uzun bir konserin ardından kuliste yüzümdeki ağır makyajı çıkarmakla uğraşıyodum.
tam bitirip odamdan çıkıp gidicektim ki kapı çaldı. kapıyı açtığımda karşımda sevgilim momo vardı.
onu içeri aldım ve odadaki kanepeye gidip oturdu. oturduğu an bacaklarımı okşamaya başladığında ne istediğini anladım ve dudaklarına yapıştım.
yavaşca öpüşmeye başladık, o sıradada ikimiz yavaşça soyunuyoduk.
üzerimizde sadece ip çamaşırımız kaldığında, momo benim arkamı dönmemi sağlayıp kilodumu yavaşça çıkarıp kalçama bir öpücük kondurdu.
ben ayaktaydım ve o dizlerinin üzerine çökmüştü. vajinamın arkasını ve en derin kısımlarını yalamaya başladı.
ona daha fazla yer açmak için bir bacağımı kaldırdım. zevkten boynumu geriye attığımda hoşuna gitmiş olucaktıki her yerimi öperek ayağa kalkıp, boynumu emmeye başladı.
emmerken bir yandanda göğüslerimi yoğuruyodu. boynumu bırakıp dudaklarıma geçtiğinde, bende hafifçe vajinasını elliyodum.
öpüşme faslımız bittiğinde, kendi ayağa kalktı ve benimde oturmam için işaret verdi.
dizlerimin üzerinde duruyorken eğildi ve öpüşme faslımızı devam ettirdi. o sırada bende kilodunu yavaşça çıkarıyodum.
ve tanrım, aşırı ıslanmıştı neredeyse bacaklarından akıcak kadar. öpüşmeyi bıraktığımızda vajinasını sertçe yalamaya başladım.
inlemekten nefesi düzensizleşirken, onu adeta yiyodum. daha fazlasını istediğini biliyodum, ama bırakıp tekrar dudaklarıyla ilgilendim.
her yerini yalayıp yukarı çıktım ve dudaklarına yapıştım. o sırada o da göğüslerimle ilgilendi.
öpüşmemiz bittikten sonra tekrar aşağı indim ve sırf o güzel inlemesini duymak için küçük bir ısırık bıraktım.
saçlarımdan tutup kafamı daha çok bastırdı. ve ben onun ne istediğini farkedip parmaklarımı deliğine yerleştirdim.
iki parmağımı aynı anda sokmamla çığlık attı. aşırı hızlı gel git yapmaya başladım ve sonunda boşaldı.
ama burda bitmicekti, ben daha boşalmamıştım. onu arkadaki koltuğa oturtup ağzımla göğüslerini mahvetmeye başladım.
her yerini emerken bir yandanda aşağıdan sertçe sıkıyodum. göğüsleriyle işim bittiğinde artık vajinam acayip bir şekilde yanıp kalp gibi atıyordu.
en sonunda yatağa yatıp bacaklarımı açtım. adeta bir çağrıydı bu, fakat o beni dinlemedi sanki benim çıldırmamı görmek istiyodu.
sadece diliyle vajinamın üstünden geçti. artık deliricektim "tanrım, gir içime artık!" diye bağırdığımda oda dayanamayıp dilini içeri soktu.
diliyle gel git yaparken bir yandan da göğüslerimi yoğuruyodu. sonunda dayanamayıp boşaldım.