Επεισόδιο 9

18 2 5
                                    

Yn: Θες να πάμε να φάμε κάτι εδώ στο mall;

Χρύσα: Ναι αμε. Μόλις τελείωσα με το dance cover έτσι και αλλιώς.

Εσύ και η Χρύσα πήγατε να φάτε και μιλήσατε για ώρες. Γίνατε πολύ φίλες και ανταλλάξαμε τηλέφωνα. Την γνώρισες και στην Παναγιωτα και την Θεοδώρα και έτσι αρχίσατε να κάνετε όλες μαζί παρέα.

Όσο περνούσαν οι μέρες, όμως, σκεφτόσουν την κατάσταση με τον Felix και τον Hyunjin. Ένιωθες μια έλξη, αλλά δεν καταλάβαινες αν σου άρεσαν ή αν ήταν απλώς επειδή είναι πολύ ωραίοι.

Η Παναγιώτα και η Θεοδώρα κλασικά έλεγαν βλακείες και αποφάσισες να στείλεις στην Χρύσα για να την ρωτήσεις για καμιά συμβουλή.

Hyun_kook

Χρυσαααα

Τι έγινε καλέ;

Βοηθειαααα

Θα μου πεις τι έπαθες?

Λοιπόν άκου.

Ακούω

Έχω μπερδευτεί. Ξέρεις ποια είναι τα μέλη του group μου έτσι;

Ναι

Ωραία, νιώθω περίεργα.

Δηλαδή? Θες κανέναν από αυτούς???

Ναι αυτό είναι το πρόβλημα.

Ποιον;

Αυτό είναι το πρόβλημα. Παίζει να μου αρέσει και ο Felix και ο Hyunjin.

Δεν μπορείς να τους έχεις και τους δύο πρέπει να διαλέξεις έναν. Βασικά δεν μπορείς να έχεις κανέναν από τους δύο γιατι είναι στο ίδιο group με εσένα.

Ακριβώς.

Ε και εγώ τι να κάνω;

Θέλω συμβουληηη

Πρέπει να τους ξεχάσεις κάπως.

Ναι αλλά πώς;

Ίσως αν βρεις κάποιον άλλον που να σου αρέσει περισσότερο.

Ναι αλλά που θα τον βρω;


Θα σου τον βρω εγώ. Θα σου βρω ένα blind date❤️

Ναι αλλά που θα τον βρεις;

Θα δω. Θες να είναι kpop idol?

Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να μου τα φτιάξεις με ένα kpop idol.

Καλά θα τους στείλω στο Instagram αν είναι

Δεν με νοιάζει τι είναι ο χαρακτήρας τους με ενδιαφέρει.

Οκ θα δω τι θα κάνω

Thanks❤️

Μια σε έχω❤️


-Χρυσα POV-

Η Χρύσα ήταν αποφασισμένη. Ήθελε να σου τα φτιάξει με κάποιον και να ξεχάσεις τον Felix και τον Hyunjin.

Σκέφτηκε τους συμμαθητές της. Κανένας δεν ήταν αρκετά καλός για να ξεπεράσει τον Felix και τον Hyunjin.

Άρχισε να σκέφτεται τους συγγενείς της. Είχε διάφορα ξαδέλφια. Τότε της ήρθε η τέλεια ιδέα. Είχε μια ξαδέλφη, την Jennie, που ήταν Κορεάτισσα και εκπαιδευόταν και αυτή για να γίνει kpop idol στην YG entertainment. (για αυτήν την ιστορία θα φανταστούμε ότι η Jennie είναι πιο κοντά στην ηλικία της Yn, δηλαδή κάπου στα 16 για να βγαίνει😅😃)

Jennie🖤💓

Jennieee

Τι έγινε καλέ;

Λοιπόν ενδιαφέρεσαι να σου βρω κοπέλα;

Ε;

Ενδιαφέρεσαι ή ου;

Από που και ως πού?

Θες μαρη ή όχι;

Ε ναι αλλά ποια?

Λοιπόν άκου. Ξέρεις την Yn των Skz? Δεν έχουν κάνει debut ακόμη αλλά είναι παντού στο internet επειδή αυτή είναι το μόνο κορίτσι στο group.

Ναι ναι την έχω ακούσει.

Λοιπόν, είναι Ελληνίδα όπως ίσως να ξέρεις και ήρθε Ελλάδα για διακοπές και συναντηθήκαμε. Είναι λίγο μπερδεμένη και προσφέρθηκα να την βοηθήσω και να της βρω ένα blind date. Ετσι σκέφτηκα εσένα.

Και πώς θα την βοηθήσει ένα blind date?

Ξέρω εγώ τι λέω. Εσύ θες η όχι;

Ε ναι θα το ήθελα πολύ. Και βολεύει γιατί αύριο έρχομαι Ελλάδα για διακοπές.

Ωραία θα κανονίσω να βγείτε για φαγητό. Θες να πάτε σε κανένα σουβλατζίδικο ή επειδή είναι ραντεβού καλύτερα όχι;

Θα διαλέξω εγω που θα πάμε καλύτερα.

Όπως θες.

Η συνέχεια στο επόμενο...

The 9th Member of Skz(greek)Where stories live. Discover now