derste notlar alıyordum. her zamanki gibi yarın sınav vardı ve okul birincisi ben olmalıydım.
"jisoo, ne zaman susucaksın. roseannenin yanına geçermisin?" bana hava hoş dermiş gibi yanıma doğru yürümeye başladı.
daha önce yanına oturduğu her kıza yaptığı şeyleri görmüştüm bu yüzden biraz tırsıyodum.
ama o muhteşemdi, muhtemelen hocayı bile becermişti o yüzden hoca o ne derse tamam diyordu.
yanıma oturdu. "çok güzel olduğunu biliyosun değil mi?" kulağıma fısıldadı.
bana bir titreme gelmişti ve vajinam aynı kalbim gibi atmaya başlamıştı.elini bacağıma koyup bacağımı okşamaya başladı. "b-ben bunu yapamam üzgünüm" sesim titriyodu.
"yaparsın güzelim, sınavdan korkuyosan olmazsa o orospudan rica ederim direk yüz verir." ağzım açık kalmıştı.
elini yavaşça vajinama doğru getirdi ve kilodumun üzerinden becermeye başladı. inlememek için zor duruyodum.
ama artık dayanamayacaktım. hocadan toilete gitmek için izin istedim. muhtemelen, bütün ders orda durup bu dürtünün geçmesini beklicektim.
izin vermesiyle koşarak gidip kendimi kabine kilitledim. rahatlamaya çalışırken asla bu dürtünün geçmediğini fark ettim.
ve bir ses geldi. "hadi ama roseanne, hiç eğlenmicek misin?" hayır yapamazdım.
belkide yapardım. ilkimi birine vericeksem kim jisoo'ya vericektim. kabini açtım ve gelmesi için iştaret ettim.
"oh, kesinlikle pişman olmicaksın" kesin yüzüm kızarmıştı. öpüşmeye başladık, hızına yetişemiyordum.
hayatımda hiç kimseyle yapmadığım için neredeyse karşılık bile veremiyodum.
önce üzerimdeki uniformayı sonra sütyenimi çıkarıp göğüslerime yapıştı.
inlemek istemiyordum ama kendimi tutamıyordum.iki parmağıyla bir göğüs ucumu sıkıp diğeri ise emiyordu. göğüslerimi yoğurmaya başlarken, eteğimi çıkarıp bütün vücuduma ısırıklar ve küçük öpucükler bırakarak aşağı doğru iniyordu.
sonunda aşağı indiğinde vajinama öpücükler bırakıyordu. sonrasında emmelere başladı bir yandan vajinamı diliyle becerirken deliğime ani bir şekilde parmağını sokmasıyla büyük bir çığlık attım.
parmağıyla gel git yaparken çok zevk aldığı belliydi. en sonunda ağzına boşaldım ve bütün sıvılarımı yalayıp yuttu.
"sıra bende güzellik" dedikten sonra, klozetin kapağını kapatıp üzerine oturdu ve soyunmaya başladı.
o bir yandan kendini soyarken öpüşmeye devam ediyorduk. tamamen soyunduğunda cazibesi karşısında şaşkınlık içindeydim.
hemen göğüslerine yapıştım. dolgun göğüslerini ağzımla mahfediyodum inlemeleri ise, beni cidden deli ediyordu.
boynuna yapıştığımda her yerini emmeye başladım, emip ısırıyodum. o sırada o da kendini parmaklıyodu.
tanrım, bir insan nasıl bu kadar mükemmel olabilirdi? her yerini ısırarak aşağıya indim.
parmaklarını çekip ağzıma getirdi. parmaklarındaki sıvıyı temizleyip, vajinasına yapıştım.
her tarafını emiyordum. boynunu zevkten geriye atmıştı, ve en sonunda dayanamayıp boşaldı.
tekrar öpüştükten sonra, kıyafetlerimizi giyip çıktık.
yarın herkes jisoonun boynundaki morlukları kimin yaptığını anlamaya çalışıcaklardı ve asla anlayamıcaklardı.