seulrene; better than your ex

1.9K 5 1
                                    


içkileri tazeleyip tekrar koltuğa oturdum. seulgi içkisinden bir yudum alıp konuştu "artık,yeni şeyler denemek istiyorum eski sevgilim beni çok yıprattı."

"oh, o hissi bilirim insan manipule edilir ve artık ona bağlı hisseder fakat o insanın gözünde hiç bir değeri yoktur."

acıyla birlikte hafifçe gülümsedi,"evet hepsini yaşadım, ama bahsettiğim şey çok farklı."

üzerime doğru geldi. "daha farklı bişeyden bahsediyorum. ben bu geçirdiğim süreçte kızlara daha eğilimli olduğumu farkettim."

dahada üzerime doğru geldiğinde onu öpmek zorundaymış gibi hissettim.

neredeyse üzerime yığılıcakken yüzünün güzelliğine karşı yenilip dudaklarına yapıştım.

vahşice öpüşürken nefes nefese kaldığımızda bırakıp, yerini bildiği odama elimden tutup beni sürüklemeye başladı.

odaya geldiğimizde beni ayağım yere değicek şekilde yüz üstü yatırdı.

eteğimin fermuarını açıp yavaşça aşağı indirmeye başladı. ağzıyla kilodumu sıyırdıktan sonra kalçama bir öpücük kondurdu.

elleriyle bütün vücüdümü gezintiye çıkmıştı. her yerimi elliyordu, elleri kalçama tekrar ulaştığında kalçamı sertçe avuçladı.

acıdan inlemem bütün odayı doldurmuştu. kalçama bir tokat atıp, sırt üstü yatmam için işaret verdi.

sırt üstü yattığımda üzerime tekrar yattıktan sonra dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı.

kendi üzerini, altını ve benim üzerimi çıkarttıktan sonra ikimizinde sütyen giymediğinden dolayı çırıl çıplaktık.

göğüslerime yapıştı. göğüslerimin her yerini yalayıp ısırdıktan sonra, her yerimi elleyen elleri sonunda aynı kalbim gibi atan vajinamı buldu.

vajinamı becerirken aşırı ıslanmamdan dolayı eline gelen sıvıları ağzına alıp emdi ve sonrada benim ağzıma soktu.

vajinamı becerirken tekrar dudaklarıma yapıştı. dudaklarımla işi bittiğinde, hâla vajinamı becermeye devam ederken göğüs uçlarımı emip duruyordu.

inlemelerim bütün odayı doldururken, onu daha çok tarik etmek için inlemelerimi dahada güçlendirdim.

artık dayanamayacak raddeye gelirken, sonunda o muhteşem dudakları vajinamı buldu.

diliyle becermeye başlarken zevkten boynumu geriye atıp gözler önune sermiştim.

o sırada oda yatar konumdaydı ve kendini yatağa sürtüyodu. o kendini yatağa sürtmeye devam ederken ellerimi saçlarına dolayıp dahada içime girmesi için kafasını bastırdım.

kendini yatağa sürtmeyi hızlandırıp, iki parmağını bir anda deliğime soktu. o sırada vajinamı yalamaya devam ediyodu.

elini hızlandırıp gel git yapmaya devam ederken tekrar öpüşmeye başladık.

öpüşmeyi bıraktığımıda elini çekip  diliyle gel git yapmaya başladı.

en sonunda boşaldığımda, bütün sıvılarımı yalayıp yuttu ve oralarda gezdirdiği parmaklarını ağzıma verdi.

şimdi sıra ondaydı. kalçasını sıktım ve köpek pozisyonu almasını söyledim.

deliğine dilimle gel git yapmaya başladığımda, kendi göğüslerini inlemeleriyle beraber yoğurmaya başladı.

sonunda normal bir şekilde tekrar yattığında bacaklarını açtı, ve onun hiç beklemeyeceği bir hamle yapıp vajinamı onunkine konumladım.

ve makas yapmaya başladık. vajinalarımız birbirine değerken zevkin doruklarına çıkıyoduk.

ve sonunda ikimizde boşaldık.

kpop gxg smutshot'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin