Επεισόδιο 28

10 3 3
                                    

Την επόμενη μέρα, δεν είχε αλλάξει τίποτα. Ίσα ίσα, μόνο τον Felix σκεφτόσουν. Το ίδιο συνεχίστηκε και τις επόμενες μέρες και τα κορίτσια ήταν 100% σίγουρες ότι τον ήθελες.

Εσύ απλά τους έλεγες ότι υπερβάλλουν, αν και ήξερες ότι είχαν δίκιο. Ακόμα και κάποια από τα αγόρια το είδαν προσέξει, με πρώτο πρώτο τον Chan.

Ο Seungmin και ο Lee Know συνέχεια σε πειραζαν όταν δεν ήταν μπροστά ο Felix και στο τέλος όλοι οι φίλοι σου το ήξεραν εκτός από τον Felix.

Όλοι τους έλεγαν πως είστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον, αλλά εσύ έλεγες ότι δεν ήταν καλή ιδέα, οπότε το αγνοησες, σίγουρη ότι θα περνούσε σε λίγο καιρό.

Μήνες πέρασαν και, φυσικά, δεν άλλαξε κάτι. Περνούσες πολύ χρόνο με τον Felix, είτε πηγαίνοντας για ψώνια είτε απλά στο σπίτι, βλέποντας ταινίες.

Μια μέρα, ο JYP σας κάλεσε και τους εννέα στο γραφείο του. Ένιωθες έναν κόμπο στο στομάχι καθώς ο Han χτύπησε την πόρτα.

JYP: Περάστε

Ανοίξατε την πορτα και μπήκατε μέσα στο γραφείο.

Chan: Μας ζητήσατε;

JYP: Α ναι. Λοιπόν, όπως ξέρετε, κάνετε εξάσκηση εδώ και τρία χρόνια όλοι μαζί. Αποφάσισα, λοιπόν, ότι ήρθε η ώρα να ετοιμάσετε το debut song σας.

Μείνατε όλοι έκπληκτοι. Επιτέλους θα κάνατε το ντεμπούτο σας!

JYP: Για αυτό θα αρχίσετε να το γράφετε από σήμερα, θα το ηχογραφήσετε, θα σκεφτείτε χορογραφία και μετά θα φτιάξουμε το MV και το dance practice video και τα λοιπά.

Ήσασταν όλοι σε σοκ. Δεν μπορούσατε να το πιστέψετε. Πιάσατε αμέσως δουλειά. Ήσασταν όλοι πολύ ενθουσιασμένοι.

Ανακοινώθηκε πότε θα έβγαινε το τραγούδι και οι fans ήταν και αυτοί ενθουσιασμένοι. Είχε έρθει επιτέλους η ώρα να ακούσουν τι πρώτο τραγούδι τον Stray Kids, αν και θα έπρεπε να περιμένουν λίγο.

Μετα από έναν μήνα, Μάρτιος ήταν, το τραγούδι σας, ονόματι District 9, επιτέλους κυκλοφόρησε. Οι fans ήταν ενθουσιασμένοι, όπως και εσείς.

Συγγενείς και φίλοι σου από την Ελλάδα, με πρώτες πρώτες την Παναγιώτα και την Θεοδώρα, άκουσαν το τραγούδι και σου έστειλαν μήνυμα για να σου πουν τις εντυπώσεις τους.

Η Χρύσα και τα υπόλοιπα μέλη των Itzy ξετρελαθηκαν με το τραγούδι σας. Ακόμα περίμεναν να κάνουν το ντεμπούτο τους, δουλεύοντας σκληρά για να το πετύχουν, αλλά είχες ένα προαίσθημα ότι θα τα κατάφερναν σύντομα.

The 9th Member of Skz(greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora