|03|: losing the only one

86 20 0
                                    

O günün üzerinden bir hafta geçmişti. Ama Niki bu sürede okula gelmemişti, Sunghoon da öyle. Niki ona mesaj bile yazmamıştı hatta.

O öyle biri değildi ki. Yani tanıdığı Niki onu hep merak ederdi, hep yazıp sorardı, ne kadar kendisi onu terslese de yapardı. Ondandı belki de içindeki bu boşluk hissi. Kendisinin bile haberi olmadan alıştığı sıcaklığı hissedemediği içindi.

Zil çalıp tüm sınıf içeri girince Sunoo'nun gözü japon çocuğu aramış ama bulamamıştı. Sonra da onu aradığı için kendisine kızmıştı. Ne ara alışmıştı ona böyle?

"Arkadaşlar! Sessiz olun, kendinize gelin!" Herkes sessizleşip yerlerinde dikleşince, Sunoo gözlerini cama çevirmişti. Çiseleyen yağmur onu rahatlatmıştı az da olsa.

"Ben bazı hocaları bilgilendirdim, ama soracak olurlarsa da, Niki hastalandığı için bir süre gelemeyecek, Sunghoon'un da çarşambadan itibaren aramızda olacağını söylersiniz." Duyduğuyla bir süre nefesi kesilirmiş gibi hissetmişti.

Niki hastaydı. Niki iyi değildi. Ona değer verip koruyan tek kişiyi de mi kaybedecekti?

Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışınca, ellerinin titrediğini farkedip gözlerini kapatmıştı. Sakin olmalıydı. Kriz geçirmemeliydi. Ona iyi gelecek hiç kimse yoktu burada.

# # # #

Sunoo-Niki

Güneşim
Niki [08.07.24]

şey merhaba

nasılsın?

Nara hoca hastalandığını söyledi

o yüzden gelmiyormuşsun

gelmeyecekmişsin de bir süre

umarım iyi olursun

iletildi.

Yeniden merhaba [09.07.24]

Bugün nasılsın?

Sanırım okul biraz bunaltmaya başladı sen yokken

iyi ol Nishimura

iletildi.

Niki [10.07.24]

Bugün Sunghoon'la konuşmak istedim

Seni sormak istedim ama yapamadım, özür dilerim

Ben sanırım utanıyorum biraz

Ve seni merak ediyorum

iyileş artık

iletildi.

Bugün sınıfa yeni çocuk geldi [11.07.24]

İsmi Jungwon'muş

Yanımda oturmak istedi ama izin vermedim

Orası senin yerin, değil mi Niki?

Umarım iyisindir

iletildi.

Niki [12.07.24]

Bugün sana araba çarptığını öğrendim annemden

moonstruck // sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin