Bölüm: 13

4 1 0
                                    

2 buçuk hafta geçmişti. Bu 2 buçuk hafta boyunca yoğun düşünceler içindeydim ve kafayı yemek üzereydim. Kafaya öyle bir takmıştım ki, uykusuz bile kalıyordum. İnanasım gelmiyordu. Ya benimle dalgs geçiyorsa? Bunların hepsi aslında planlanmışsa? Çünkü bu açıklaması gerçekten çok saçma.

Fakat içimde bir duygu vardı. Bir acı. Hiçbir zaman hissetmediğim kadar şiddetli bir acı. Koskoca 4 sene haftaya bitecekti. Asıl üzüldüğüm şey senenin bitmesi değildi. Onunla olacak anılarımın bitmesiydi. Evet ondan korkuyordum, ona güvenmiyordum (?) ama onu istiyordum. Otelde geçirdiğimiz onca anıları düşününce gerçekten neden yalnız kaldığını ve küçük yaşta onları yaşadığını düşünüyordum. Hatta, onu okula rezil eden çocuk keşke ben olsaydım diye dilekte bulunmuştum. Eğer o çocuk ben olsaydım, onu üzmez ve ileri yıllarda ona acı çektirtmezdim.

2 buçuk haftadır evden okula, okuldan eve gidiyordum ama tamamen kafam başka yerdeydi. Taehyung'u hiç görmemiştim. Sınıfından çıkmıyordu ya da okula gelmiyordu. Ben onu belki görürüm diye çıksam da asla görmüyordum.

Otelde vaktimiz nasıl mı geçti? Yollarımız ayrıydı. Ayrı derken mecazen değil. Öğretmenlerden izin isteyip kuzenini çağırdı ve onunla beraber kendi evine gitti. Ondan bende kalan tek şey bileğinden düşürdüğü bileklikti. Ona onca laf ettikten sonra ona geri verecek cesareti bulamıyordum. Bu güzel altın zincirli parlak bilekliği, ona vermeye cesaret edemiyordum.

Hislerimi hâlâ düşünüyordum. Kafamı karıştıranın ne olduğunu düşünüyordum. Her zaman düşünüyordum. Onu, hislerimi, onun hislerini, konuşmalarımızın hepsini, anılarımızı, ondan ne kadar rahatsız olduğumu zamanında kaç defa söylediğimi...

Jm: Jungo, hadi yemeğini ye. İyice zayıfladın. Sonra da dinlen. Gözaltların mosmor. Beni korkutuyorsun.

Jk: Hmhm.

Tabiikide yemeyecektim. Yiyesim gelmemişti. Gelmiyordu ve gelmeyecekti. O bana ya da ben ona dönmediğim sürece asla eski hâlime dönemeyecektim. Çünkü benim mumumdaki ateşim yanıyordu. Gittikçe eriyordum ve buny söndürecek olan oydu. Eriyip yok olmamı engelleyecek olan oydu...

Do Not Disturb Me -TaeKook- [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin