Εσύ και ο Hyunjin πήγατε στο σαλόνι, όπου τα υπόλοιπα members μόλις μπήκαν.
Yn: Τι είπε ο JYP;
Bang Chan: Με τα χίλια ζόρια είπε ναι.
Yn: Τέλεια!
Han: Πού είναι ο Lee Know;
Changbin: Omg Minsunggg
Han: Ε;
Hyunjin: Έχει πάει να πάρει τροφή για γάτες.
Seungmin: Καλά, σιγα μην τον περιμένουμε. Εγώ λέω να παραγγείλουμε.
I.n: Να πάρουμε ελληνικό; Αρέσει πολύ στην Yn, θα πρέπει να είναι πολύ νόστιμο.
Yn: Θα το λατρέψετε.
Ο Lee Know επέστρεψε σπίτι και συμφώνησε και αυτός να πάρετε ελληνικό. Φυσικά ξετρελαθηκαν όλοι γιατί ήταν τέλειο.
1 εβδομάδα αργότερα, πήρες το αεροπλάνο και πήγες στην Ελλάδα για τα Χριστούγεννα. Θα σε βοηθούσε να ηρεμήσεις λιγάκι και να μπορέσεις να καταλάβεις πώς νιώθεις για τον Felix και τον Hyunjin.
Όταν έφτασες, οι γονείς σου, η αδελφή σου και οι κολλητές σου σε περίμεναν. Με το που σε είδαν, η Παναγιώτα και η Θεοδώρα έτρεξαν και σε αγκάλιασαν.
Παναγιώτα & Θεοδώρα: Yn!!! Μας έλειψες!!!
Yn: Και εμένα μου λειψατε!
Η Παναγιώτα και η Θεοδώρα επιτέλους σε άφησαν.
Μαμά: Αχ, παιδάκι μου! Καλά σε βλέπω.
Μπαμπάς: Είναι ωραίο το σούσι;
Yn: Το σούσι δεν είναι κορεάτικο μπαμπά.
Μπαμπάς: Αλήθεια; Καλά δεν πειράζει.
Βίκυ: Δεν το ζω.
Την επόμενη μερα, βγήκες έξω με τα κορίτσια. Έφτασες στο mall νωρίτερα οπότε έπρεπε να περιμένεις της άλλες
Ξαφνικα έλαβες ένα μήνυμα από αυτές στην ομαδική.
Τρελές😝
Dragon_Lover<3
Σορι κορίτσια δεν θα μπορέσω να έρθω τελικά.Kpop_stan_4_ever
Γιατί;Dragon_Lover<3
Δεν πρόλαβα να διαβάσω τα αγγλικά μου😭😭😭 Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνω ακόμη ιδιαίτερα! Είναι Χριστούγεννα, αλλά η μαμά μου λέει ότι έχω μείνει πίσω😭😭😭Kpop_stan_4_ever
Δεν πειράζει, ξέρω πόσο δυσκολεύεσαι. Απλά διάβασε.Vampire_Diaries:)
Μωρη, τελικά ούτε εγώ μπορώ. Θα πάω Χαλκίδα.Dragon_lover<3
Ασχολίαστο το γεγονός ότι πας Χαλκίδα με το που κλείνουν τα σχολεία.Kpop_stan_4_ever
Πηγαινε να διαβάσεις μωρηDragon_lover<3
Καλά καλά πάω.Vampire_Diaries:)
Τα λέμε Yn sorryKpop_stan_4_ever
Μας υποχρέωσεςVampire_Diaries:)
ΝιιιιΑναστεναξες. Είχες πάει μέχρι το mall για να περάσεις χρόνο με τις κολλητές σου και να ψωνίσετε παρέα μετά από τόσους μήνες και τελικά αυτές σου το ακύρωσαν. Σκέφτηκες να φύγεις. Δεν σου άρεσαν τα ψώνια έτσι και αλλιώς, ειδικά όταν ήσουν μόνη σου.
Τότε, κάτι σου τράβηξε την προσοχή. Ήταν μια ομάδα από κορίτσια, περίπου στην ηλικία σου. Τραβούσαν ένα dance cover στο τραγούδι Silver spoon ή αλλιώς Baepsae των BTS.
Ήταν φοβερά καλά στον χορό και τα 7 κορίτσια, αλλά αυτό που σου τράβηξε την προσοχή ήταν ένα κορίτσι που προφανώς έκανε τα κομμάτια του Jungkook. Φαινόταν cute, αλλά από τα ρούχα της καταλάβαινες ότι ήταν tomboy.
Περίμενες να τελειώσουν και όταν τελείωσαν αποφάσισες να πλησιάσεις το κορίτσι.
Yn: Εμ, γεια, είμαι η Yn. Σε είδα που χορευες. Ήσουν πολύ καλή.
?: Ευχαριστώ. Είμαι η Χρύσα.
Η Χρύσα φανεται να είναι super cute, αλλά είναι ξεκάθαρα tomboy. Είναι στην ηλικία σου και είναι ψηλή. Της αρέσει η kpop, ειδικά οι BTS και bias της είναι ο Jungkook. Είναι πολύ καλή στον χορό και όνειρο της είναι να γίνει χορεύτρια μια μερα, για αυτό και εξασκείται πολύ και κάνει και μαθήματα χορού.
Yn: Σου αρέσει η kpop?
Χρύσα: Ναι, κυρίως οι BTS. Αλλα, εσύ κάτι μου θυμίζεις.
Yn: Αλήθεια;
Χρύσα: Κάπου σε έχω δει....
Συνειδητοποίησες ότι ήσουν το πρώτο μέλος των skz που ανακοινώθηκε. Προφανώς από εκεί σε ήξερε.
Χρύσα: Όπα κατσε.
Περίμενες. Ήθελες να δεις αν όντως σε είχε δει από εκεί ή αν απλά ήταν η ιδέα της.
Χρύσα: Είσαι η Yn???
Yn: Ναι, αν και δεν ειμαι και τόσο διάσημη ακόμη. Ήρθα εδώ για διακοπές.
Χρύσα: Δεν θα έλεγα ότι δεν είσαι διάσημη. Όλοι στο YouTube μιλάνε για εσένα. Είναι ενθουσιασμένοι για αυτό το kpop group με μόνο ένα μέλος που είναι κορίτσι.
Σου φάνηκε περίεργο που όλοι ήταν ενθουσιασμένοι για εσένα, αλλά σου άρεσε. Συμπαθησες πολύ την Χρύσα και τότε σου ήρθε μια ιδέα.
Συνεχίζεται....
CZYTASZ
The 9th Member of Skz(greek)
FanfictionΉταν όνειρό σου να γίνεις kpop idol από μικρό παιδί. Έκανες οντισιόν στον JYP το 2015, σε ηλικία 13 ετών και έγινες δεκτή! Είσαι το πρώτο kpop idol από την Ελλάδα και είσαι πολύ ενθουσιασμένη. Σημείωση: Έκανα κάποιες αλλαγές οπότε δεν υπάρχει surviv...