Όση ώρα κάνατε εξάσκηση το μόνο που σκεφτόσουν είναι τι θα κάνεις. Ήσουν πολύ αναστατωμένη, αν και ίσως να ήταν λίγο χαζό, αλλά φοβόσουν μήπως χαλάσει η σχέση μου με τον Felix.
Μόλις τελειώσατε την εξάσκηση, καθίσατε λίγο να πιείτε νερό και να ξεκουραστείτε.
I.n.: Τι θα κάνεις τελικά;
Yn: Το σκέφτηκα και.... Νομίζω είναι καλύτερα να κάνουμε το σχέδιο του Changbin.
Felix: Οκ, να πάμε τώρα;
Lee Know: Άντε και με την νίκη
Εσύ και ο Felix πήγατε στο γραφείο του JYP. Λίγη ώρα αργότερα, βγήκατε από το γραφείο του JYP, εμφανώς χαρούμενοι.
Han: Να υποθέσω ότι πήγαν όλα καλά;
Felix: Ναι, είπε ότι θα το ανακοινώσει αύριο, αν και ήταν λίγο σκεφτικός
Yn: Τον πριξαμε λιγάκι
Seungmin: Δεν πειράζει, δεν παθαίνει κάτι
Πράγματι, την επόμενη μέρα, ο JYP ανακοίνωσε ότι ήσουν με τον Felix και όχι την Jennie. Οι Blinks, ανακουφήστικαν που η Jennie δεν θα πληρωνόταν ξανά και οι STAYs ήταν σοκαρισμένοι αλλά και πολύ χαρούμενοι, ειδικά οι shippers.
10 χρόνια αργότερα....
Ήσουν στην κουζίνα και μαγειρεύετε για το τραπέζι που είχατε σήμερα. Ήσασταν όλοι απασχολημένοι, με τις οικογένειές σας και τη δουλειά σας, που δεν είχατε πολύ ελεύθερο χρόνο.
Επιτέλους, όμως, βρήκατε χρόνο και κανονίσετε να συναντηθείτε όλοι μαζί στο σπίτι σου και του Felix, ο οποίος είχε πάει να πάρει τα παιδιά σας από το σχολείο. Χαμογέλασες στην σκέψη ότι επιτέλους θα ήσασταν όλοι μαζί.
Τότε, μπήκαν μέσα ο Felix, ακολουθούμενος από τα δύο παιδιά σας, την Aria, που ήταν 6 χρόνων και τον Kai που ήταν 4.
Kai, Aria: Μαμά, μαμά!
Έτρεξαν και οι δυο στην αγκαλιά σου και εσύ γονάτισες για να είσαι στο ύψος τους.
Yn: Πώς πήγε το σχολείο;
Kai, Aria: Τέλεια!
Yn: Ωραία, σε λίγο θα έρθουν και οι υπόλοιποι για να φάμε. Aria, πήγαινε να διαβάσεις όσο περιμένουμε
Aria: Μα είναι Παρασκευή!
Felix: Καλά, πηγαίνετε να παίξετε.
Kai, Aria: Yayy!
Ο Kai και η Aria πήγαν στο δωμάτιο τους και εσύ τελείωσες το μαγείρεμα. Τότε, χτύπησε το κουδούνι.
Felix: Ανοίγω εγώ.
Ο Felix πήγε να ανοίξει και ήταν ο Hyunjin και η Χρύσα, με τα δικά τους παιδιά, τον Yeonjun, που είναι 4, και την Nayeon, που είναι
Felix: Άντε, πρώτοι ήρθατε πάλι.
Hyunjin: Λογικό, εμείς δεν ήρθαμε από άλλη χώρα.
Yeonjun: Που είναι ο Kai;
Felix: Στο δωμάτιο.
Ο Yeonjun έτρεξε στο δωμάτιο.
Χρύσα: Καλά, δεν περίμενα τίποτα άλλο.
Σιγά σιγά, μαζεύτηκαν όλοι. Ο I.n. και η Βίκυ, είχαν μια κόρη, που ήταν νεογέννητη, ο Han και ο Lee Know ήταν ζευγάρι (#Minsung4ever), ο Changbin και ο Chan νεοπαντροι και ο Seungmin ζούσε ελεύθερα τη ζωή του σαν φυσιολογικός άνθρωπος.
Φάγατε, είπατε τα νέα σας, γελάσατε και γενικά περάσατε τέλεια. Σιγά σιγά, ο καθένας πήγε σπίτι του και βάλατε και τα παιδιά για ύπνο.
Εσύ και ο Felix πήγατε για ύπνο, αλλά δεν μπορούσε κανένας από τους δυο σας να κοιμηθεί.
Yn: Μου φαίνεται περίεργο...
Felix: Ότι φτάσαμε μέχρι εδω;
Yn: Ναι....
Felix: Μην νομίζεις, και εμένα. Αλλά δεν παραπονιέμαι.
Yn: Ούτε εγώ.
Ο Felix σου έδωσε ένα φίλη στο μέτωπο και πήγατε και οι δυο για ύπνο.
The end<3
Αυτή ήταν η ιστορία, ελπίζω να σας άρεσε❤️. Αν έχετε καμία ιδέα για όλη ιστορία πείτε μου γιατί δεν έχω και πολλές😅.ITZ34CHOCOLATEGACHA💕
YOU ARE READING
The 9th Member of Skz(greek)
FanfictionΉταν όνειρό σου να γίνεις kpop idol από μικρό παιδί. Έκανες οντισιόν στον JYP το 2015, σε ηλικία 13 ετών και έγινες δεκτή! Είσαι το πρώτο kpop idol από την Ελλάδα και είσαι πολύ ενθουσιασμένη. Σημείωση: Έκανα κάποιες αλλαγές οπότε δεν υπάρχει surviv...