çok zengin bir adamın evinde çalışıyodum. adamın odasındaki tozları alırken muhtemelen eşinin olduğunu tahmin ettiğim, bembeyaz jartiyeri gördüm.
bana çok yakışıcağını düşündüm ve bayan karinanın pilates dersi için çıktığını hatırladım.
en fazla ne olabilirki diye düşünüp üzerimdeki her şeyi çıkarıp jartiyeri giydim.
fakat sadece kalçadan bacağa bağlanan yeri takamamıştım, takmaya çalışırken kapının açıldığını farkettim.
bayan karina alt dudağını ısırmış bana doğru yürüyodu. "efendim ben, çok üzgünüm lütfen affedin!"
yüzüne hafif bir gülümse yerleştirdi. "ah, önemli değil gel yardım ediyim sana" takamadığım yeri takarken bütün bacağımı okşuyordu.
hee yerimi okşamaya devam ederken, yukarı çıkıp sütyen kısmını düzeltmeye başladı.
göğüslerimden başlayıp her yerimi okşuyamaya başladı. sonunda bu dokunmaları bıraktığında sırılsıklamdım.
ikimizde ayaktayken çenemi yakalayıp, kendine döndürdü. yüzünün güzelliğine bakakalmıştım.
sonunda ateşli bir öpüşmeye başladığımızda, dillerimizde bize katılıyordu.
dudaklarımı bırakıp omzuma küçük bir öpücük bırakmıştı, vajinam yanıyodu.
öpüşmeye tekrar başladığımızda ikimizinde elleri birbirimizin vücüdunda gezintiye çıkmıştı.
beni kalçamdan yakalayıp kendine bastırdığında, dudaklarına küçük bir inleme bıraktım.
vücüdüna yapışan siyah elbisesini öpüşmeye devam ederken göğüslerine kadar sıyırıp kalçasını kavramaya başladım.
o sırada öpüşmemiz bittiğinde oda jartiyerin göğüs kısmını sıyırıp, diliyle bütün göğüs ucumu yalamaya başladı.
aynı zamanda aşağıdan sertçe fakat yavaşça, sıkıyordu. bu sefer boynumun ortasından başlayarak alt tarafıma kadar her tarafımı emerek vajinama doğru geldi.
vajinamın etrafına öpücükler bıraktıktan sonra arkamı döndürüp, kalçamı sıkıp baştan sona doğru yaladı.
jartiyerin alt kısmını ve ayağımdaki topukluları çıkarttığımda onu durdurucak hiçbir şey kalmamıştı.
alt kısmı alıp kokladı ve sondan başa doğru bütün vücüdümu durmadan yalayıp, tekrar öpüşmeye geçtik.
her yerini ellerimle inceliyodum. üzerinde kalmış sıyrılmış elbiseyi çıkardım.
hala dudak dudakken, birbirimizin vajinalarını ellerimizle beceriyoduk.
becermeye devam ederken, boynumu emiyodu.ikimizde daha fazla hızlandık, ve hala boşalmamıştık. bu yüzden beni köpek pozisyonuna getirip, iki parmağını bir anda deliğime sokup hızlıca gel git yapmaya başladı.
bende arkadan vajinasını beceriyodum.
bir anda parmaklamayı bırakıp ağzıyla deliğimi becermeye başladı.onu daha fazla azdırmak için kalçamı sallamaya başladım, çok daha fazla hızlanmıştı.
yatıp, kendi bacaklarımı açtıktan sonra onunda kendi vajinasına benimkine konumlamasıyla makas yapmaya başladık.
makas yaparken kendi göğüslerini yoğuruyodu. sonunda ikimizde boşaldığımızda kendi sıvılarımı alıp parmaklarıyla ağzıma verdi.