Uzun zamandır uyukluyordum,zaman algımı kaybetmiştim .
Bir geminin içindeydim şimdi,nereye gittiğimi bundan sonra nasıl yaşıyacağımı bilmiyordum.gerçi hiç bir zaman bilememiştim ya.
Üstümde hala pargadan ayrılırken üstümde olan elbisem vardı.
Osmanlı sarayına gideceğimizi söylemişti yanımda duran ,benim yaşlarımda olan bir kız.
Osmanlı sarayı?
Lanet gelsin.🌙🌙
Bizi büyükçe bir kapının ardından geçtikten sonra harem dedikleri yere doğru ilerlettiler , bunlar harem görevlileriydi sanırsam .
Ama bizi burada bekletmediler mektep dedikleri kısma ilerletiyorlardı bizim haremde duran kızlardan ne farkımız vardı?
Başımıza 3 kişi dikildi aralarından bir kadın " hepiniz buraya özel olarak getirildiniz , baş Haseki hüma sultan tarafından özenle seçildiniz hepiniz hanedanın malısınız , saraydaki bütün hanedan mensuplarına ,ve sultanlarına saygılı olmak zorundasınız yoksa ölürsünüz .. burası topkapı sarayı cihanın sarayıdır ona göre ayağınızı denk alın tahtta II.MURAD yani hünkarımız var birde şuan valide sultanımız olan valide emine sultanımız vardır ona saygısızlık yapanın dilini koparırım ! Hüma sultan tek tek hepiniz ile görüşecek"
Yanımda duran sevimli bir kız şöyle bir soru yöneltti "peki biz neden buradayız?"
"Çünkü şehzademiz Mehmet yani hüma sultanın oğlu hanedan-ı Ali osmanın tek şehzadesi 16 yaşına bastı siz onun haremi olacaksınız ,akıllı uslu olun hüma sultanın gözüne girin şehzademizi memnun edip ona erkek evlat vermeye bakın eğer erkek evlat verirseniz şehzadeye sırtınız yere gelmez akıllı uslu olun dilimizi türkçeyi öğreniceksiniz , eğitimler alıcaksınız sadece 10 kişisiniz kıymetinizi bilin .hepimiz bu saraya köle olarak geldik aklınızı başınıza toplarsanız köle olarak kalmazsınız !
"Şimdi hamama gidiceksiniz bir güzel aklanıp paklanıcaksınız,ardından yeni kıyafetler verilecek ve siz haremde sadece belirli saatlerde olucaksınız çünkü gününüzün neredeyse hepsinde terbiye ,edep,uslüp,asalet,ders,bilim,
Saray teamülleri,ve kaidelerin dersini alıcaksınız ."Kısacası siz kölesiniz demek istemişti .
İlerlettiler bizi bu sefer buğulu bir yere girdik o kadın tekrardan konuştu konuşmayı seviyordu galiba.
"İyice yıkanın birazdan baş Haseki hüma sultanımız ile görüşeceksiniz "
Bir tas aldım ve yılmış bir şekilde başımdan aşağı döktüm.
Bıkmıştım ,bunalmıştım kırgındım hayata kızgındım ,aile dediklerime,özlemiştim ailemi ,niko'yu veda bile edememiştim içimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı ..neden kaderim böyle yazılmıştı ? yaşadığım yurttan koparılıp denize atılmıştım ,beni parga kıyılarında ölmeden 1 dakka önce çıkarmışlardı günlerce tedavi etmişlerdi.dile kolay 5 yıl yanlarında büyümüştüm oysaki babam Victor beni satmaya, vermeye dünden razıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌙BELEN SULTAN🌙
Fiction HistoriqueIrkınızı hiçe saydı hz.fatih . Biraz daha yaşasaydı hazreti fatih, Ne Venedik kalacaktı ,ne Floransa.. Hoş geldiniz diyecekti bize Fransa! 🌜🖤