😵‍

11 1 0
                                    

Sakura: Žádná z těch holek mě nebude mít ráda!!

Sasuke: A?

Sakura: Garantuji ti, že na konci dne budu nalezena mrtvá

Sasuke: Tak dramatická

Sasuke: No tak, jsem venku vepředu

Sakura: Neeee

Sasuke: Jdu dovnitř

Sakura: A já zamykám svoje dveře

Sasuke: Příliš pozdě


•*•*•

"Sakuro!" zavolal Sasuke na vyděšenou dívku.

"Musíš jít do školy, dřív či později," varoval ji.

Sasuke se podíval koutkem oka a uviděl Sakuru zalezlou za kytkou. Došel k ní, předstíral, že ji nevidí. A mezitím, co ho z ničeho nepodezřívala, Sasuke ji chytil a hodil si ji před záda jako pytel mouky.

"Dej mě dolu!" zaječela Sakura.

"Ne, dokud neodsouhlasíš, že půjdeš se mnou do školy," Sasuke podal nabídku s úšklebkem.

Vydala ze sebe dlouhý a protáhlý povzdech. "Fajn..."

Dal Sakuru na zem, jen aby znovu utekla. Ale samozřejmě, než se stihla dostat daleko. Chytil ji za pas, zvedl ji a odnesl ji do svého auta. Celou tu dobu bouchala Sakura Sasukeho do zad.

~Sakura~

Nemilosrdně jsem bila Sasukeho do zad, ale stále mě nepustil. Jsem dost dobrá v únicích, ale z tohoto jsem nedokázala uniknout. Po přijetí nevyhnutelného zániku... možná jsem trochu dramatická, co.

Nicméně, Sasuke mě odvezl do školy svým autem. Jakmile jsme se tam dostaly, všechny holky, které byly poblázněné do Sasukeho, začaly po mně očima házet nože.

Oh ne...

"Sasuke, myslím si, že bychom měli jít," promluvila jsem a odtáhla svou ruku od jeho.

Tázavě se na mě podíval. "Kam?"

Praštila bych se do obličeje, ale v tu chvíli jsem se trochu bála a panikařila jsem. "Pryč."

Všiml si mých obav z pohledu lidí, které na mě házeli a znovu mě chytil za ruku, lehce ji sevřel. "Tak dlouho, jak jsi se mnou, nebudeš mít problém," řekl utišujícím a klidným hlasem.

"Díky," zamumlala jsem a přiblížila jsem se k Sasukemu.

Vešli jsme do školy a šli po dlouhých chodbách. Stále jsem dostávala žárlivé a zmatené pohledy. Z nějakého divného důvodu to bylo lepší. Necítila jsem, že by ty pohledy mnou propálily, nevadilo mi, že se na mě všichni dívají. Proč to tak bylo? Bylo to kvůli Sasukemu?

Špatná osobaKde žijí příběhy. Začni objevovat