Part-12

14.4K 227 35
                                    

ညတွင်းချင်းပင် flight နဲ့ Jacker က သူ့အမေ ရှိတဲ့စီကိုလိုက်သွားခဲ့သည်။ကားနဲ့လာကြိုတာမို့ ထွေထွေထူးထူးတော့ အလုပ်မရှုပ်လိုက်။
ကားကစင်ဝင်အောက်ရောက်တဲ့အခါ ဘေးကိုကားတံခါးလာဖွင့်ပေးတာနှင့် Jak လည်းဆင်း​ကာလက်တစ်ဖက်တွင် ဖိုင်အိတ်ကိုဆွဲကာတပါတည်းယူလာလိုက်သည်။

အိမ်အဝမှာ Mrs.maria က သူ့သားကိုစိတ်ဝင်တစားနဲ့စောင့်နေသည်။မဂ်လာကိစ္စတော့မဖြစ်နိုင် မနေ့က သူကိုလေသံမာမာနှင့်ပြန်ပြောကတည်းက ကိစ္စတစ်ခုခုရှိနေပြီရယ်။ဒီမို့သာဆို လေသံအေးအေးနဲ့သာဖြေရှင်းတတ်သည်။Jakကသူ့စကားကိုနားမထောင်သော်လည်း တဇွတ်ထိုးလည်းမလုပ်တတ်ကာ သူ့သားက လိမ်မာပါတယ်။(ဟိုကောင်လေးအပေါ်ကလွဲလိုပေါ့။)

"Hello mommy''

''Hello..Jak အထဲဝင်လေ။ဘာတွေများ အာ့လောက်အရေးကြီးနေရတာလဲကွ မဂ်လာ ကိစ္စလား။''
သူမသားကိုပြုံးပြုံးလေးနှင့်ပြောကာ ခရီးဦးကြိုလိုက်သည်။သို့သော်..

Jak က သူမ ပြောတာကိုနားမထောင်ဘဲ အထဲကိုသာကျော်ဝင်သွားကာ ဧည့်ခန်းမှာဝင်ထိုင်နေသည်။

Mrs.mariaလည်းသူ့နောက်ကနေ လိုက်ပြီးထိုင်တော့ ကိုယ့်ရှေ့ကိုဖောင်တစ်ခုထိုးပေးလာတယ်။သိချင်စိတ်ဖြင့်အမြန်ယူကာကြည့်လိုက်တော့...

''ဒါတွေ..ဒါ..''

''ဘယ်ကရတာလဲ မေးမလို့လား မာမီ''

''မဟုတ်..သား မာမီ ရှင်းပြမယ်''

''ဘာရှင်းပြမှာလဲ မာမီ''

''သား..''

''တော်ပါတော့ ဖောင်ထဲပါတဲ့ အကြောင်းအရာတွေက မာမီရှင်းပြတာထက်လုံလောက်နေပါပြီ''
'
''မဟုတ်ဘူး လိုသေးတယ် မာမီ မင်းကို ကောင်းစေချင်လို့ လုပ်ခဲ့တာပါ''

''ဘယ်လိုမျိုးလဲ မာမီ ဒယ်ဒီမှာ ပထမမိန်းမ ရှိခဲ့ပြီး မာမီကတော့ အငယ်အနှောင်းဆိုတဲ့ ဘဝကိုရဲရဲကြီးခံယူခဲ့တာမျိုးလား။ဟမ်''

''... မာမီ ပြောပါရစေ။..အဟင့်''

''ကျွန်တော်ကိုပဲ ဆက်ပြောခွင့်ပေးပါ။မာမီ အငယ်အနှောင်းဖြစ်ရတာ ကိုရှာတွေ့တော့ ကျွန်တော် ဝမ်းနည်းရုံပေနဲ့ မမုန်းမိဘူး။ဒါမဲ့ ဒယ်ဒီ ရဲ့ ပထမဇနီးမှာကိုယ်ဝန်ရှိနေတာကိုအခွင့်ကောင်းယူပြီး ဒယ်ဒီကို ဘာလို့အပိုင်ကြံခဲ့ရတာလဲ..ဟမ်''

မွေးစားဖေဖေရဲ့ကလေးရှိနေပြီ။ေမြးစားေဖေဖရဲ႕ကေလးရွိေနWhere stories live. Discover now