Cenan kızların üstündeki gerginliği atması için onları lunaparka götürmek istemişti. Aradan 1 hafta geçmesine rağmen kızlar evden çıkmamış , rüyalarında ise sürekli o adamları görmüşlerdi. Her ne kadar fiziksel şiddete uğramamış olsalar da psikoloji olarak onları etkilenmişlerdi. Cenan da bunu fırsat bilip bir günlüğüne onlar için lunaparkı kapatmıştı. Arabalara doluşup lunaparka gelmişlerdi, birkaç misafirleri daha vardı; Oğuz,Hacı,Ömer...
''Ya ben bununla aynı şeye binmem'' dedi Emre gözlüğünü gömleğine takarken.
''Ben de sana meraklı değilim'' dedi Hacı öfkeyle. ''Bizi Cenan çağırdı ve kızlar için geldik.'' diyip kızların yanına gitti. ''Nabersiniz kızlar?''
''İyi'' (Tuğsem) ''Senden?''
''Ben de iyi. Hadi hız trenine binelim''
''Hadi!'' dediklerinde Arif, Melike, Ezgi,Zeynep ve Işın dnme dolaba binmişlerdi bile. Arif-Melike yan yana otururken Işın aşağıya bakmadan dua falan okuyordu. ''Daha başlamadı yalnız'' dedi Zeynep gülerek.
''Ölürsek de bu kadar gül-'' dediğinde makine çalıştı ve en yukarıda durdular. ''Ne oluyor lan?''
''Has s.ktir!!!'' diye bağırdı Arif aşağı bakarak. ''Ölmek için çok gencim'' diyip Melike'ye baktı. ''Bu sendeki rahatlığın sebebi ne?''
''Vallahi Arifciğim-'' dediğinde makine hareket etti ve Arif çığlık atarak Melike'nin elini tuttu. ''Uslu durursan sana pamuk şeker alırım'' diyip güldü Melike, Arif elini çekti. (Melike'nin doğum günü hediyesi)
''Çok komiksin Melike''
''EŞHEDÜ ENLA İLAHE İLLALLAH VE EŞHEDÜ ENNE MUHAMMEDEN ABDUHU VE RESULU!!''' die bağırmaya başladı Işın makine durduğunda. Gözleri kapalıydı. ''Zirve bana göre değil. İndirin beni!''
''İndik zaten mal'' dedi Ezgi ayağa kalkarak, Arif bir köşede k.sarken Işın ise kendine gelmeyi bekliyordu. ''Cenan Allah'tan bizi Vialand'e getirmedi,gitseydik ne olurdu bilmiyorum''
-
Hacı,Dila,Tuğsem,Hayat,Oğuz ve Ömer ise hız trenine binmişlerdi, güvenlik kemerlerini taktıktan sonra makine
çalışmıştı.
(Hacı-Dila, Hayat-Oğuz, Tuğsem-Ömer)
''AAĞH!'' diye bağırdı Ömer ''Biri yüzüme tükürdü''
''Kuş sıçmıştır!'' dedi Oğuz gülerek fakat onun da yüzüne su gelmişti. ''Ananın a-''
''Küfretme!'' dedi Hacı kızlara bakarak. ''Pardon kızlar!!''
''Sorun değil!!'' diye bağırdı Dila yüzüne gelen saçlarını çekerek. ''Korku trenine binseydik keşke!!'' dediğinde makine daha çok hızlandı ve onları tepeden hızlıca indirdi. İnerken hepsi çığlık atmıştı ve görevliler onların fotoğraflarını çekmişti. İndiklerinde hepsinin başı dönüyordu, Hacı bir banka oturup sakinleşmeye çalışırken Ömer ve Tuğsem'de sarhoş gibi ortalıkta dolanıyorlardı. Oğuz aralarında iyi olandı, o da inip hepsine birer su almıştı. ''Al bakalım'' dedi Hayat'a suyu atarak, Hayat suyu havada yakalayıp içmeye başlamıştı. ''Hem hava sıcak hem de buna bindik. Midem altüst oldu.''
''Aynısı'' dedi Dila saçlarını toplarken.
''Buyurun fotoğraflarınız'' dedi güvenlik polarid fotoğrafları verirken. Hepsi fotoğrafları alıp gülmeye başladı, cidden komik çıkmışlardı, ağızları ise bir o yana bir bu yana gitmişti fotoğraflarda. ''Of, keşke Selen'de gelseydi.'' dedi Oğuz gülerek. ''Burada ifşasını yakalardım belki de...''
''Olsun'' dedi Tuğsem fotoğrafı çantasına atarken ''İntikam soğuk yenen bir yemektir, alırsın sen de intikamını''
-
Diğerleri ise çarpışan arabaya binmişlerdi. Çiftler ise şunlardı;
Suden-Cenan
Eda-İrem
Muhtar-Emre
Sude-Gamze
Ebrar-Işıl
Nisa-Beste
Dicle-Erva
Hepsi yerlerini alıp görevlinin çalıştırmasını beklemişlerdi, görevli araçları çalıştırdığında hepsi birbirinin üstüne doğru sürmeye başladılar. ''Cenan,'' dedi Suden ''Bestelere sürelim, sabah beni soğuk suyla uyandırdı.''
''Kızım o iyi bir şey ya.'' dedi Cenan etrafındakilere bakarak. ''Edalara sürelim.''
''Olur'' dediğinde Cenan, Edaların üstüne doğru sürmeye başladı. Arabalarıyla onlara çarptığında onlarda onlara iki katıyla vurdular. ''Ödeşmek adetdendir'' dedi Eda gülerek.
''Fena vurdular,'' dedi Cenan arka arkaya doğru sürerek. ''Bunlara bulaşmayalım''
''İyi edersin'' dedi İrem direksiyonu Ebrarlara sürerek. ''Hücum!'' diyip onların arabasına çarptılar.Dördü birbirine gülerken Nisalar arkadan çarptılar. ''Zincirleme kaza oldu'' dedi Beste gülerek. ''Pardon,'' diyip direksiyonu çevirdi. O sıra Gamze-Sude ikilisi de Muhtar-Emre ikilisine çarpmışlardı.
''SALAK MISIN?'' dedi Emre burnunu tutarak. ''BURNUM ESTETİK BENİM YA!!!''
''Çok pick me'' dedi Gamze bir daha onlara vurarak. ''Bu da burnun için Emre''
''GAMZE UZA!!!'' dedi Emre onların üstüne sürerek, o sıra Beste arkadan Emrelere çarpmıştı ve Emre o an ki şokla burnunu vurmuştu. ''BURNUM!!!'' dediğinde Muhtar gülmeye başladı.
''Hak ettin'' dedi Sude gülerek. Besteler ise Sudelerin yanına gelirken Dicle-Erva ikilisi ile çarpışmıştı.
'Bacım ehliyetini nereden aldın? Kasaptan mı?''
''Sen de galiba manavdan almışsın'' dedi Dila gülerek. ''Dikkat et de aklını almayalım''
''Senin aklını alan almış zaten'' dedi Beste gözlüğünü takarak. Havalı olayım derken arkadan Sudenlerin çarpaması yüzünden bütün forsu kaçmıştı. ''Ben senin a.ına koyayım!!!''' dedi saçlarını düzelterek. ''Kim vurdu lan bana?!''
''Kahvaltı da yürek yerine sandalye mi yedin?'' dedi Cenan gülerek.
''Cenan seni mahvederim!!!'' dediğinde araçlar durdu, Cenan da araçtan inip Beste'den kaçmaya başladı. Onlar birbirleriyle kovalamaca oynarken diğerleri onları gülerek izliyordu.
-
Biraz daha lunaparkta kaldıktan sonra sahile gitmişlerdi, kamp sandalyelerini açıp gölgelik bir yere oturmuşlardı. Ömer,Oğuz ve Hacı onlara veda edip gitmişlerdi. ''Of iyi ki Hacı gitti'' dedi Emre aldığı dürümleri dağıtırken ''Yoksa bütün maaşımı yemeğe yatıracaktım'' diyip kendi yerine oturdu. Bir süre sessizce yemeklerini yediler, uzun süre sessizlik olunca Beste rahatsız olup boğazını temizledi. ''Konuşsanıza mallar!!''
''Ben bir dönme dolaba binmem abi'' dedi Melike'ye bakarak. ''Bu şahıs benle çok dalga geçti''
''Engelle, öyle olunca bir daha dalga geçemiyorlar.''
''Sen çok biliyorsun'' dedi Muhtar gülerek. ''Emre böyle diyor ama biz yine de onu zorbalıyoruz''
''Muhtar sen de engellendin kardeşim'' diyip telefonu çıkardı ve Muhtar'ı her yerden engelledi. ''Dene bakalım zorbalığı''
''Ben Ezgi Abla ile konuştum, elimde bir sürü ifşan var Emre. Çok kaşınma istersen'' dediğinde Emre bir şişe soğuk suyu kafasına dikti. ''Anca kendine gelirsin''
''Dondurma mı alsak?''
''Onu da siz alın canım'' dedi Emre sitemle. ''Fakir kaldım ben''
''Tamam,'' dedi Arif ellerini silkeleyerek. ''Kalk Gamze, alalım gelelim'' dediğinde Gamze ayağa kalktı. ''Ne istiyorsunuz?'' diyip herkesten siparişlerini aldıktan sonra Gamze ile markete gittiler. ''Pis görgüsüzler'' dedi Arif klimanın altında durarak. ''Hepsi Magnum istedi.''
''Onlara çubuk alalım anca akıllanırlar''
''Haklısın'' dedi Arif saçını düzelterek. ''Hadi alalım şunlara'' diyip dondurma dolabına gittiler. İstenenleri aldıktan sonra kasaya doğru ilerlediler. ''Başka bir şey istiyorsan al''
''Ha, yok ya'' dedi Gamze kasaya dondurmaları koyarken ''Bu bizi anca keser''
''İyi bari,'' dedi kasiyere bakarak ''Poşette olsun''
''Peki'' dedi kasiyer poşeti geçirirken. ''1150 TL 25 KR'' dediğinde Gamze cüzdanını çıkardı, Arif ise cüzdanı elinden alıp kendi kartından geçirdi. ''Ama-''
''Biz varken size ödemek düşmez'' dedi kartı cebine koyarken.''Sen dondurmaları poşete koyabilirsin mesela''
''Pekala,'' diyip poşete eşyaları koydu ve marketten çıktılar. Ekibin yanına geldiklerinde hepsi sitem etti. ''Siz yaptınız sanki dondurmaları!!''
''Sıra vardı ya,'' dedi Gamze otururken ''Eda benimkini de versene''
''Vereyim aşkım'' dedi Gamze'ye dondurmasını uzatırken.
''Aşkım ne ya?'' dedi Emre iğrenerek. ''Kız kıza demek saçma geldi.''
''Sana ne??'' dediler kızlar hep bir ağızdan.
''Bro,sussan iyi olur. Çünkü bunlar bizi çiğ çiğ yer'' dedi Cenan
''Tamam ya bir şey demedi. Diyin birbirinize aşkım''
''Deriz. Ve de bu seni hiç alakadar etmez''
''Hığh'' dedi Emre yüzünü buruştururken.
''Emre,'' dedi Nisa gitarı göstererek. ''Süs diye getirmedin herhalde, patlat bir şarkı.''
''İstiyor musunuz ki?''
''Tabii ki'' dediklerinde Emre naz yapmaya başladı.
''Biraz daha yalvarın!'
''S.ktir edin onu. Spotify'dan açarım ben'' dedi Sude telefonunu cebinden çıkarırken
''Bütün hevesime s.çtın Sude. KAPA ONU VE BENİ DİNLEYİN!!'' diyip gitarı aldı ve Kolay Değil söylemeye başladı.
''Dur demek kolay değil..'' diyip şarkıyı sonlandırdı ve ekip onu alkışlamaya başladı.
'Bravo kaptan!!''
''Ağzına sağlık!''
''Konser olursa VİP'iyim''
''Vay be Aslan'ım, neymişsin sen?!'
''Helal olsun!!''
''YA'' dedi Emre eliyle yüzünü kapatırken. ''Sağ olun gardaşlarım''
''Şımarma bebe'' dedi Ezgi.''G.tünü kaldırmayın şunun''
''Seni de engelliyorum'' dedi Emre ve onu da engelledi. ''UZAAA!!!''
''Ah salak!! Bir daha bizim eve gelip yemek istersin''
''Emre'nin bizim daireye girişi yasaklandı'' dedi Muhtar, Ezgi'de onu onaylayınca Emre dudağını büzdü
''Usmanım ben nereye gideyim da?''
''Elinin körüne Emre, s.ktir git'' dediğinde Ezgi herkes kahkahaya boğuldu.
''LAN!'' dedi Arif telefona bakarak. ''Cuma prova alacakmışız.''
''Has s.ktir ya!!'' dedi Emre öfkeyle. ''O gün benimkiyle buluşacaktım''
''Emre'nin ki hayalet galiba çünkü hiç görmedik''
''Yok ki,'' dedi Rabia gülerek.
''Rabia, sen de uza!!''
''Of aman engelle. Ben zaten Arif'in fan sayfasıyım''
''Terbiyesiz''
''Kızlar,'' dedi Cenan çekirdek çitleyerek. ''Siz de gelin Cuma günü mutfağa. Havanız değişir.''
''Yılmaz Hoca bizi işten atacak''
''Ne olacak sanki? İzlesinler, fikir de verebilirler.''
''Bakarız'' dedi Suden. ''Davete icap etmek gerekir''
''İşte Suden farkı'' dedi Cenan gülerek.dumanyakemo tarafından yazıldı.
(BANA FİKİR VERDİĞİ İÇİN GAMZE'YE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM)Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAL KAYNAK SULARI💦💧🌊⛲
Hài hướcDoğal Kaynak Suları💧 Bir fandomun değişik uydurma ve mal hayat hikayesi... *Daireler aynı apartmandadır*