Folytatva a varázslatok típusaival, a mai témánk a manifesztálás. A védelmi varázslatok mellett ez a leggyakoribb mágiafajta, amit egy boszorkány a mindennapjaiban használni szokott.
Ismételve a múltkorit: A manifesztálás az a folyamat, amikor valamilyen mágikus/rituális úton igyekszünk közelebb kerülni ahhoz, amit akarunk. Általában egy konkrét vágy vagy kívánság valóra váltásáról van szó, aminek a végrehajtásához önnön erőnket, az univerzumot, vagy konkrétabb entitásokat hívunk segítségül.
Dióhéjban igazándiból a manifesztálás a szándék megvalósításának folyamata.
Mit lehet manifesztálni?
Rövid válasz: szinte bármit. Hosszú válasz: ugyan technikailag bármit kívánhatunk az univerzumtól, valójában azok a manifesztálások lesznek sikeresek, amiknél a szándék őszinte, és belülről, a szívünkből jön. Ha csak kitalálod, hogy x és y dolgot akarok, az általában nem fog megvalósulni. Ha viszont ténylegesen, tiszta szívből vágysz valamire, legyen az jó vagy rossz, az megvalósulhat, akár a tudatos kérésed nélkül is. (Természetesen mindig biztonságosabb, és érdemesebb tudatosan kívánni.)
Hogyan lehet tudatosan manifesztálni?
Számos technika létezik erre. A leggyakoribb a mentális koncentráció az adott kívánságra, és vannak, akiknek pusztán ennyi is elég. Ám a többségünknek szüksége van egyéb rituálékra, hogy megerősítsék az üzenetet, és pontosan leszögezzék az univerzum előtt, hogy mit szeretnénk.
Ilyen rituálék lehetnek például:
Sigilek rajzolása:
Magyar nevet erre nem tudok, de röviden elmagyarázva, a sigil egy olyan rajz, ami a szándékot hivatott jelképezni. Elkészíteni nagyon egyszerű őket, csak egy papír és ceruza kell hozzá:
1. Írd le a szándékodat egy szóban vagy rövid mondatban.
2. Húzd ki az összes magánhangzót és ismétlődő betűt.
3. Rajzolj egy kört, és a kör köré írd le az ábc összes betűjét. Ezeknek a sorrendje mindegy, sőt, minél össze-visszább sorrendben írod a betűket, annál nehezebb lesz bárkinek is megfejtenie.
4. A körön belül kösd össze a szándékod betűit. A kialakuló minta lesz a te saját sigiled.
Ezt a sigilt utána számos helyen felhasználhatod. Lerajzolhatod újra és újra papíron, vagy rituálék közben, vagy magadnál is hordhatod.
Mantrák:
A mantra kifejezés szanszkrit eredetű, és a különböző indiai vallásokban egy szent szöveget jelent (ez lehet szótag, szó vagy rövidebb mondat, ill. szavak sorozata, vallásos szöveg, fohász, varázsige, misztikus mondat, néha rövid költemény is), aminek a mágikus erejét a szöveg ismétlésével lehet előhívni.
Természetesen a hivatalos vallásokban sokkal konkrétabb és kötöttebb a használatuk. De lazán értelmezve az alapelvet mi is átemelhetjük, és felhasználhatjuk a saját manifesztálásaink során. A szándékunk, vagy egy ahhoz kapcsolódó idézet, név ismétlésével felerősíthetjük a manifesztálás során az energiákat, és így elősegíthetjük a rituálé sikerét.
A mantrákat emellett beépíthetjük a hétköznapi életükbe is. Megalkothatunk egy szót vagy mondatot bizonyos helyzetekre (pl, amikor felkelünk, lefekszünk, ha idegesek vagyunk, stb), aminek az ismétlése segíthet az elménket az akart állapotba, hangulatba hozni.
Isteni segítség:
Ha az univerzum túl bizonytalannak érződik, mindig fordulhatunk istenekhez. Ők jöhetnek bármelyik mitológiából vagy kultúrkörből, a lényeg az, hogy A; a kívánságunk beletartozzon az adott isten hatáskörébe, és B; ismerjük eléggé az istent, hogy tudjuk, hogyan viszonyuljunk hozzá. Mert vannak nyugodtabb, lazább istenek, akik szeretnek szívességeket tenni; vannak olyanok, akikkel személyesebb kapcsolatot kell kialakítani; vannak sértődékeny istenek, akikkel meg kell válogatni a szavainkat; és vannak olyan istenek is, akik csak valami cserébe, alku árán segítenek. Ráadásként egyes istenek váltogathatják, hogy melyik kategóriába esnek attól függően, ki keresi fel őket. Ezért én például szinte csak görög és egyiptomi istenekkel dolgozom, mert őket ismerem eléggé ahhoz, hogy segítséget kérjek tőlük.
Amennyiben A és B is teljesült, már csak meg kell idéznünk az adott istenséget (erről majd részletesebben a következő részben írok), és feltenni neki a kérést. Ha ügyesek voltunk, és az istent is jó passzban találtuk, akkor ő teljesíteni fogja a kívánságunkat. Azonban az istenek érdekes utakon dolgoznak, tehát nem lesz egyértelmű, hogy hogyan vagy mikor teljesül a kívánságunk, lehet, hogy nem is vesszük észre, amikor megtörténik.
Az istenekkel való munka igen kényes tud lenni, ezért mindenképpen szeretnék majd egy részt róla a jövőben.
Elvarázsolt tárgyak:
Kívánni bizonyos tárgyaktól is lehet, bár ez a legbonyolultabb formája a manifesztálásnak, a puszta tény miatt, hogy ilyen tárgyakat ritkán találni a valóságban. Leggyakrabban a kutak és szökőkutak vannak erre alkalmazva, bizonyos tavak, hegyek, fák, vagy szent emlékművek, templomok, esetleg szobrok, lámpások, tükrök is jók. Ha viszont sikerült találnunk egy elvarázsolt tárgyat, akkor jön a neheze! Meg kell tudni, hogy a tárgy milyen feltételek mellett teljesít kívánságokat. A legtöbb esetben valamilyen felajánlást kell tenni, pénzt, vagy egyéb értéktárgyat a kívánságért cserébe. Szerencsére, egyes tárgyakhoz tartozik használati útmutató, vagy helyi legenda, másokhoz viszont nem. Tudás nélkül kívángatni a vakvilágba pedig elképesztően veszélyes lehet, úgyhogy nem javasolnám.
Vigyázz, mit kívánsz!
Mind hallottuk már ezt a mondatot, igaz? Nem véletlenül. Már említettem korábban, hogy a manifesztálásnál, kérésnél, vagy kívánságnál elképesztően pontosnak kell lenni, mert ha valami elsülhet rosszul, az valószínűleg fog is. Ez többszörösen igaz ha valakitől kérünk, esetleg egy istentől, szellemtől, dzsinntől, vagy más entitástól. Tehát igyekezzünk minél konkrétabban, pontosabban fogalmazni, nem hagyni vakfoltokat a kérésünkben.
A mondás másik értelmezése arra mutat rá, hogy nem minden kívánságunk válik a hasznunkra. Ha valamit önző vagy ostoba okokból akarunk, az általában nem fogja az érdekünket szolgálni, pláne nem hosszútávon. Ha pedig valaki felelőtlenül kíván össze-vissza, hamar megütheti a bokáját.
Ne görcsölj rá!
Végezetül egy hasznos tipp: ne görcsölj rá a kérésedre. Ha ugyanis így teszel, ha sürgeted a dolgot, idegeskedsz, esetleg "muszáj"-ként prezentálod az univerzumnak/entitásnak/tárgynak, azzal egészen konkrétan szorulást okozol az energiáidnak. Bedugulnak, és nem haladnak előre. Vagyis a görcsölés és idegeskedés a kívánt eredmény ellentétét hozza: gyorsítás helyett lassítja a folyamatot. Ha viszont elengeded a dolgot, belenyugszol, akkor sokkal könnyebben és gyorsabban fog teljesülni a kérésed.
(Amúgy bocsánat a sok publikálásért, a kép folyamatosan összeizélta a szöveget TT)
VOUS LISEZ
Letti kisasszony különleges élete
Non-FictionKözkívánatra íme: Letti kisasszony különleges élete! Avagy a saját életem részletei, értékes pillanatai, és ami még közben eszembe jut!