DAMLA

28 4 6
                                    

Yeni bir gün. Herkes her zamanki gibi evlerinde kahvaltılarını etmeye çalışıyorlardı

1. DAİRE
"Beste" dedi Sude saçlarını önünde çekerken "A*ına koduğumun malı ex'ime Sude hala seni seviyor demek ne"
Eda arkada Sude'ye sessiz ol mal İrem uyanacak" diye bağırırken, Sude Beste'yi evden atmış kapıyı kapatmıştı bile. Beste 5. daireye gitti.

5. DAİRE

Beste kapıyı çaldı ve Arif kapıyı açtı
"Nolduu"
"Sude beni evden kovdu bende kahvaltıya geldim sonra çıkarım merak etme" Beste içeri girdiğinde Ezgi ve Emre şarkı söylüyorlardı, Emre gitar çalıyor, Ezgi'de Aklımda söylüyordu, Beste içeri girdi ve alkışlamaya başladı "Eee konser ne zaman.
Emre: Sen niye geldin
Beste: Sude evden attı kahvaltı edip giderim
Emre güldü "İyi yapmış, niye attı"
Beste: Önemli bişey değil sadece ex'ine Sude seni hala seviyor falan yazdım
Emre sadece güldü "kahvaltı yok ama sana tost yapayım, acıdım" Dedi ve mutfağa geçti ve ekmeğin arasına bişeyler koyup Beste'ye verdi.

-
1. Daire
Beste 1. Daireye gidip kapıyı çaldı ve kapıyı Suden açtı
"Suden gel hadi yürüyüşe çıkalım"
"Tamam Eda'da bana yalvarıyordu o da gelsin"
"Tamam hadi çağır ama Sude bilmesin ağzıma sıçabilir"
Suden ve Eda hemen Beste'nin yanına geldi merdivenlerden inip dışarı çıktılar. Dışarıda zaten Dila,Dicle,Ebrar ve Eda bekliyorlardı; Suden ve Beste de geldiklerinde de aşağıdaki parka doğru yürümeye başladılar.
''Çok kilo aldık ya çim adam yüzünden'' dedi Beste karnını okşarken. ''Geçen otobüste hamileyim zannedilip boş koltuğa oturdum''
''Al benden de o kadar'' dedi Dila gülerek. O sıra yanlarından uzun siyah minibüs geçti, kızlar tırsarak para geçip spor aletlerini kullanmaya başladılar. ''Ben birsu alıp geliyorum'' dedi Ebrar bisikletten inerek. Parkın oradaki büfeden su aldıktan sonra arkasına döndü ve siyah takımlı adamla göz göze geldi, adam ona doğru yaklaşmaya çalışırken Dicle ''KIZLAR KAÇIN!!!'' diye bağırdı ve kaçaya başladı.
-
Kızlar gözlerini açtığı zaman kendilerini bir depoda buldular, hareket etmeye çalıştıklarında ise elleri acımaya başladı. ''OF!'' dedi Eda yüzünü buruşturarak. ''Biz niye buradayız?''
''Acıktım ben'' dedi Beste kendini oynatmaya çalışarak. ''Kim bizi ne yapsın?''
''Oğlum-''
''Susun lan! Car car konuşuyorşunuz'' dedi bıyıklı adam, elinde tespih ile içeri girince tırstılar. Yanında da boylu poslu adamlar da vardı. ''Siz Cenan Adıgüzel'in neyi oluyorsunuz?''
''Hiçbi-''
''YALAN SÖYLEME LAN!'' dedi adam elini masaya vurarak. ''CENAN SİZİN NEYİNİZ?!''
''KOMŞUMUZ!'' dedi Beste, kızlar ise gözlerini ona çevirdi. ''AMA SADECE KOMŞUMUZ!! BİRBİRİMİZDEN NEFRET-''
''Nefret ediyorsunuz demek ki-'' dedi adam eline telefonu alarak. O telefon Suden'indi. ''O halde Adıgüzelim kişisinden neden bir sürü cevapsız arama var?!!'' dediğinde kızlar sustu. ''Cevap verin!''
''Cenan'ın fan sayfasıyım ve bugün buluşma ayarlamıştık-'' dedi Suden
''Ehh?''
''Eh'si işte buluşamadk ya şimdi, ondan aramıştık!''
''Sizi yalancı or.spular'' dedi adam Beste'ye yaklaşarak, Beste ise dayanamayıp adamın özel bölgesine tekme attı. Adam orada konuşma yaparken Beste elindeki ipi açmaya çalışmış ve başarmıştı, ayağa kalkıp adamın belinden silahı aldı ve onun kafasına dayadı. ''Hareket ederseniz patronunuz ölür'' dediğinde adamlar geri çekildi fakat akıl edemediği bir şey daha vardı; arkasındaki adam... Adam Beste'yi tutup elinden silahı aldı ve eski yerine oturttu.
''Beste ben senin-'' dedi Eda
''Sessizlik!'' dedi adamlar hep bir ağızdan. Kızlar korkuyla yerlerine sinerken apartmanda ise kargaşa çıkmıştı.

1.Daire
Kızlar gelmeyince Sude endişelenip parka bakmaya gitmişti, emin olmadan ortalığı velveleye vermekte istemiyordu ama yine de bir ümitle park ve çevresini aramaya başladı. ''Hay- AH!'' dedi arkasına dönerek, arkasında Arif vardı. ''Ne oldu?''
''Kızlar yok Arif.''
''Endişelenme ya, AVM'ye kadar gitmişlerdir.''
''En az 100 kere aradım, açmadı hiçbiri...''
''Aman gelirler-'' dediğinde Sude'nin gözü yaşlı bir teyzeye takıldı, teyze onlar çağırıyordu.
''Bizi çağırıyor,'' diyip Arif'in kolundan tutup teyzenin yanına sürükledi. ''Buyurun hanımefendi?''
''Burada çok durma be güzel kızım''
''Neden ki?''
''Cenan Adıgüzel midir nedir onun düşmanları tarafından kızlar kaçırıldı. Sen de abini al git eve e mi?'' dediğinde ikisi birbirine baktı.
''Anlamadım?''
''HAS S.KTİR!'' dedi Arif elini alnına koyarak. ''Kenanlar olmalı.'' dediğinde Sude Arif'e vurdu ''Vurma,''
''Açıkla''
''Eve gidelim önce, anlatacağım'' dedi teyzeye bakarak. ''Sağ olasın teyzem'' diyip Sude ile eve gittiler. Herkesi Daire 1'e toplayıp olayı anlattılar, Sude o sıra Cenan'a ters ters bakıyordu. ''Yediğin b.ku temizle..'' dedi sinirle. ''Kızlara bir şey olursa seni-''
''TAMAM!'' dedi Emre Sude'ye ''Dur bi sen de. Parkın çevresindeki kameralara bakalım. Gören yok mu koskoca parkta?''
''Sabah erkenden gittiler. Kadın demeseydi mal gibi akşama kalacaktık.'' dedi Arif.
''Var galiba'' dedi Erva ayağa kalkarak Perdeyi açıp dışarı baktı. ''Hem de bir sürü var''
''Polise gidelim biz Arif ile, siz de parka gidip araştırın. Çevresindeki kafelere sorun, bir şey bulursanız da bize haber verin'' dedi Emre ayağa kalkarak. ''Hadi beyler!'' dediğinde Arif ve Cenan da onu taklit etti ve üçü evden çıktılar. Kızlar da parka inip çevreye bakınmaya başladılar ama hiçbir şey bulamamışlardı. ''Of Allah'ım'' dedi Melike banka oturarak. ''Yok''
''Aradılar mı sizi?'' dedi İrem yere çökerek.
''Hayır,''
''Cenan'ın ne diye düşmanları var?'' (Erva)
''Ünlü ya, para koparmaya çalışmışlardır' (Işın)
''Mantıklı da ne diye düşman dedirtmişler kendine?'' (Rabia)
''Havalı olsunlar diye'' dedi Muhtar gülerek. Gülüyorlar olabilirlerdi ama içleri kan ağlıyordu
''Eh şimdi ne olacak?'' (Nisa)
''Oğlanlardan haber bekleyeceğiz'' (Ezgi)
''Onlar inşallah bir şey bulurlar'' (Zeynep)
''İnşallah'' (Tuğsem)
''Kızlar!'' diye bağırdı Gamze elinde fularla koşarak.''Bu Eda'nın değil mi?''
''Evet,'' dedi Işıl ayağa kalkarak.
''Bu ne b.kumuza yarayacak Allah aşkına!'' (Sude)
''İki dakika karamsar olma, bir dur!'' dediğinde telefonu çaldı Gamze'nin, fuları Işıl'a verip cebinden telefonu çıkardı. ''Arif arıyor.''
''Hoparlöre ver'' dediler hepsi bir ağızdan, Gamze telefonu açıp hoparlöre verdi. ''Alo?''
''Gamze, Beste'nin telefon sinyali oradan geliyormuş. Sağ olsun Rasim Abi bakıyor da, bir baksanıza telefon ne tarafa düşmüş''
''Ben bakarım'' dedi Tuğsem ayağa kalkarak, çimlerin arasına baka baka telefonu buldu ve getirdi. ''Video çekiyormuş Beste, kamera hala açık'' dedi telefonu uzatarak. Sude elinden telefonu alıp videoyu kapadı ve kaydedilince izlemeye başladı. İlk kısımlar da vlog tarzında çekiyordu fakat Dicle'nin bağırması sonucu bir kargaşa koptu ve Beste kaçmaya başladı. ''YAKALADIM SENİ!'' dedi adam kameraya bakarak. ''KAPA LAN ŞUNU''
''HAYIR!''
''Sen istedin'' dediğinde yüzü gözüktü. Esmer tenliydi ve bıyığı vardı; yanağında ise bi yara izi bulunuyordu.
''Kızlar!!'' dedi Arif telefonun diğer ucundan.
''Buradayız'' dedi Gamze Sude'ye bakarak. ''Bir video çekmiş Beste ve onda bir adam gözüküyor.''
''SS alıp fotoğrafını atın'' dedi Cenan arkadan. ''Hadi!''
-
Fotoğrafı attıktan sonra kızlar Beste'nin telefonunu incelemeye başladılar bir şey bulmak amacıyla ama bir şey yoktu. ''Beste'nin telefonu buradaysa kızlarının ki nerede?'(Melike)
''Etrafa iyice bakalım-'' dediklerinde siren sesleri duyuldu. ''Polis!''
''Diğerlerini bir arayın bakayım'' dedi Işın telefonunu çıkararak. ''Belki onların ki-'' dediğinde yanlarına polis geldi. ''BURAYI HEMEN BOŞALTIN! ARAMA YAPILACAK''

Depo
Kızları yavaştan uyku bastırmıştı, adamlar başında uyuyakalırken Suden'in telefonu tekrardan çalmaya başladıç.
''Adı güzelin arıyor''dedi adam dalga geçercesine, telefonu sessize alıp masaya koydu ve eski yerine geçti. Beste ise adamlara çaktırmadan saatinden yardım çağrısı atmayı becerebilmişti, kızlara bakıp göz kırptı. ''Beyefendi, benim çişim geldi.''
''Altına işe''
''Ama ben hamileyim, ya bebeğim-''
''Tamam amma naz yaptın. Hakan götür oğlum bakalım kızımızı'' dediğinde kumral saçlı adam Beste'nin ellerini açtı ve tuvalete götürdü. Beste işini hallettikten sonra yerde duran sopayı alıp yavaşça Hakan'ın arkasına geçti ve kafasına sopayı geçirdi, belinden silahı aldıktan sonra telefonunu da alıp dışarı süzüldü. Dışarı da onlarca adam vardı, Beste onları da atlatıp duvarın arkasına saklandı ve Emre'yi aradı. Emre ilk numarasını verdiği zaman manyak gibi ezberlediğine dua etti ve aramanın açılmasını bekledi.
''Alo?'' dedi Emre
''Emre, ben Beste,'' dedi sessizce. ''Bu telefonun sinyali ile bizi bulun. Hadi Emre!'' dediğinde telefonu kapadı ve cebine koydu. Olduğu yerde dururken telefon yine çaldı, arayan Emre'ydi. ''Aramayı açık tut Beste''
''Tamam'' dedi arka cebine koyarak, etrafı kolaçan edip rahatladı.
''Alo Beste,'' dedi Emre. ''Konumu bulduk, kapatabilirsin''
''Pekala''

Karakol
Emreler karakoldaki işlerini hallettikten sonra kızları arayıp haberi verdiler, onları evde kalmalarını tembih edip konumunu buldukları depoya doğru yola çıktılar. Vardıklarında arabadan inip planı gözden geçirdiler.Rol yapacaklardı, o esnada polisler de içeri gireceklerdi. Arif ayağı burkulmuş gibi kolunu Emre'nin omzunu koydu ve beraber ,zorla yürüyerek, deponun önüne gittiler. ''Abi hello?'' dedi Emre turist gibi. ''Kardeş broke feet. o cant walk. Can you help us?'' dedi Arif'in ayağını göstererek.
''Biz doktor değiliz bilader. Haydin başka kapıya'' dediğinde polisler arkadan gelip onların ellerini kelepçelediler.
''Biladder ha?'' dedi Arif gülerek. ''Cezaevinde yaparsınız mayfayıcılık'' diyip içeri girdiler. Polisler kılzarı kurtarmışlardı, Cenan da kızların yanındaydı. ''İyi misiniz kızlar?'' dedi Arif hepsine tek tek sarılarak.
''İyiyiz'' dedi Dila korkuyla.
''Bir an kimse gelmeyecek sandım'' (Eda)
''Ben de'' (Ebrar)
''Kızları önce hastaneye götürmemiz lazım''
''Bize zarar vermediler'' dedi Beste ''Sorgumuzu almanız yeterli''
''Peki o halde, karakola geçelim''
-
Kızlar sorgunun ardından eve varmışlardı. Diğerleri ise 1.dairede toplanmışlardı yine, Sude balkonda yürürken Muhtar ona peluş attı ''Kızım,sakin ol''
''Yok ben onları görmeden rahatlamam''
''Otur hadi,'' dedi İrem elini onun omzuna koyarak. ''Gelir-'' dediğinde zil çaldı, Ezgi ve Melike kapıyı açmaya gittiler hepsinden önce. ''Kızlar çok şükür, iyisiniz'' dedi Ezgi hepsine tek tek sarılarak. ''Çok korktuk''
''Biz de'' dedi Suden derin nefes alarak. ''Ama iyiyiz''
''Beste sayesinde kurtulduk desek yalan olmazdı'' dedi hepsi bir ağızdan, Beste ne kadar cesur gibi görünse de içten içe korkmuştu. ''Hadi balkona gelin, yemek hazır'' dediğinde Melike, hepsi balkona çıktılar. Diğer kızlar da onlara sarılıp iyi olduklarına emin olmuşlardı. Yemek yerlerken Beste yaptığı kahramanlığı anlatmaya başladı,içerisi kahkahadan geçilmiyordu ama biri eksikti.
Cenan yoktu.
''Cenan nerede?'' dedi Erva, erkekler ise Sude'yi göz ucuyla gösterdi. ''NE?''
''Sude'den korkuyor.'' dedi Emre gülerek.
''Sanki yiyeceğim, gelsin. Kızlar sağ salim bulundu ya'' dediğinde diğerleri ona baktı. ''Tehditlerim kızlar bulunmasaydı içindi.'' dediğinde gülmeye başladılar.''Çağırın gelsin'' dediğinde zil çaldı. ''Kesin o''
''Ben bakarım'' dedi Nisa ayağa kalkarak, gidip kapıyı açtığıda Cenan'ı elinde pastayla gördü. ''Bu ne?''
''Kızların doğum günü ya''
''He,'' dedi antrenin ışığını açarak. ''Burada hazırlayıp balkona çıkalım o zaman'' dediğinde Cenan cebinden çakmağı çıkarıp mumu yaktı ve balkona çıktılar. Bugün Melike'nin, yarın da Sude'nin doğum günüydü ve Cenan bunun için kızlara pasta almıştı. ''İYİ Kİ DOĞDUNUZ!!!'' dediklerinde Melike,Sude ve Serra birbirlerine baktılar ''İkiniz de üfleyin'' dediklerinde kızlar ayağa kalkıp mumları üflediler. Cenan pasta üfledikten sonra kızlara baktı, Sude hariç Melike ile sarıldıktan sonra Sude'ye baktı. ''Hak etmiyor muyum?''
''Kızlar bulunduğu için dua etmelisin bence'' diyip ona sarıldı.
''Suden ile planladık bunu'' dedi Suden'e bakarak. ''Bro! Çok iyisin!'' diyip el çıktılar

dumanyakemo tarafından yazıldı.
yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!!

DOĞAL KAYNAK SULARI💦💧🌊⛲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin