חזרה הביתה - part 17

114 11 4
                                    

בפרק הקודם:
״נסיכה אני מתחיל לפחד ממה שעברת בילדות, אבל לא מצטער על זה, כי הפכת להיות מי שהיית, הפכת להיות החכמה שלי, המסוכנת שלי, הנחשה שלי, החריפה שלי והכי חשוב אהבת חיי.״
אהבת חייך דניאל?, ״אהבת חיי את נסיכה, אני מבטיח לך שנעמוד ביחד מתחת לחופה״, עכשיו אתה מגזים דניאל, ״אני לא מגזים נסיכה, אני מודיע לך״.
_________________________________

אלה:
אחי חוזר היום הביתה, בגלל זה לא הלכתי היום לבית ספר אני רוצה להיות איתו ביום הראשון ואני מאמינה שהוא ירצה לדבר על מה שהיה, חבר שלו מביא אותו כי לי אין עדיין אוטו ורשיון, השעה עכשיו 10:00 הוא אמור לבוא בסביבות 11:00 ככה שבינתיים ארגנתי לו את החדר, עשיתי קניות במכולת שלנו ככה שכלום לא חסר.

עד שהוא יבוא אני מריצה בראשי את השיחה שהייתה לי אתמול עם דניאל ואני פשוט לא מפסיקה לחייך הרגע שבו הוא אמר לי שאני אהבת חייו ונעמוד מתחת לחופה המיסה את ליבי יותר מידי הוא גורם לי לאהוב אותו כל פעם יותר יותר אני לא יודעת להסביר את זה, דניאל נמצא עכשיו בבית הספר הוא מלמד הוא מסיים בסביבות 15:00 ככה אולי אני ימציא תירוץ לאחי ואלך אליו.

טוהר ועמית לא מפסיקות לחפור לי על המסיבה של עדי, אני לא יודעת מצד אחד בא לי לעשות חוויה מתקנת ומצד שני אני לא רוצה שזה יחזיר לי פלאשבקים מאותו יום כל הריח של השתייה והזיעה אני אדבר עם דניאל לגבי זה הוא תמיד אומר לי את מה שאני צריכה לשמוע ולא מה שאני רוצה.

בסביבות 11:15 אני שומעת דפיקות בדלת ואני כל כך שמחה שאני פותחת בתנופה את הדלת וקופצת על אחי כאילו לא ראיתי אותו שנים, ״אני רואה שאת ממש שמחה לראות אותי סיס״, אתה לא מבין כמה התגעגעתי לנוכחות שלך בבית היית חסר לי, ״אני מצטער יפה שלי עכשיו פה ונדבר על הכל אבל קודם אי אפשר לדבר על בטן ריקה מה הכנת לאכול?״, הכנתי פיצות וסלט רוצה, סהר למזוג לך גם?.

״כן אני ישמח אני גווע, אח שלך שיגע אותי״, אז יאלה שבו אני מוזגת לכם. הם מתיישבים על האי ולא מפסיקים לברך אותי על האוכל הטעים שיצא לי, אני בינתיים רואה משהו בטלוויזיה אני לא רעבה עדיין שתיתי נס ועוגיות, סהר ואיתמר מדברים לא יודעת על מה ואני משלימה פרקים של זאב צעיר לא משנה בת כמה אני יהיה זה התוכנית מספר 1 ביקום.

בשעה 13:00 סהר הולך לבית שלו, איתמר עלה להתקלח ואני באותה פוזיציה ולא מפסיקה לחשוב על השיחה שתהיה לי עם איתמר דיברנו על החמור והנה הוא ירד, הסתדרת במקלחת איתמר, כואב לך משהו עדיין?, ״לא הכל בסדר יפה שלי יש לי רק כחולים, את רוצה נצא למרפסת לדבר?״, כן אין בעיה, ״סבבה אני עושה לי קפה ובא״.

״טוב אז ככה, אני לא יודע ממה להתחיל אבל אני ינסה, קודם כל אני מצטער שהתנהגתי ככה, לא הייתי צריך לעשות הייתי צריך להיות פה בשבילך, אבל תביני אותי שלא יכולתי לשאת את המחשבה שמשהו קרה לאחותי הקטנה ולא הייתי שם להגן עליך שזה תפקידי העיקרי, אני כל כך חם על הבן זונה שעשה את מה שעשה, שיש לי פאקינג סיוטים שאני מפוצץ את אימא שלו במכות עד שהוא מאבד את ההכרה״.

לשנוא אותך זה יותר קשה מלאהובWhere stories live. Discover now