Τα κορίτσια κάθισαν και ο JYP άρχισε να μιλάει.
JYP: Λοιπόν, βλέπω ότι εσείς οι δυο έχετε ήδη γνωριστεί. Εσείς οι 6 θα είστε μαζί στο ίδιο group, που θα λέγετε Itzy. Θα κάνω τις συστάσεις. Yeji, Yuna, Chaeryeong, Ryunjin, Lia και Χρύσα.
Με κάθε όνομα που έλεγε έδειχνε ενα από τα κορίτσια.
JYP: Μια και θα είστε στο ίδιο group, θα μένετε στον ίδιο κοιτώνα όπως και τα υπόλοιπα kpop idols. Το απόγευμα, θα σας οδηγήσω εγώ εκεί και θα μετακομίσετε εκεί. Τώρα, ώρα να κάνετε εξάσκηση για πρώτη φορά μαζί.
Το απόγευμα, εσύ και οι υπόλοιποι γυρίσατε στον κοιτώνα σας, όπου η Χρύσα μάζευε τα πράγματα της.
Bang Chan: Πώς πήγε;
Han: Ήταν καλά τα μέλη του group σου;
Χρύσα: Ναι, είναι όλες πολύ καλές. Θα είμαι σε ένα group που θα λέγετε Itzy.
Yn: Ωραία, ετοιμάζεσαι για να πας στον κοιτώνα σου;
Χρύσα: Ναι, αλλά είναι λίγο βαριά για να τα κουβαλήσω.
Hyunjin: Θα σε βοηθήσω. Θα πας τώρα;
Χρύσα: Ε, ναι...
Ο Hyunjin πήρε μια από τις βαλίτσες και βγήκε έξω. Η Χρύσα πήρε μια άλλη και την τελευταία την πήρες εσύ.
Yn: Τι είναι όλα αυτά μωρη;
Χρύσα: Ε, είναι ρούχα και άλλα πράγματα.
Yn: Καλά, άντε να τελειώνουμε.
Φτάσατε στον νέο κοιτώνα της Χρύσας, όπου τα άλλα μέλη του group της ξεπακεταραν. Εσύ έφυγες για να πας στο ραντεβού σου με την Jennie και ο Hyunjin προσφέρθηκε να βοηθήσει την Χρύσα να ξεπακετάρει.
Χρύσα: Δεν είναι ανάγκη Μην ανησυχείς, μπορώ και μόνη μου.
Hyunjin: Οκ, θα τα πούμε μετά.
Ο Hyunjin έφυγε.
Yeji: Ωωωω, είναι τόσο γλυκός.
Yuna: Σου αρέσει.
Χρύσα: Ε;
Chaeryeong: Είστε cute μαζί.
Χρύσα: Μπα, είμαστε μόνο φίλοι.
Lia: Ναι, αλλά τον θες;
Ryunjin: Εγώ πιστεύω ότι αυτός σε θέλει.
Χρύσα: Ε ξέρω γω.
Yeji: Καλά, ας συγκεντρωθούμε στο ξεπακεταρισμα και θα δούμε μετά για αυτό.
-Hyunjin POV-
Ο Hyunjin γύρισε σπίτι.
Felix: Τι ήταν αυτό;
VOCÊ ESTÁ LENDO
The 9th Member of Skz(greek)
FanficΉταν όνειρό σου να γίνεις kpop idol από μικρό παιδί. Έκανες οντισιόν στον JYP το 2015, σε ηλικία 13 ετών και έγινες δεκτή! Είσαι το πρώτο kpop idol από την Ελλάδα και είσαι πολύ ενθουσιασμένη. Σημείωση: Έκανα κάποιες αλλαγές οπότε δεν υπάρχει surviv...