HAFIFÇE ARALADIM GÖZLERİMİ ,GÜN AYMIŞTI HAZIRLANIP BİR ÇIRPIDA ŞÖVALYEM İLE KARŞILAŞINCA SARAYIMIZIN BAHÇESİNDE DOLAŞMAK İSTEDİ CANIM .. "HADİ DIŞARI ÇIKALIM! "
"EMREDERSİNİZ KÜÇÜK SİNYORA"
NE KÜÇÜĞÜ ?
10 YAŞINDAYDIM BEN.
"BEN KÜÇÜK DEĞİLİM !"
ŞÖVALYEM TATLICA GÜLDÜ VE ELİNİ BANA UZATTI ,VE ŞÖYLE EKLEDİ "BEN SIZIN YERİNİZDE OLSAM KÜÇÜK OLMAK İSTERDIM AMA"VE EKLEDİ.
"ÇÜNKÜ BEN HİÇ ÇOÇUK OLAMADIM.."ANLAMADIM?
NE DEMEKTİKİ BU ŞİMDİ ?
DEVAM ETTI. DAHA ÇOK KENDINE BİRŞEYLER ANLATIYOR GİBİYDİ.
SAYGISIZ.
"HAYAT DEDİĞİMİZ ŞEY SİNYORA BİR ANDA TOKAT GİBİ YÜZÜMÜZE ÇARPABİLİR , GERÇEKLERI KÖTÜCE ÖĞRETİR "
KÖTÜCE Mİ ?
"YANİ BAHÇEDEKİ SALINCAĞIMIN KOPMASI KADAR KÖTÜCE Mİ ?"
TEBESSÜM ETTİ .
"EVET .."
DEVAM ETTİ
"BAZEN ÇOÇUKLUĞUMA DÖNÜP YAŞIYAMADIĞIM ÇOÇUKLUĞUMU YAŞAMAK İSTİYORUM ÇÜNKÜ ĆOÇUKLAR İÇİN ACI GERÇEKLER YOK HAYAL KIRIKLIKLARI ,VE ACI HÜZÜN YOK . AMA EN ÇOK KÖTÜ OLANDA DAHA ÇOÇUKKEN HAYATA VE KADERE KARŞI OLGUN VE BÜYÜK DURMAK ZORDUR HENÜZ ÇOÇUK YAŞTA BÜYÜK DURMAK ZORUNDA OLMAK ZORDUR .."
ANLAMLI BİRŞEYLER SÖYLEMİŞTI.
AMA ANLAMAMIŞTIM .
BU ADAMI ÇOK ANLAMIYORDUM İTALYANCASI KÖTÜYDÜ BİRAZ O YÜZDEN .TAM BOŞ BOŞ GÖZ KIRPIŞTIRIRKEN KAPIDAKI ADAMLARDAN BİRİSİ BANA DOĞRU KOŞTU .
"GELİYORLAR !! TATARLAR BASKIN YAPIYORLAR !,KAÇIN SINYORA ! SİNYORAYI KORUYUN !!!!"
NE ?!
GÖZLERİM AĞIRLAŞTI BANA DOĞRU KOŞAN BİR TATARA BOŞ BOŞ BAKTIM
KİTLENMİŞTIM.
SANIRIM
ŞIMDI ŞÖVALYEMI DAHA
İYİ
ANLIYORDUM
KÜÇÜK
YAŞTA
OLGUN
DURMAYA
MECBUR
BIRAKILMAK
ZORDU .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌙BELEN SULTAN🌙
Historical FictionIrkınızı hiçe saydı hz.fatih . Biraz daha yaşasaydı hazreti fatih, Ne Venedik kalacaktı ,ne Floransa.. Hoş geldiniz diyecekti bize Fransa! 🌜🖤