarád, a tím to končí. S těmi všemi klepy, které se týkají Sasukeho, většina lidí ví, že jsou falešné a stejně je rozšiřují dál! Znám Sasukeho osobnost už týden a seděl vedle mě každý den a dneska mě chtěl představit jeho kamarádům. Myslím si, že budu muset jíst venku, protože rozhodně s ním nebudu sedět po tom zjištění.

Vzala jsem si oběd a pevně ho držela, přišlo mi, že se na mě lidi dívají. Předtím jsem dokázala zvládnout všechny ty pohledy, ale teď je to jiné.

Přinutilo mě to jít rychle a díky tomu jsem získala víc pohledu. Pak známý pocit paniky přišel a začala jsem utíkat. Tohle způsobilo, že ještě více pohledů se dívalo mým směrem.

Proč jsem taková?

•*•*

Po několika minutách jsem se dostala ven z kampusu a vybalila si oběd. Co se týče oběda, tak jsem jedla obyčejná jídla. Měla jsem sendvič se šunkou a sýrem, džus a pár nakrájených jahod. Jak jsem říkala, je to dost nudné. Mysleli byste si, že oběd patřil čtyřletému dítěti.

Hádám, že psychicky jsem jako čtyřletá, protože jsem si jen tak vytvořila crush na mého nejlepšího kamaráda. Tyhle věci obvykle vybuchnou, takže musím jen vyčkat.

Začala jsem jíst oběd a sledovala jsem kachny, které chodily poblíž místa, kde jsem jedla. Byla tam jedna divná kachna, celá byla černá a nadýchaná. Ne, přestaň. Kachní prdel. Proč!?

Kachna se ke mně dokolébala a snědla mi jahody, doslova úplně všechny. Připomněla mi Sasukeho a jeho rajčata. Proč mi tohle vesmír dělá, pitomá, černá kachna.

Mávla jsem na kachnu a ta se vůbec nehnula, kachna na mě zírala a já si povzdechla. Blbá, blbá, blbá kachna.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 3 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Špatná osobaKde žijí příběhy. Začni objevovat