0.1

29 4 8
                                    

Hello. Yeni textingimiz hayırlı olsun asklarim.


"Eflin ben geldim hadi artık uyan"

diye bağıran zeynep'e "hayır deyip kafama yorganı çekip uyumaya devam etmeye çalıştım.

Evet sadece çalıştım çünkü zeynep üzerime atlayıp beni boğmaya başladı.

"Zeynep tamam kalk üzerimden nefes alamıyorum" dedim ama zeynep beni dinlemedi.

Allahım bu kız sabah sabah nereden çıkmıştı ya

Hala üzerimde durup gülüyordu.
Zar zor kafamı yorganın altından çıkarıp derin bir nefes aldım.
Ve zeynep'e baktım.

"Zeynepcim ben sana kalk üzerimden demedimmi ha?"

"Dedin" dedi uzatarak.

"Peki canım neden hala üzerimdesin acaba?"

"Canım öyle istiyor" dedi ve sırıttı.

"Allahım çıldırcam ya" diye sitem ettim.

Yorganın altında pişmiştim.

"Bende canım bende sabah sabah neymiş yeni birileri taşınacakmış bizde yardım edicekmişiz"

Annem ve teyzemin komşu sevgileri asla bitmiyordu tamam komşunun olması güzel birşey ama neden bizi sabahın köründe kaldırıyorsunuz ki neden yani

"Kimmiş o annelerimizin yeni kankası"

Zeynep düşünmeye başladı.

"Şimdi kadının adı meral teyze kocası yok boşanmış sanırım ve 2 tanede çocukları varmış birinin adı urazdı sanırım diğeri mert uraz 22 yaşında mert 18 kankacım öğrendiklerim bu kadar"

Ben ağzım açık zeynep'e bakarken o ne oldu der gibi kafasını salladı.

"Bu kadar bilgiyi nereden öğrendin diye sormayacağım nede olsa annelerimiz maşaallah ayaklı gazete gibiler"

Dememle gülmeye başladı ve sonunda üzerimden kalktı.

"Şükür ya bende hiç kalkmayacaksın sanmıştım.

"Ben geri gelip oturmadan kalk bence zaten annemler niye bu kadar geç kaldınız diye söylenicekler off"

Diyerek odadan çıktı. Bende zeynep'i haklı bularak kalkıp hemen odamdaki lavaboya girip yüzümü yıkadım. Ve dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime karar vermeye çalıştım.

En sonunda siyah bir crop ve siyah bol eşofman giydim.saçımıda ev topuzu yapıp aşağıya indim.

saçımıda ev topuzu yapıp aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ESMERİM | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin