jensoo; i kissed a girl

2.1K 9 1
                                    

"beni herkesin içinde öpmek mi zorundaydın yani?" dedim sinirle, ama gerçekten böyle bir şeye gerek mi vardı?

"ne olmuş yani?" dedi kibirle, sinirle cevap verdim "ne mi olmuş? homofobik bir dünyada yaşıyoruz."

"sikeyim onları" dedi beni siklemediği çok belliydi. "bu sinirli hallerin beni çok tarik ediyor, biliyosun değil mi?" yüzüm kızarmıştı.

bir anda dudaklarıma yapıştı, her zamankinden farklı yavaşça ve nazikçe öpüyordü. hoşuma gitmedi değildi.

uzunca bir öpüşten sonra nefes nefese kalmıştık. beni yatağa yatırdı ve beni tamamen soydu.

çekmeceyi açıp, takma dildoyu alıp kendine taktı.

üzerime yattı ve göğüslerimi ağzıyla mahvetmeye başladı. emip küçük küçük ısırıklar bırakıyordu.

yarın her tarafımda morluklar bulacağımdan emindim. o sırada bende elimle vajinasını becermeye başladım.

zevkten inlerken, sesi göğüslerimin ağzını doldurmasıyla boğuk boğuk geliyordu.

göğüslerimi bırakıp ne yapmak istediğini belli etti.

"domal" kendimi köpek pozisyonuna getirdim. saçlarımı tuttu ve şiddetli bir şekilde takma dildoyu içime soktu.

acıdan kıvranırken yavaş yavaş git gel yapması beni deli ediyordu. "hızlı yaparmısın jisoo!" diye inlercesine bağırdım.

"demek benden utanıyosun" intikam alırcasına diyip aşırı hızlı gel git yapmaya başladı. inlemelerim onu delirtçek gibi olurken dahada hızlandı.

"geliyorum jisoo, devam et!" artık dayanamayacak gibi olurken boşaldım.

dildoyu deliğimden çekip dildoyu işaret etti. o ayakta dururken yanına yaklaşıp dildoya sakso çekmeye başladım.

ağzımla dildoda kalan sıvılarımı temizlerken göğüsleriyle oynamaya başladım.

tamamen temizlediğimde tekrar dudaklarıma yapıştı. vahşice öpüşürken
boynuma geçip orayı emmeye başladı ve bir anda ısırmasıyla acıyla inleme sesim bütün odayı doldurdu.

bir anda bırakıp, takma dildoyu çıkarıp,"yat" dedi ve yattığım an yüzüme oturdu.

deliğine dilimle gel git yapmaya başladığımda o da eğilip benim vajinamı emip küçük ısırıklar bırakmaya başladı.

ben ona gel git yaparken tekrar göğüslerimle oynamaya başlayıp deliğime parmağıyla gel git yapmaya başladı ikimizde adeta deliricektik.

en sonunda ikimizde boşaldık ve bütün sıvıları dilimizle temizledik.

kpop gxg smutshot'sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin