GIRIS💙

6 2 0
                                    

Hayat, bir tek günden başka bir şey değildir
Robert Burns
💙

Silopi/2003🥀

"Anne"dedi küçük kız ama ses gelmemişti "Anne" diye tekrarlamaya devam etmişti en ufak bir mırıltı dahi yoktu.

Bir anda kolunda bir el hissetmişti babası sanmıştı küçük kız, annesi gelmemişti belki o gelmiştir diye düşünmüştü. Arkasını döndü ,yüzündeki son derece tatlı gülüşü ile lakin arkasındaki kişi ne gülen yüzlü bir anne nede gök renkli gözlere sahip bir babaydı yoklardı ikisi de yoktu gelmemişlerdi...

"Abi" dedi Umay gülen yüzü ile ve devam etmişti "Anne ve baba içe mi ditmisler abi yoksa..." yarım kalmıştı küçük kızın sözleri bu sefer konuşma sırası abisindeydi "Yoklar onlar, artık onlar yoklar, anla bunu Umay " anlayamamıştı Umay ,güldü "Abi cot tomitsin ben de ondan behsediyoyum yotlarr" Önünde ki bal rengi gözlere bakarken kaşları çatılmıştı abisinin "Şehit oldu onlar Umay..." Kısa ama çoğu cümleden daha acıklı bir cümleydi bu onlar için Şehit oldular...Şehit...

Gözleri dolmuştu küçük kızın, Şehit ne demek biliyordu asker ailesi olmak bunu gerektirdi.

Kafası karışmıştı Umay'ın "Ama abi anne bana askerler ölmez demişti " hic düşünmeden cevapladı abisi "Ölmediler Şehit oldu onlar Umay." Abiside dayanamamıştı bir anda ağlamaya başlamıştı.

Dayanamamıştı küçük kız şehit olmamışlardı onlar biliyordu babası söz vermişti ona...

🇹🇷


"Baba Yusuf'un babası ölmüş sen ölmeyeceksin dimi." demişti küçük kız,

Güldü babası "Ölmeyeceğim kızım hem ben hiç sizi bırakır mıyım?"kaşlarını çatmıştı küçük kız."Ama herkes bir gün ölür baba."

Cevap için asla tereddüte düşmedi babası "Askerler ölmez kızım bu şanlı bayrak için kan verir kan dökerler Vatanı için herşeyi göze alır gerekirse o Vatanı için kurşunun önüne atlar ve aynı Yusuf'un babası gibi bende Şehit olursam gökyüzünde dalgalanan o şanlı bayrağa bak çünkü ben seni oradan izliyor olacağım."

Baba ölmemişti o şanlı bayrağın içinde annesi ile beraberdi...

VATAN SAĞOLSUN🇹🇷

💙

ARKADAŞLAR BU BENIM WATTPADA YAYINLADIĞIM ILK KURGUM INŞALLAH TUTARR

🇹🇷BAYRAĞIN KIRMIZISI SEHIDIMIN
KANIDIR VE BAYRAĞIMIZA SAHIP ÇIKMAK ONLAR İÇIN YAPACAĞIMIZ EN IYI SEYDIR🇹🇷

BU ARADA BEN SEVDIGIM KISILERLE OLAN SOHBETIMDE MAVI KALP KULLANIRIM VE MAVI KALP BENUM SIMGEMDIRR💙💙💙

SIZI COOOOOKKK SEVIOMMMMM💙💙

SIZI COOOOOKKK SEVIOMMMMM💙💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BOL BOL YORUM YAPINNNN💙

NOT:YAZIM KURALLARINI TAKMAYINN

ÖLÜMÜN KARTALLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin