Bölüm: 10

3 2 0
                                    

Az önceki Tae hakkındaki düşüncelerim yüzünden, yüzüm üstümdeki hoodie kadar kırmızı olmuştu. Hangi düşüncelerim derseniz eğer, şu ıslak mayosuyla alakalı. (Y: önceki bölümde yazan son paragrafta.)

Jimin'in kapısını tıklattım. Onun yanına gitmemin sebebi, ondaki değişiklikleri sorgulamaktı. Birkaç dakika sonra yürüme seslerini duymuştum. Kapıyı açmıştı.

Jm: Jungo-

Hızlıca içeri girip kapıyı kapadım.

Jm: Noldu lan?

Jimin'in kolundan tutup yatağa ilerledim. Yatağa oturdum ve onu da yanıma oturttum.

Jk: Jimin!

Nefes nefeseydim.

Jm: Noluyo lan? Niye bu kadar kızardın?

Jk: Bilmiyorum. Aslında biliyor gibiyim. Biz odaya geldiğimizde Tae'nin direkt yatağa atlaması sebebiyle yatağı ıslattığı için onu suçlamıştım ve o da altına bakıp ayağa kalktığında gözlerimi kapatmıştım çünkü mayosunun ıslak ve bedenine yapışık olduğunu düşündüm ve bu yüzden şuan UTANÇTAN KIPKIRMIZIYIM!

Jm: NE?

Ellerimle yüzümü kapattım. Bir yandan bu cümleyi nasıl kurduğumu düşünürken nefesimi toparlıyordum.

Jm: Saçma ve uzun bir cümle kurdun ama saçma şekilde anladım. Neyse, sen bu tarz şeylerden utanmazsın ki ama?

Jk: Bilmiyorum Jimin üstümdeki gibiyim şuan!

Jm: Evet onu fark ettim.

Jk: Ha bir de şey oldu...

Ellerimi yüzümden çekip ona baktım. Az sonra diyeceğim şeyden ötürü daha çok kızardığımı hissetmiştim.

Jk: Ben donmaktan durumumu unuttum ve ısınmak istedim. Tişörtü çıkartıp giyindim ve bu dsırada Tae ıslık çaldı.

Jimin bana gözleri kısık ve başını yana eğmiş şekilde bakıyordu.

Jm: Acaba duygularınız mı değişti yoksa ben yine 50 senaryo mu kuruyorum?

Jk: Ne? Duygularımız mı değişti? Saçmalama. Ayyy umarım öyle bir şey olmaz aman aman.

Jm: Hmm...

Jk: Peki ya Suga, aranız nasıl düzeldi?

Jimin'in gözleri açılmış ve kızarmaya başlamıştı. Bacaklarına koyduğu ellerini sıkmaya başlamıştı. Onun adını ağzıma aldığım için mi yoksa başka bir şeyden mi bu kadar kasılmıştı...

Jm: Suga mı? Şöyle oldu...

Bana yaşadıklarını anlatmıştı. Şaşkınlıkla onu dinliyordum.

Jk: Onca sene düzeltemediğiniz aranızı nasıl tekte düzeltebildiniz siz?

Jm: Hiçbir fikrim yok.

Jk: Onu geçtim, niye bu kadar kasıldın sen?

Jm: Ben mi kasıldım? Kasılmadım.

Emin misin, der gibi bakış attığımda başıyla onaylamıştı. Peki, diyip ayağa kalktım. Parti hakkında konuşmaya başlamıştık. Ne giyeceğimiz, nasıl olacağı gibisinden.

Y: Bu bölümlük maalesef bu kadar çünkü sonraki bölüm süppper olacak ve bu bölümde uzatıp sıkmaktan ya da yarıda kesmektense tek bölümde okumanızı istiyorum. İyi okumalar!!!

Do Not Disturb Me -TaeKook- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin