jennie,irene,jihyo; were just 3 person who loves fantasy

2.9K 14 14
                                    

OKUMADAN GECMEYIN LUTFEN💓💓
*bundan sonra yazicaklarımda ben sorumlu değilim, fantezi sevenler içindir!*
*lilith 2 mahnwasından alıntıdır!*
*acayip cringe gibi geliyo ama hadi bakalım*
*gerçegini okumak isterseniz lilith 17-18-19-20-21-22. bölümler."
*neden bunu yapıyolar diye sorarsanız, onlar sadece bundan zevk alıyolar.*
*biraz düzensiz oldu çünkü bir manhwadan alarak yazmaya çalışıyorum siz onu ayarlarsınız*

jihyo, irene'yi ellerini ve bacaklarını haraket ettiremicek şekilde bağladı. sonrasında onu bacakları yere değicek şekilde yüz üstü yatağa yatırdı.

jihyo, "bacaklarını arala jennie" dediğinde onu hiç ikiletmeden bacaklarımı araladım.

önümde irene bağlı bir şekilde vajinamı emmeye başlamıştı. "jennie, saymaya başla"  her bir sayıyı haykırdığımda, elindeki kırbaçla irenenin kalçasına vuruyodu.

irenenin gözlerinden yaşlar akarken hâla emmeye devam ediyodu.
"iyi hissediyor musun, irene" acıdan konuşamıyodu.

jihyo, ceza olarak kırbaçtan kızarmış kalçasını sıktığında büyük bir inlemeyle "evet, efendim" diye cevap verdi.

"uslu kız" jihyo, eliyle tuttuğu kocaman dildoyu irenenin deliğine soktu.

irene, acıdan yalamayı bırakırken jihyo kulağına fısıldadı. "eğer onu ağzınla boşaltırsan ne yapmak istersen onu yapmana izin vericem."

irenenin yüzüne renk gelmişti, ve anında vajinama yapışmıştı. jihyo deliğine daha sert soktuğunda "iyi misin?" diye sormak zorundaymış gibi hisettim.

"beni küçümseme" diyip sinirle vajinamı mahvetmeye başladı. sonunda boşaldığımda, jihyo gelip aferin demek için dudaklarıma yapıştı.

küçük bir öpüşmeden sonra, "ikinizde yere geçin, irene jennieyi parmakla." diyip ikimizede emir vermişti.

irene bacaklarını açıp beni ortasına oturttu ve iki parmağıyla parmaklayıp, göğüslerimi sıkmaya başladı.

ben gelmek üzereyken bir anda durdu.
"sana acı vermek, eğlenceli" diyip tekrar parmaklamaya başladı.

"dur, sadece boşalmama izin ver" diyip ne istediğimi belirtmeme rağmen durmadı.

"şimdiden mi?" kendimi tutamıyodum.
"seni duyabildiğimden emin değilim?" dedi jihyo ve ayağını kaldırıp irenenin içimde olan parmaklarına bastırdı.

"lütfen, boşalmama izin verin!" inlemelerle karışık bağırıyodum. "boşalmana izin vermem seni ödüllendirmek olmaz mı? jennie, sen ödüllendirilcek bişey yapmadın."

üzerime elindeki şarap kadehini döktü. ayağıyla vajinamı ittiriyodu. "vay, cidden çok hassas görünüyosun" dedikten sonra göğüs ucumu sıkmaya başladı.

"eğer boşalmana izin verirsem benim için napıcaksın?" kaşları havaya kalkmıştı.

acıdan ne dediğimi bilmiyodum "hiç bir şey" diye karşılık verdim. "o halde, beni boşalt"

sonunda boşaldığımda emekleyerek oturduğu yatağa doğru gelip açtığı bacaklarından vajinasını yalamaya başladım.

"irene, gel" yanına gelip oturdu. kullağına fısildadı "o güzel kalçanı, sallamanı istiyorum. kim bilebilir? yaptığına değecek bir şeyler yapabilirim."

"tamam, bu kadarı yeter" dedikten sonra uzun zamandır emdiğim vajinasından kafamı ayırdım.

jihyo, yanında olan takma penisi kendine taktı. ireneyi ayağa kaldırıp gözlerini bağladı. sonrada yatağın üstüne oturmasını söyledi.

bir anda taktığı takma penisi çıkarıp bana verdi.

ireneyle sevgililerdi ve ireneyle küsüp barıştıklarından dolayı ireneye ceza verip beni kendiyle kıskandırmaya çalışıyodu ve irene benden çok hoşlanmıyodu.

bu yüzden onun gözlerini kapatıp takma penisi bana verdi benim onu siktiğimi bilmemesi için.

gel git yapıyodum, ve sonunda boşaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kpop gxg smutshot'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin