antreman en sonunda bitmişti, her antrenman sonundaki gibi soyunma odasında tek başıma annemin beni almaya gelmesini bekliyordum.annem iş yoğunluğundan dolayı genelde antrenmandan 1 saat sonra beni almaya gelirdi ve ben tek başıma soyunma odasında beklerdim.
düşüncelere dalmışken, kapının açıldığını farkettim. jennie bana doğru kocaman bir gülümsemeyle yaklaşıyordu.
"selamm!" dedi her zamanki enerjisiyle. "selam?" diye cevap verdim şaşkınlıkla, burda olmasını beklemiyordum bu saatlerde genelde herkes gitmiş olurdu.
"sana uzun zamandır söylemek istediğim şeyler var. uzun zamandır senden hoşlanıyorum ve seninde benden hoşlandığını biliyorum bana bakışlarını gördüm." şaşkınlıkla kalmıştım.
"neden be-" tam cümlemi tamamlıyacaktım ki dudaklarıma yapıştı.
o kadar tutkuyla öpüyorduki, bu an hiç bitmesin istedim. dillerimiz adeta birbirleriyle dans etmeye başlarken alt dudağımı emip bırakıyordu.
en sonunda nefes nefese kaldığımız için durmak zorunda kaldık. beni yatırdı ve üzerimdeki formayı çıkarttı, ardından sütyenimi çıkardı ve acımasızca göğüslerimi yoğurmaya başladı.
acıdan kıvranırken, vajinam zonkluyordu. sol göğüsümü emmeye başlamıştı diğerini ise hala yoğuruyordu.
emmeleri ısırıklara dönüşürken, inlemelerim dahada güçlendi ve bunun onun hoşuna gittiğini anlayabiliyordum.
bunu yapmaya devam ederken şortumu çıkarttı ve elini kilodumun içine soktu. elleriyle beni beceriyordu ve ben daha fazlasını istiyordum.
göğüslerimi bırakıp dudaklarıma tekrar geçti. dudaklarım kopucak gibiydi, sanki uzun zamandır bu anı bekliyordu.
tekrar nefes nefese kaldığımızda, omuzumdan başlayıp vajinama ulaşana kadar bütün vücüdüma öpücükler bıraktı.
en sonunda ulaştığı zaman kilodumu ağzıyla sıyırdı. tanrım, bu fazla hoşuma gitmişti.
ilk önce öpücükler bırakmaya başladıgı vajinamı emip, git gel yapmaya başladı zevkten gözlerim kayarken oda soyunmaya başladı.
soyunduktan hemen sonra göğuslerini ağzıma verdi ve vajinamı becermeye başladı.
ve sonunda dayanamayıp yüzüme oturdu. vajinasına dilimle gel git yaparken zevkten delirdiğini fark edebiliyodum.
o sırada oda deliğime parmağıyla gel git yapıyordu.
artık ikimizde boşalmak üzereyken dahada hızlandık ve jennie ağzıma boşaldı ben ise onun parmaklarına.
☆
Herkese selam!! Umarım begenmişsinizdir ama sizden bisey rica edicem💓 bütün yazmamı istediginiz shipleri buraya yazarsanız hepsini yazmaya calışıcam💖 gorusmek uzereee