Part-13 ကိုပြန်ဖတ်ပေးပါ။
''အင်း ပြော သား''
''အဖေ ပြောတာ ကျွန်တော်စဥ်းစားပြီးပြိီ အဖေ''
Peter လည်း စားပွဲပေါ်တင်ထားတဲ့ ခြေထောက်နှစ်ချောင်းကို အောက်ချပြီး ခန္ဓာကိုယ်ကိုမတ်ကာ နားစွင့်လိုက်သည်။''ကျွန်တော့်ရဲ့ကလေးကိုလွယ်''ကူ''တော့ အဖေ့ကိုစောင့်ရှောက်ဖို့မပေးနိုင်ဘူး။''
''မင်းစကားက ဘာလဲ''
''ဟုတ်တယ်။ကျွန်တော် ဂျော်နီနဲ့တိုင်ပင်ပေမဲ့ သူက ကျွန်တော့ သဘောပါပြောတယ်။but သူ့မျက်လုံးတွေက စိတ်ချဟန်မတူဘူး အဖေ။သူလည်း ကလေးပါး''တစ်ယောက်အနေနဲ့ ဝင်စွပ်ဖက်လို့ရပေမဲ့ ကျွန်တော့် ရဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက်ကိုဦးစားပေးထားတာ ကျွန်တော်လည်း သူ့ခံစားချက်ကို ပြန်တွေးပေးသင့်တယ်ထင်လို့။''
''အာ့တော့ မင်းက ငါ့မြေးကို ငါ စောင့်ရှောက်လို့မရဘူးဆိုတဲ့သဘောလား!"
Peter သူ့စိတ်ကိုမနည်း ထိန်းထားမိပေမဲ့ အော်လိုက်မိကာ လေသံမာမာဖြင့်ပြန်ပြောမိတယ်။
'' မင်း တုန်းကလည်း မင်းအမေက ငါ့ကို လူယုတ်မာဇာတ်သွင်းပြီးတစ်ချက်မှ လှည့်မကြည့်ပေးဘူး။အခုလည်း မင်းကို စောင့်ရှောက်ခွင့် ချစ်ပေးခွင့်မရခဲ့လို့ မင်း သားကိူစောင့်ရှောက်မယ်ပြောတာ မင်းကပါငြင်းချင်နေတာလား Jacker။တကယ်တော့ အချစ်ဆိုတာ အလကားပဲ မင်းသိလား။ချစ်ပေးမယ်တွေးပြီး ပြောခဲ့တာကို မင်းက ငါ့ဆုံးဖြတ်ချက်တွက် လက်ခံမယ်ထင်တာ မင်းကပါ ငြင်းမယ်ပေါ့။ တောက်(စ်) စောင်အဓိပ္ပါယ်မရှိလိုက်တာ။အေးသွေးသားရင်းကပါ ငါ့ စကားကို ဖယ်ရှားချင်တာ။အလကားဟာတွေ မေတ္တာတရားနဲ့ ဆက်ဆံလို့မရဘူး။''
Jacker သူ့စကားကြောင့် အဖေက စိတ်ကြီးသူပီပီ တလွဲတွေးကာ စိတ်တိုနေပြီးဆိုတာသိလိုက်သည်။စကားကိုထိန်းပြောရင်းပြန်ဖြေရှင်းရတော့သည်။
''အဖေ။စိတ်လျော့ပါ။ကျွန်တော်ပြောတာကအာ့လိုသဘောမျိုးမဟုတ်ဘူးအဖေ။သားကို အဖေက သူ့အဘိုးဆိုတာ သိစေရပါ့မယ်။ဒါမယ့် အဖေက သာမာန်အဘိုးတစ်ယောက်ဆိုတာပဲပေးသိပေးပါ။ကျွန်တော့သားအသက် ၁၃နှစ်လောက်မှ အဖေ့လုပ်ငန်းတွေနဲ့ အဖေ့ဖြစ်စေချင်သလိုပုံသွင်းပါ။ဒါက ကလေးတစ်ယောက်ရဲ့လွတ်''လပ်''ပေျာ်ရွှင်မှုကိုခံစားစေချင်လို့ပါအဖေ။သူ့ပါးပါးလည်း အာ့လိုပဲ ဖြစ်စေချင်မှာပါ။သားပြောတာကိုသေချာလည်းတွေးပြီး အဖေ့လက်ခံပေးဖို့ မျှော်လင့်ပါတယ်။အာ့ဆို ကျွန်တော် ဖုန်းချပြီ ဒါပဲနော်အဖေ။''
YOU ARE READING
မွေးစားဖေဖေရဲ့ကလေးရှိနေပြီ။ေမြးစားေဖေဖရဲ႕ကေလးရွိေန
RomanceWarning 18+ 18+သက်သက်သာဖြစ်၍ ဇာတ်အိမ်ခိုင်ခိုင်မရှိပါ။ 18+only & not strong characters.(fake characters)