Selin Arda adlı yeni flörtü ile okulu asıp date'e çıkmıştı.
çocuk 20 yaşındaydı ve Selin'in yönelimini ve dinini biliyordu..Arda- sen benimkini boğazına alabilirmisin?
Selin-Şu ana kadar alamadığım olmamıştır.
date'den 2 saat sonra evin boş olduğunu söyleyip Selin'i eve çağırmıştı.
Selin tabikiide kabul etmişti ayrıca o gece zaten Annesinden çok kötü dayaklar yemişti...
Arda kapıyı kapatır kapatmaz Selinin saçını tuttuğu gibi duvara vurmuştu ...
devamını sorduğumuzda sadece kapının açık olduğunu nasıl eve gittiğimide bilmediğini söyledi
Bade-nasıl yani çocuk nasa ne yaptı nasıl hatırlamazsın?
Selin-hiç birşey hatırlamıyorum ev zaten şehir merkezine çok uzaktı. nasıl eve gittim hiç birşeu bilmiyorum..
O geceyi atlatdıktan sonra sabah çok ağrılar hissediyordu. Boğazında ve bacak arasında.
' COŞKU '
O gün sabah evde annem ve babam her zamanki kavgalarını ettikleri için erkenden evden çıkmıştım.
Okula gitmek için çok erkendi bu yüzden okulu 20 dakika uzatacaktım.Yolumun 13. dakikasında Selin'in küçük bir marketi işleten Umut'dan kimseye çaktırmadan birşeyler aldığını görnüştüm.içimden Amına koyayım ne kadar rahat kız diyordum harbidende öyleydi okuladakilerin onun bazen sokakda yatığını söylediklerini bile duymuştum. tam serseriydi.
Selin'in aldığı şey tam olarak Uyu$turucuydu. okulda tuvalet izni alıp onu çektiği bile olmuştu
nereye düştüm amına koyayım.Okula giderken ilk gördüğüm kişi
Atlas ve sıra arkadaşı Berk'di daha yeni tanışmışlardı.Okula sadece Aras için gelmiştim.
Aras-yarın okulu asıp evime geliyorsun dimi
böyle bir teklifi asslaa geri çeviremezdim.
okula gelirken fazlaca makyaj yapmıştım Aras için değerdi.
El ele tutuşarak yürümüştük yol boyu kim görürse görsün gram umrumda değildi.3 saat sonra göğüsümde garip beyaz sıvılar ve üstümde çıplak yatan beden vardı.. biz ne yaşamıştık. canım çok yanıyordu gece olmuştu artık.
saat 00.48 civarında Eyşan'ın instagramına bir mesaj gelmişti
Zeren- +4 yeni ekran görüntüsü.
konuşmaların bazılarına şunlar yazıyordu.Atlaas-o obez ve sadece kendini düşünüyor
Atlaas-melis gelince gözü başka birşey görmedi amk
Atlaas-o sadece orospunun teki ve öylede kalacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coşku :karar ver artık kimi sevdiğine
NouvellesSana güvene bilirmiyim? Coşku "Euphoria"style ile kitap halinde.