Helló, és elnézést a késésért! Sokáig nem álltam neki ennek a résznek, mert őszintén szólva, nem nagyon tudtam, hogy mit is mondhatnék benne. Az istenek megidézése nekem annyira magától értetődő, hogy nehezen jöttem rá, hogy hogyan is foglalhatnám szavakba. De azt hiszem végre sikerült, úgyhogy vágjunk is bele!
Ismételve magamat, definícióját tekintve a megidézést az a folyamat, amikor valamilyen rituálé segítségével, vagy gondolati koncentrációval magunkhoz hívunk egy istent, szellemet, démont, angyalt, vagy bármilyen egyéb lényt, entitást. A megidézés célja általában az, hogy nyerjünk valamit attól az entitástól: tudást, hatalmat, erőt, védelmet, segítséget, komfortot, stb. Emellett felajánlhatunk szerződést is az entitásnak, aminek segítségével a megegyezett ideig a megegyezett keretek között magunkhoz kötjük őt.
Hogyan idézünk meg egy ilyen entitást?
Nos, ez az entitástól függ. De általánosságban véve először az erős mentális koncentrációt érdemes megpróbálni. Próbálj az adott entitásra gondolni, a vele kapcsolatos érzéseidre, a nevére, és az okra, amiért meg akarod idézni. Aztán képzeld magad elé, mintha ott lenne veled a szobában. Adj neki egy külsőt, rajzold le a fejedben, hogy hogyan néz ki. Például: magas, alacsony; férfi, nő, vagy más; emberi, állati, esetleg valamilyen másmilyen alakban van; ha emberi, akkor hogyan van öltözve? Ha ez megvan, akkor kezd el elképzelni a hangját, a mozgását, a viselkedését. Inkább kedves, vagy arrogáns? Sassy vagy finom? Ül, áll, támaszkodik? Mindemellett javaslom, hogy úgy képzeld el, hogy egy szinten van veled, ez nagyban meg fogja könnyíteni a dolgodat. Ha ügyes voltál, akkor az entitás meg fog jelenni előtted, épp úgy, ahogy elképzelted, és elkezdhetsz beszélni vele.
Amennyiben nehézségbe ütköznél ezzel, keress egy tárgyat vagy szimbólumot, ami őt jelképezi, és azzal próbáld újra. Vagy amennyiben egy konkrét nap, időpont vagy időjárás kapcsolódik hozzá, próbáld akkor. Emellett két idézés között gondolj rá sokat, írd le és mond ki a nevét gyakran, valamint hordj magadnál egy tárgyat, ami rá emlékeztet. Ha még így se sikerül, akkor viszont számolni kell a lehetőséggel, hogy egyszerűen nem akar kapcsolatba lépni veled. Ha ez a helyzet, akkor a legcélszerűbb abbahagyni a pesztrálását, mielőtt magadra haragítod őt.
Persze van pár specifikus különbség is az egyes fajta entitások között, amit érdemes figyelembe venni:
Istenek:
Az istenek általában hozzá vannak szokva az emberek kéréseihez, ami egy jó jel. Emellett számos boszorkány dolgozik velük, tehát a kezdők számára jó első választás lehet egy isten. Fontos azonban megjegyezni, hogy a legtöbb istennek van egy specializált területe, és ha csak nem alakítasz ki vele egy komoly személyes kötődést, akkor valószínűleg csak a saját területén belül fog segíteni. Ilyen kötést kialakítani akkor lehet, ha 1; az isten által képviselt alapenergiák erősen rezonálnak veled, és 2; ha sok időt töltesz vele együtt, és érzelmileg megnyílsz neki.
YOU ARE READING
Letti kisasszony különleges élete
Non-FictionKözkívánatra íme: Letti kisasszony különleges élete! Avagy a saját életem részletei, értékes pillanatai, és ami még közben eszembe jut!