(Taehyung)
Şiddetli bir baş ağrısıyla yatakta doğrulmuştum. Nerede olduğumu sorgularken bir yandan kahverengi saçlarıma elimi geçirmiş, başımı okşuyordum. Ayağa kalkıp dengede zar zor durarak çekmecenin yanına gittim. Hâlâ sarhoş olduğumun şüphesiyle çekmecede ağrı kesici var mı diye baktım. Şansıma vardı. Ağrı kesiciyi içtim susuz şekilde. Daha sonra odadan çıkıp lavaboya gittim. Aynada kendime baktığımda; göz altlarım kızarmış, saçım dağılmış, yüzüm çökmüş ve yarı çıplak durumdaydım. Altıma baktığımda gri bir eşofman vardı. Bu Jin'in eşofmanıydı. Benim olduğunu yeni fark ettiğim odaya gidip dolaptan siyah bir atlet aldım. Atleti giydiğim sırada aşağıdan bağırış sesleri geliyordu. Bu ses Jin'e ait değildi.
Hızlıca aşağıya indim ve Jin kapıyı kapatmış bana bakmıştı.
Jin: Seni bir daha bara götürmeyeceğim. Bende kendime diyordum arabayı ne ara aldın diye. Başkasının arabasının anahtarını almışsın salak! Sabahtan beridir adamla tartışıyorum! Kapıma kadar gelmeyi nasıl becerdi bilmiyorum, önceden takip etti herhalde.
T: Nasıl anlamadım?
Jin: Sen sarhoşken yolda gidiyoduk. Bütün ağırlığını taşıdım. Bir anda dedin ki, biliyo musun benim arabam var. Bende şaşırdım araban yok çünkü. Meğersem, ne ara bilmiyorum, bardaki adamın cebinden anahtarı almışsın bu benim diye! O anahtarı bana uzatıyordun bende gerçekten senin sanıp eve aldım. Ama DEĞİLMİŞ!
T: Allah belamı versin. Gerçi vermişte! Ee başka bir şey yaptım mı?
Jin bir süre suratıma baktı. Sonra, yok, diyerek mutfağa gitti. Ben ise merdivende tutunarak yaşananları sindirmeye çalışıyordum. Ben böyle bir şeyi nasıl ve ne ara becermiştim?
Okul olduğunu hatırlar hatırlamaz hızlıca hazırlanıp evden çıktım ve okulun yolunu tuttum.
____
(Jungkook)
Her zaman olduğu gibi grubumla kantinde, masada oturuyorduk. Aramızda geçen sohbet sadece planımın nasıl olduğu ve nasıl yapacağımdı.
Tam bu sırada kantine Taehyung gelmişti. Sırıtarak planı başlatmıştım. Grubumun masada kalmasını söyleyerek ayağa kalkmış ve Taehyung'un yanına gitmiştim. O kantinciye alacaklarını söylerken duvara yaslanmış onu izliyordum. O ise yan gözle beni kesiyordu. Kantinci parasını alıp Tae'nin istediklerini hazırlıyordu.
Jk: Naber Kim Taehyung? Ne kadar güzel bir gün değil mi?
Diyerek kolumu omzuna yaslayıp ona doğru eğildim ve sırıttım. Bunu yapmamın sebebi sinir etmekti çünkü o temastan ve yakınlaşmadan nefret ederdi. Özellikle bugün olduğu gibi sıcak bir havada.
T: Ne istiyorsun sabah sabah?
Jk: Ah hemende ikna oldun. İstediğim şey basit. Bugünden itibaren her ne olursa olsun bana hizmet etmen.
Kantinci, Tae'nin istediklerini tezgaha koyduğunda, Tae almış çantasına yerleştiriyordu.
T: Anlamadım? Ben mi sana hizmet edeceğim? Saçmalıyorsun.
Jk: Ah demek öyle.
Telefonumdaki mesajları ona göstermiştim.
Jk: Eğer kabul etmezsen sen bilirsin. Elimde mis gibi bir koz var. Hizmeti her reddettiğinde bu mesajı daha çok shoplayarak herkese atacağım. Hatta senin sevgilin vardı değil mi? Acaba aldatma mesajı görse ne der...
Gözlerini devirip umursamaz tavırla yanımdan ayrılmıştı. Telefonu kapatmıştım.
K: Bir şey istiyor musun evladım?
Kantinciye baktım. Kısaca diyordu ki para verceksen ver, vermeyeceksen si... neyse anladınız siz.
Jk: Hmm... evet.
_________
(Taehyung)
Kızgınlık içinde Jin'e destan destan sövüyordum. O mesajlaşmadaki "kayıtsız numara"nın Jin olduğunu, arkadaşım olmadığından ve dün yanımda sadece onun olduğundan anlamıştım. Kayıtsız olmasına rağmen nasıl da o sarhoşlukta bulup mesajı atabilmiştim? Sanırım üşenmeyerek numarayı yazmıştım... bu nasıl bir sarhoş kafadır ya?
Taehyung
Jin
Senin ben
Gelmişini geçmişini
Soyumuzun başından itibaren
Yazıyor...Jin
Aman soya girme
Bitiremezsin
Ne oldu geneTaehyung
Lan
LAN
GERİZEKALI
ÇABUK JK A ATTIĞIM MESAJLARI SİL
BANA NEDEN ÖNCEDEN HABRR VERMİYORSUN?
HAYIR ONU GEÇTİM
GİTMİŞSİN ARKADAŞIYIM
TAE SARHOŞ OLDUĞU İÇİN SALAK SALAK MESAJ ATMIŞ DEMİŞSİNJin
Ama ben mesajları sildimTaehyung
BOK SİLDİN
BAYA GÖZÜME GÖZÜME SOKTU MESAJLARI JK
BİDE BANA DİYO Kİ
BANA HİZMET EDİCEKSİN
HER ETMEDİĞİN SEFERDE BU MESAJLARI SHOPLAYIP MİLLETE ATARIM
SEVGİLİMİ BİLE İŞİN İÇİNE KATTI
DELİRTİXEK BENİ
HEM SEN HEM OJin
Oha
Abartmış bayağı
Neyse ben halledeirmTaehyung
YARRAMA HALLEDERSİN
BİTTİM BEN
LİA (y: idol olan değil)YA ALDATTIĞIMIN İFTİRASINI ATICAK
gerçi
O kim ki yapabilir ki
O yanımda mercimek tanesi
Nasıl cesaret edebilir o minnacık beyni ve hınzır elleriyleJin
En iyisi sen sınıfa çık ve başını sıraya koy yat zıbar
Bende halledeyimTaehyung
Kuzen
Sana hiç ama hiç güvenmiyorum
Ama neyse
Son bir kez şans veriyorum
Çünkü
Sabah nası hallettiyswn anahtarı geri verdin
Yoksa hapishanedeydik
AMA KEŞKE ORADA ÇÜRÜSEYDİM
ÇevrimdışıJin
Bipolar
ÇevrimdışıAradan birkaç saat geçmişti. Ben sınıfta kafamı sıraya gömmüş şekilde uyumaya çalışıyordum. Bir anda telefonum titremişti. Doğrulup gelen mesaja baktım.
İtiraf sayfası
*fotoğraf* Kim Taehyung sevgilisi olan Cho Lia'yı aldattığını itiraf etmiştir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Disturb Me -TaeKook- [TAMAMLANDI]
Ficción GeneralJungkook ile kavgalı olan Taehyung, sarhoşken yanlışlıkla ona mesaj atar... -SemeTae (her an değişebilir) -Texting+düzyazı -Fazlaca küfür vardır. Elimden geldiğince sizi eğlendirmeye çalıştım, umarım faydalı olmuştur. Buarada, hikayede arada parant...