בפרק הקודם:
״וואי כוסאמק, מה אתה לא רואה! דניא...המורה?!
אלה מה את עושה פה?.אלה:
באתי עם עמית חברה שלי ליהנות קצת, ״אלה הכניסה פה מגיל 21 ומעלה את בת 17 איך לעזאזל נכנסת לפה, זה לא מקום בשבילך!״ קודם כל אם כל הכבוד אתה עכשיו לא נמצא בתפקיד המורה אז אל תצעק אליי בבקשה אני אשמח, ולעמית יש פרוטקציות פה אז הכניסו אותנו.עכשיו תורי מה אתה פה עושה לעזאזל? ״אני מצטער שצעקתי פשוט זה לא מקום בשבילך אלה את טובה מידי בשביל זה, נחזור לשאלה שלך את יודעת באתי ליהנות כמו כולם עם החברים שלי זה שאני מורה לא אומר שאני לא יכול לצאת למועדונים אלה״.
כן אתה צודק, פשוט אני רגילה למורים שלי בבית ספר שכול אחד כבר רגל אחד בקבר, אף פעם לא יצא לי להיפגש עם מורה במועדון אתה יודע😅. ״בבקשה אל תקראי לי המורה שאנחנו לא נמצאים בבית ספר, זה מה שחסר לי שהחברים שלי ישמעו את זה ויקראו לי זקן כל החיים תקראי לי דניאל״.
אוקיי אם אתה אומר, אבל אתה לא חושב שזה מוזר מידי דניאל?
״לא הכל בסדר, תאמיני שהייתי מעדיף שכול התלמידים שלי יקראו לי דניאל ולא המורה אני רק פאקינג בן 24 אבל בבית הספר המוזר הזה זה לא מתאפשר״.היי המור...דניאל זה לא יפה לקלל אתה צריך להיות דוגמא למופת בשביל התלמידים שלך, טוב אני יזוז בשביל לראות שעמית לא הסתבכה ביוש, אה ודניאל בפעם השלישית כבר תהיה חייב לי גלידה😉
דניאל:
היא קרצה לי עכשיו?!, פאק רק לשמוע אותה אומרת את השם שלי הזין שלי עומד, מה היא עושה לי הבחורה הזאת וזה רק פעם שנייה שפגשתי אותה , ואיך היא התחצפה אלי ממקודם שהיא אמרה לי לא לצעוק אליה עוד שנייה נישקתי אותה בגלל הפה הזה.שיט, אסור לי לחשוב ככה היא התלמידה שלי, וגם אם הם יגלו שיש לי מישהי הם יאיימו לה ואני לא יכול לתת לזה לקרות מעכשיו היה בינינו רק יחסי מורה תלמידה ועוד אמרתי לה שהיא יכולה לקרוא לי דניאל שאנחנו לא נמצאים בבית הספר שאני היה בריא אני רק מקשה על עצמי.
אור וסהר החברים הכי טובים שלי באים אליי ואומרים לי, ״אז מה כבר העמסת בחורה, לא מבזבז אפילו דקה אה״ , איזה בחורה זו התלמידה שלי אני המחנך שלה אור וסהר נחנקים ואני דופק להם על הגב סהר מגיב ראשון ״התלמידה שלך אחי אתה לא מלמד את כיתה י״א או משהו, ואם כן היא אמורה להיות בת 17 איך היא נכנסה לפה בכלל?״.
היא באה עם חברה שלה יש לה פרוטקציות אז הכניסו אותן, אור אומר לי ״תזהר אחי נראה לי היא שמה עליך עין שלא תסתבך אתה ומורה והיא תלמידה יש ביניכם הפרש גילאים גבוה״
נראה לך באמת שאני יעשה אם זה משהו, ככה אתה מכיר אותי כולה אמרנו שלום אחד לשני תירגע אחי אני באתי לחנך לא למצוא אהבה.אור וסהר אומרים ״ טוב יאלה בוא לרקוד רק תשמור על עצמך שלא תפיל אותך למה היא מהפנטת״.
כן אני יודע אומר לעצמי בראש, נראה לי כבר היא הפילה אותי ברשת פאק.אלה:
שאלוהים יעזור לי, למה הוא נראה ככה חתיך הוורדים בידיים שלו, השרירים וואו לא ראיתי גבר כזה, שיט אסור לי לחשוב ככה הוא המורה שלי, אלה תתאפסי על עצמך ולכי תמצאי את עמית הבטחתי לאיתמר שאני יחזור עד 2 בלילה וכבר 1:30 בלילה.אני מוצאת את עמית מתמזמזת עם מישהו, שתהיה בריאה לא מפסידה אפילו שנייה, אני קוראת לה עמית בואי כבר 1:30 בלילה והבטחתי לאחי שאני יחזור ב2:00 את באה ?.
״לא חיימשלי נראה לי אני ישאר פה, יש לי משהו חשוב לסיים 😉, אבל את תסתדרי להגיע הביתה?״ , כן הכל טוב אני ילך במונית תשמרי על עצמך עמית ותגידי לי שהגעת הביתה love you💋.
אני יוצאת לבחוץ בשביל לחפש מונית אבל כולם תפוסות לעזאזל, אני לא רוצה להטריח את איתמר לא נעים לי הוא בטח ישן, סאמק מה אני יעשה?!.
פתאום מישהו נוגע בי מאחורה ואני קופצת בבהלה ואז אני רואה את דניאל ונרגעת, מה יש לך אתה נורמלי הורדת לי שנים מהחיים יואו ״אני מצטער לא התכוונתי הכל בסדר ?״.
כן פשוט אני צריכה לחזור הביתה וכל המוניות תפוסות ואין לי מושג איך לחזור, ״את רוצה שאני יקפיץ אותך אני בדיוק באתי ללכת״, וואי באמת זה בסדר מצידך אתה יודע זה לא יאה שמורה ותלמידה יראו ביחד לא נעים לי ובטח אתה עייף, עזוב לא צריך אני יסתדר.
״אלה אל תשגעי אותי, אני לא משאיר אותך פה, ואני בסך הכל מחזיר אותך הביתה אל תדאגי , שהייתי בצבא הסתדרתי טוב מאוד בלי שינה עכשיו יאלה תעלי״.
טוב בסדר תודה רבה דניאל, זה לא מובן אליו הוא שואל אותי ״איפה את גרה?״ אלמוגים 9 ״לא נכון באמת אלה״ כן למה ?
״כי גם אני גר באלמוגים אבל בשדרה 11 איזה קטע, בסופו של דבר נראה לי אני באמת היה חייב לך גלידה״.תודה רבה דניאל לא היית חייב , נתראה לילה טוב.
״לילה טוב אלה, נתראה מחר״.
אני מגיעה לבית פותחת את הדלת בשקט בשביל לא להעיר את איתמר, עולה לחדר לוקחת פיג׳מה ונכנסת להתקלח אני יוצאת מהמקלחת ועולה לישון ונרדמת במחשבות על דניאל.טוב אז חברים זה הפרק השני, מה אתם חושבים עליו אני מקווה שהוא יצא טוב, בבקשה תצביעו ותכתבו מה שעולה לכם אוהבת ביוששש❤️❤️ ואולי יצא היום גם פרק שלישי אז תיהו מוכנים.
YOU ARE READING
לשנוא אותך זה יותר קשה מלאהוב
Romanceאלה לא משנה כמה הוא פגע בי, אכזב אותי, שבר אותי לחתיכות לא הצלחתי לשנוא אותו הלב שלי היה תמיד שייך אליו אל הבחור שהכרתי בי״א ואהבתי , הבחור שזרם לי בכל הגוף הוא היה הפעם הראשונה שלי בהכל עד שהגיע הפעם הראשונה שהוא פגע בי בדרך הכי קשה מכר אותי לכלב...