.....2 ay sonra
2 ay geçmişti harem'de .
Şehzade mehmed belen'i arıyordu ,yılmamıştı.
Banu haremde at koşturuyordu gebeliği yavaş yavaş belli oluyordu .
Daire verilmişti kendisine .
Belenin bir anda ortadan kaybolmasını garipsemişti.
Ama içinden şükür ediyorduHümaşah sultan ise saraydaydı artık.
Belen hatun bir gece ansızın kaçırılmıştı.
Hüma Sultan bunun kimin yaptığını elbette biliyordu.Valide sultan yapmıştı .
İtiş kakışlarından haberi vardı.
Valide sultanın belene kudretini anlatmak amacıyla böyle bir şey yaptığını anlıyordu.Biliyordu herşeyi,ama eli kolu bağlıydı.
Valide sultanı böyle birşey ile itham etmek onu ve şehzadesini çıkmaza sokardı.
Yemin törenine az kalmış şehzadesinin istikbalini bir hatuna değişemezdi.
Haklıydı.
Kendince.Emine sultan ise çoktan belen konusunu haremde kapatmıştı bile.
Meleknaz kalfa bir ipucu bulursa emine sultana götürüyor ve oda yok ediyordu.
En son emine sultan öldü iddasını ortaya atınca bir daha hiçkimse belen'i ağzına almamıştı..
Olayın üstü kapanmaya başlamıştı..
Ama şehzade mehmed belenden vazgeçmeye hazır değildi.
İmparotluk dört yandan belen hatunu arıyordu.
.........
Bugün başaracaktım.
Kaçmayı.
Ellerim yemek için açıldığında , ağanın cebindeki hançerle boynuna vurup kaçacaktım.
Başarmak zorundaydım.
Çünkü artık 3 aylık gebeydim.
Ve emine sultanın bu baskısına dayanamazdım .
Yavaş yavaş karnım belli ediyordu kendini.Ve biraz sonra beklediğim an geldi.
Ağa elinde bir yemek tepsisi ile bana doğru ilerledi.
Hızlı davranmalıydım.
Ağa bana yemeği uzatacağı sırada ,bacağına bir tekme attım ,ve cebindeki hançeri hızla elime aldım ve boynuna batırdım.
Bunu yapmak zorundaydım.
Allah'ım affet..Ve bütün gücümle 2 aydır kaldığım köşkün arka kapısına doğru koştum.
Ve kendimi bir anda ormanın içinde buldum.
Derken, bir saray arabası gördüm.
Saklanmadım, bunlar beni saraya götürebilirdi.
Bir Silahtar indi.
"Hatun ,korkmayasın sana birşey dicem ,Allah rızası için . Buralarda yeşil gözlü ,böyle alacalı saçlı biraz uzun bir hatun gördün mü? Şehzade mehmed'in hatunuydu kayboldu zaar yardım eder misin bize ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌙BELEN SULTAN🌙
Ficción históricaIrkınızı hiçe saydı hz.fatih . Biraz daha yaşasaydı hazreti fatih, Ne Venedik kalacaktı ,ne Floransa.. Hoş geldiniz diyecekti bize Fransa! 🌜🖤