Επεισόδιο 1

30 2 3
                                    

Παναγιώτα: Θα μου λείψεις τόσο πολύ!

Η Παναγιώτα είναι η μία από τις δύο κολλητες σου. Είναι στην ηλικία σου και είστε κολλητές από το νηπιαγωγείο. Κάνει χιπ χοπ και σε βοήθησε πολύ να κάνεις εξάσκηση για να γίνεις kpop idol. Της αρέσουν οι δράκοι και ο Χάρι Πότερ, τον οποίο έμαθε από εσένα.

Θεοδώρα: Και εμένα! Να μας παίρνεις τηλέφωνο συχνά!

Η Θεοδώρα είναι η άλλη σου κολλητή. Είναι και αυτή στην ηλικία σου και εσύ και η Παναγιώτα γίνατε κολλητες μαζί της στην Δευτέρα δημοτικού. Η Θεοδώρα κάνει καράτε και γενικά είναι πολύ υπερπροστατευτική. Έχει κόλλημα με το Vampire Diaries και το Game of thrones και σας ψιλοπριζει εσένα και την Παναγιώτα.

Yn: Ούτε οι γονείς μου να ήσασταν.

Θεοδώρα: Οι κολλητές σου είμαστε! Έχουμε δικαίωμα να κλάψουμε τώρα που φεύγεις και πας στην άλλη άκρη του κόσμου!

Παναγιώτα: Και όχι μόνο θα φύγεις, αλλά θα με αφήσεις μονη με την τρελή, να μιλάει όλη μέρα για το Vampire Diaries!

Θεοδώρα: Καλά θέλω να ηρεμήσεις λιγο δεν μιλάω τόσο πολύ για το Vampire Diaries. Κυρίως για τον Damon μιλάω.

Yn: Τέλος πάντων, θα τσακωθείτε μετά.

Θεοδώρα και Παναγιώτα: Θα μας λείψεις!!!

Yn: Και εμένα!!!

Κάνατε μια ομαδική αγκαλιά. Εκείνες πάντα πίστευαν σε εσένα και, αν και δεν είναι kpop stans, ήσουν σίγουρη πως θα γίνουν οι μεγαλύτερες σου φαν.

Αφού αποχαιρέτησες τις κολλητές σου, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσεις τους γονείς και την μικρή αδελφή σου.

Μαμά: Παιδάκι μου! Τι πας να κάνεις στα ξένα!

Yn: Αχ, βρε μαμα, σου είπα, δεν θα πάθω τίποτα και δεν θα είμαι μόνη!

Μαμά: Και πώς ξέρω αν τα μέλη του kpop group που θα είσαι θα είναι καλά;

Μπαμπάς: Α kpop group το λένε;

Yn: Δεν ξέρω γιατί σου έμαθα τι είναι kpop, μαμά, αλλά ίσως να έπρεπε να τα μάθω και στον μπαμπά για να μπορείτε να συνεννοηθείτε.

Βίκυ: Μην ανησυχείς, θα τους τα εξηγήσω εγώ.

Η Βίκυ είναι η μικρή σου αδελφή. Είναι δυο χρόνια μικρότερη και σε λατρεύει, παρόλο που δεν το δείχνει. Είναι και αυτή kpop stan και πάντα ακούγατε μαζί kpop. Σε βοήθησε πολύ να εξασκήσεις τα vocals σου και το rap σου και είσαι σίγουρη ότι και αυτή θα είναι η μεγαλύτερη σου fan. Ονειρεύεται να γίνει ηθοποιός, να έρθει να μείνει μαζί σου στην Κορέα και να παίζει σε kdramas.

Μπαμπάς: Καλά μωρέ είμαι pro εγώ ξέρω τι κάνω.

Βίκυ: Έμαθε και το pro.

Όλοι γελάτε.

Μαμά: Να προσέχεις, κοριτσάκι μου εντάξει; Και να μας παίρνεις κάθε μέρα.

Yn: Ναι, μαμά, μην ανησυχείς.

Αγκαλιαστήκατε και μπήκες στο αεροπλάνο. Ήσουν πολύ ενθουσιασμένη. Θα γινόσουν το πρώτο kpop idol από την Ελλάδα. Ήσουν λίγο αγχωμενη, γιατί ήξερες πολύ λίγα Κορεατικά, αλλά πάλι καλά θα μάθαινες και εκεί.

Ώρες αργότερα, βρισκόσουν στην Νότια Κορέα, στην JYP Entertainment και περίμενες να γνωρίσεις τα μέλη του kpop group σου. Ήσουν πολύ αγχωμενη. Κι αν δεν σε συμπαθούσαν; Δεν είχες κάνει καθόλου μαθήματα κανονικά, πέρα από την εξάσκηση που έκανες με την Βίκυ και την Παναγιώτα.

Τότε, ήρθαν τα μέλη του kpop group σου. Δεν πίστευες στα μάτια σου. Γιατί ήταν όλα αγόρια; Νόμιζες ότι θα ήσουν σε girl group. Μάλλον θα έγινε κάποιο λάθος, δεν εξηγείται αλλιώς.

Τα αγόρια κάθησαν και φαίνονταν το ίδιο μπερδεμένα με εσένα. Τότε μπήκε μέσα ο JYP.

JYP: Το ξέρω ότι είστε μπερδεμένοι. Μην ανησυχείτε. Όλο αυτό έγινε επίτηδες. Το group σας θα λέγετε Stray Kids και θα έχετε ένα μέλος που θα είναι κορίτσι. Είναι μια ιδέα που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει κόσμο και θέλαμε καιρό να το δοκιμάσουμε. Θα σας αφήσω να γνωριστείτε.

Και με αυτό ο JYP έφυγε από το δωμάτιο. Κοίταξες τα αγόρια. Κοκκίνησες, σκεπτόμενη πόσο handsome ήταν.

Yn: Εεε... Είμαι η Yn. Χαίρομαι που σας γνωρίζω.

Η συνέχεια στο επόμενο😉

The 9th Member of Skz(greek)Where stories live. Discover now