A tegnapi összesítő után pedig álljunk is neki a varázslatok öt fajtájának részletezésébe, a legfontosabbal, a védelmi mágiával kezdve.
Röviden összefoglalva a tegnapit: a védelmi varázslatnak a célja az, hogy távol tartsa a negatív kisugárzásokat, ártásokat, és rossz szándékokat egy bizonyos személytől, helytől, vagy tárgytól. Általában a boszorkány saját magát, az otthonát, vagy egy szeretett személyt/tárgyat szokott védelmekkel ellátni. Ennek a mágiának a tudása elengedhetetlen, a legelső dolog, amit egy boszorkánynak el kell sajátítania, ugyanis veszélyes enélkül bármi másba fogni.
Most nézzünk is meg pár példát a védelmi varázslatokra:
Védőkör:
A védőkör egy olyan képzeletbeli vagy (fehér krétával) rajzolt kör, ami körülveszi a megvédeni szánt illetőt, területet vagy tárgyat. A kör funkciója az, hogy egy áttörhetetlen pajzsot alkosson, és beburkolja az adott dolgot. Érdemes minden boszorkánynak ilyen burokba vonni magát, főleg ha nem biztonságos helyre/emberek közé megy. Alapvetően az auránknak is van egy ilyen védelmező szerepe, de önmagában az aura eléggé sérülékeny, így nem árt a burkot aköré húzni.
Szimbólumok:
Számos olyan szimbólum létezik, aminek védelmi szerepe van. Ezeket fel lehet rajzolni falra, padlóra, ajtóra, általában fehér krétával, szénnel, vagy hamuval. Magunkra is rajzolhatjuk átmenetileg, tintával, vagy fel is tetoválhatjuk. Emellett amulettként, ékszer vagy apró tárgy formájában hordhatjuk őket magunknál.
Ilyen szimbólumok például: Hórusz szeme; az Ankh, az élet szimbóluma; a Tyet, Ízisz, a nők és a varázslás istennőjének a jele, Hekaté kereke, ami a mágiát művelőket védelmezi; a Mjölnir, azaz Thor pörölye; a Hamsa kéz, ami a közel-keleti kultúrákban Isten kezét szimbolizálja; a Pentagram és a Pentacle, amik az elemek közötti harmóniát jelképezik, és évezredek óta használják védelemként; a Triquetra, egy ősi kelta jel; Aegishjalmur, az északi népek jele, ami megvéd ellenségeidtől; a Nazar boncugu, avagy a gonosz szem, ami nevével ellentétben éppen hogy megvéd a gonosztól; és a Patkó, ami szerencsét hoz, a kapu/ajtó fölé akasztva pedig távol tartja a gonoszt.
Letakarás:
Bizonyos átjárókat (ajtókat, kapukat, ablakokat, tükröket) megvédhetünk vagy lezárhatunk úgy, ha letakarjuk őket. Ez tükröknél kifejezetten jól működik.
Veiling/Kendőzés:
Számos boszorkány hord kendőt a fején, főleg ha kimegy nyilvános helyre, sok ember közé, hogy megvédje magát a negatív energiáktól.
Áldott tárgyak/víz:
Bizonyos tárgyakat meg lehet áldani, hogy védelmező erejük legyen. A legismertebb ilyen az áldott vagy szentelt víz, ami elpusztítja a démonokat, vámpírokat, és minden egyéb ártó szándékú lényt.
Növényekkel:
Számos olyan fűszer, virág, és egyéb növény létezik, aminek védelmező hatása van. Ilyenek a zsálya, a levendula, a babér, az orbáncfű, a fokhagyma, az angyalgyökér, és a fürtös poloskavész. Ezeket a növényeket el lehet égetni, magadnál lehet hordani, és hozzá lehet adni a fürdővízhez vagy teát lehet főzni belőlük.
Kristályokkal:
Ahogyan a növények, természetesen a kristályok is használhatók védelem gyanánt, hiszen számos olyan van, ami képes elnyelni a negatív energiákat. Ilyenek például a: nyers turmalin, ametiszt, obszidián, citrin, tigrisszem, labradorit, hematit.
Álomfogó:
Az álomfogó vagy más néven álomcsapda az északamerikai indián törzsek mágikus tárgya. Egy körből áll, amire hálót szőnek, majd azt tollakkal és gyöngyökkel díszítik. Az álomfogó elfogja a rossz álmokat, és átengedi a jókat, ezért érdemes az ágy köré/fölé akasztani egyet.
Egy védelmező entitással:
Lehet egy entitástól vagy istentől is védelmet kérni magunkra. Ez főleg akkor működik jól, ha már szoros kapcsolatot ápolunk az adott entitással, és/vagy az adott isten természetéből adódóan a védelme alá tartozunk.
A nőket védő istenségek például: Ízisz, Básztet, Artemisz, Arész, Freya, Lilith, Kali, Brigid
Tisztító rituálék:
A tisztító rituálék a védelem részét képezik. Sokféleképpen lehet megtisztítani egy teret vagy tárgyat. Egyik ilyen a füstölő, vagy szentelt víz, a nap- vagy holdfény, de sok boszorkány maga kever tisztítósprét, általában almaecetből, zsályából és papírhamuból. Használhatók még más növények és kristályok is tisztításra, például a rozmaring, ruta; vagy a szelenit.
VOUS LISEZ
Letti kisasszony különleges élete
Non-FictionKözkívánatra íme: Letti kisasszony különleges élete! Avagy a saját életem részletei, értékes pillanatai, és ami még közben eszembe jut!