בפרק הקודם:
אני מחכה למונית, ואני רואה פתאום צל של מישהו מאחורי הבית, מסתכל עליי, לא אין סיכוי מי זה יכול להיות אני בטוח מדמיינת ועולה למונית.
_______________________________דניאל:
אני מתעורר מהשנץ הקצר שהיה לי הייתי עייף כל כך שבקושי הצלחתי להחזיק מעמד בלהישאר ער, אני רואה פתק ליד השידה קורא אותו ואני לא מאמין שהיא יצאה בלעדיי החצופה הזאת, אני רעב ברמות היא רשמה לי שהיא הכינה את המוקפץ שלה אני יאכל ויצא אליה.אני יוצא מהבית בדרך לאוטו ויש לי תחושה שמישהו צופה בי והתחושות שלי אף פעם לא טועות אני מקווה שהם לא מצאו אותי אני חייב לברר את זה, כי אם הם מצאו אותי זה אומר שהם גילו על אלה מה שאומר שהסתבכתי ואין דרך חזרה.
אני מתחת לבית חולים מחכה לאלה באוטו ושולח לה הודעה,
אל הנסיכה שלי- אני: נסיכה אני כאן למטה, ואל תחשבי שאני לא כועס עליך שהלכת לבד במונית זה מסוכן את תשלמי על זה בבית.
הנסיכה שלי: אני באה, אל תכעס עליי אתה ישנת ולא רציתי להעיר אותך, המוקפץ היה טעים לך, אכלת בכלל דניאל? כי אם לא אני יהרוג אותך לא אכלת כלום כל היום.
אל הנסיכה שלי - אני: אל תדאגי נסיכה, אכלתי והיה לי טעים מאוד כל מה שאת נוגעת בו הופך למעדן, אבל אל תחשבי שלא תשלמי על זה שהלכת לבד אני מחכה לך למטה.
הנסיכה שלי: אני יורדת, אני לא יודעת אם זה ישכיח את הכעס שלך אבל אני אוהבת אותך נסיך שלי❤️.פאק, מה שהילדה הזאת עושה לי אלוהים, ברגע זה כל הכעס שלי נשכח ורק הזין שלי עומד, אני חייב כבר לזיין אותה אבל אני הבטחתי לה שנלך בקצב שלה.
והנה הנסיכה שלי יורדת, אין יפה ממנה ולא תהיה, היא שייכת לי לנצח.״הגעתי, התגעגעת אליי?״, כמו אוויר לנשימה התגעגעתי אליך נסיכה, עכשיו תנשקי אותי או שתשלמי כפול בבית, ״בסדר איזה מעצבן כולה הלכתי במונית דניאל לא הלכתי ברגל״. היא לא יודעת שברגע שגילו עליה היא נמצאת בסכנה כל שנייה אני אומר לעצמי.
את צודקת נסיכה אבל לכי תדעי מה עבר בראש של הנהג את מסכימה איתי?, ״כן אתה צודק דניאל, אבל אני לא יכולה להימנע מזה לגמרי״.בסדר רק תבטיחי לי שתשאלי אותי קודם אם אני יכול להסיע אותך ואז תבדקי את השאר בסדר נסיכה אני דואג לך, ״טוב, אני אוהבת אותך נסיך״, והיא מנשקת אותי כאילו לא ראתה אותי שנים ואני מעמיק את הנשיקה עד שהגענו לרמה שהיא יושבת עליי בכיסא הנהג, נסיכה אם לא תרדי ממני עכשיו הזין שלי יחדור אליך דרך הג׳ינס הבנת?.
״בסדר הנה אני יורדת, זה אתה התחלת תטפל בזין שלך״, נסיכה איזה דיבור יש לך, אבל אני חייב להגיד שזה מוצא חן בעיני תוכלי להגיד את זה שנהיה גם במיטה?, ״דניאל סתום כבר אחרת לא תקבל ממני אפילו נשיקה״, אני רוצה לראות שתעשי את זה, את לא יכולה בלעדיי כמו שאני לא יכול בלעדייך.
YOU ARE READING
לשנוא אותך זה יותר קשה מלאהוב
Romanceאלה לא משנה כמה הוא פגע בי, אכזב אותי, שבר אותי לחתיכות לא הצלחתי לשנוא אותו הלב שלי היה תמיד שייך אליו אל הבחור שהכרתי בי״א ואהבתי , הבחור שזרם לי בכל הגוף הוא היה הפעם הראשונה שלי בהכל עד שהגיע הפעם הראשונה שהוא פגע בי בדרך הכי קשה מכר אותי לכלב...