Yeni bir gün ve her evde kopan bir fırtına vardı. ''Temizlik''
1.Daire
Sude ve Suden elinde vileda ile salonunun yerlerini silerken Eda,İrem ve Beste de salonun camlarını silip eşyalarının tozunu alıyorlardı. Sude alnının terini silip Beste'ye baktı. ''O'nu düzgün sil''
''Of, biz neden temizlik yapıyoruz?''
''Yiyip sıçıp yatıyorsun zaten. Ayda bir eline bez alıyorsun, sus'' dedi ayağındaki terliği göstererek. ''Bak 37 numara, sivri burunlu ve de top-''
''Tamam ya,'' dedi Beste hırsla televizyonun tozunu alırken. ''Sıçayım-''
''Zaten sıçtığın kadar sıçtın ma-'' dediğinde zil çaldı. ''Git bari kapıya bak''
''Tamam,'' diyip koşarak kapıyı açtı. ''Ah Emre, naber?''
''İyi sen,'' dedi şapkasını düzelterek, o sıra Beste gülmeye başladı. ''Ağzına sıçayım Beste''
''Ya Sude gibi başlama sen de. Niye geldin sen çim adam?''
''Ben vlog- Çim adam mı? O ne lan?!'' dediğinde Beste yine güldü. ''Gidip seni engelleyeceğim''
''Of tamam, özür dilerim'' dedi Emre'ye bakmayarak çünkü bakarsa kahkaha krizine girecekti ''Ne için geldin?''
''Vlog çekeceğiz de, sizler de konuksunuz''
''Eh bana ne?''
''A*ına- Neyse Beste, yani sizin de olmanız lazım''
''Kim gelmiş?'' dedi Sude elinde bezle gelerek. ''Ah Emre gelmiş. Ben de Arif'i çağırdım, perdeleri assın diye. Seni mi yolladı?''
''Yo-''
''Neyse sen hazır buradasın, gel sen as perdeyi Emre'' dediğinde Emre hayal kırıklığıyla içeri girdi ve perdeleri astı.
''Devede de boy var Emre ama ilk defa işe yaradığını gördüm''
''Sude elimin tersindesin'' dedi Emre koltuğun üstünden inerek. ''Beste ve seni engelleyeceğim''3.Daire
Bu evdeki temizlik bitmiş, kızlar keyif kahvesi içmek için balkona geçmişlerdi.
''YAAA ARİF POSTUMU BEĞENMİŞ'' dedi Gamze telefona bakarak.
''Geri zekalı! Dün çocuğa yemek yaptın ya!'' dedi Işıl
''YAAA ARİF-''
''Hay senin ben-'' dedi Hayat Gamze'ye terlik atarak, Gamze ise havada terliği tutarak gülmeye başladı. ''Emre mesaj atmış gruba, bize gelin diyor. Vlog çekecekmişler'' dedi Ebrar
''Gidelim'' dediler hepsi bir ağızdan. Hepsi toparlanıp Emrelere gitmişlerdi,Arif ve Cenan mutfaka yemek hazırlıyorlardı. Ebrar ve Hayat mutfağının kapısından ikisini izlerken Cenan elindeki süzgeci Arif'in kafasına geçirdi. ''YETER!!! A.INA K.YAYIM SENİN!!! ALTI ÜSTÜ BİR MAKARNA YAPACAĞIZ!!!''
''YAP O ZAMAN!!'' dedi Arif kafasındaki süzgeci çıkararak. ''Ben gidiyorum'' diyip süzgeci lavaboya attı.
''S.ktir git o zaman'' dediğinde kızları fark etti. ''Pardon kızlar!''
''Sorun değil.'' dedi Ebrar gülerek. ''Biz hallede-''
''Hadi,videoya başlıyoruz''diye bağırdı Emre içeriden.
''Siz geçin içeri, mutfağı toplayıp geliyoruz''
''Batıracakmışsınız gibi geldi bana'' dedi Hayat sırıtarak
''Bak bunu senin de kafana geçiririm'' dedi Cenan sinirle, kızlar ise korkup içeri geçmişlerdi. Emre video için ortam ayarlarken İnci etrafa şaşkınlıkla bakıyordu. Muhtar bilgisayardan çizim yaparken, Ezgi,Melike ve Işın bir yerde dedikodu yapıyorlardı. Beste ise çim adam çizip Emre'ye vermişti. ''Kızım engelli misin?''
''Her ay maaşı yatıyor.'' dedi Sude gözlüğünün altından. ''Biz de onu alıp Beste'ye bakıyoruz''
''YA SUDE S.KTİR GİT!!!!'' dedi Beste elindeki kağıdı Sude'ye atarak.
''Of tamam!!! MAL MISINIZ?!'' dedi Emre bir anda bağırarak. ''Neyse Arif ve Cenan nerede?''
''En son mut-'' dediğinde Dila patlama sesi geldi
''ANASINI AVRADINI!! A.INA KOYDULAR MUTFAĞIN!!'' dedi Melike korkuyla. ''Emre, Yılmaz Bey'e diyin de 4 aylık maaşı peşin versin''
''Haklısın Melike,'' dedi Emre çenesini kaşıyarak. ''O kadar haklısın ki seni de engelleyeceğim'' dediğinde Arif ve Cenan geldi. ''SİZ MUTFAĞA NE YAPTINIZ?''
''Çok şey yapma ya, Aygaz patladı!''
''NE?!'' dedi herkes bir ağızdan, Arif ise alnındaki siyah lekeyi silerken.
''Hayır ya, ben bu maaşımla sevgilimle hediye alacaktım''
''Hediye almadan önce sevgilinin olması lazım Emre'' dedi Erva, Emre ise onu görmezden gelmeye çalışarak kamerasını açtı. ''Herkese merhaba! Bugün 'sevgili' apartman arkadaşlarımla size vlog çekeceğiz ve de Arif ve Cenan var.'' dediğinde kızlara baktı. ''Alkışlasanıza mallar!''
''Niye kendimizi alkışlayalım?'' dedi Dila.
''Çok zeki bu arada'' dedi Arif gülerek, Emre ise onu görmezden gelerek videoya devam etti.
''Ev arkadaşlarımı evden atacağım. BAKIN BURADA İNCİ DE VAR!! YILMAZ ERDOĞAN'DAN 'İNCİ' TANELERİ!!!''
''Esprine sıçayım Emre'' dedi Tuğsem. ''Yılmaz Erdoğan diziyi kaldıracak''
''Sen çok konuşma Tuğsem''
''Madem bizi zorbalayacaksın bizi neden çağırdın?'' dedi Nisa
''Sen konuşma diye Nisa, şimdi sus. VİDEOYU BÖLÜYORSUNUZ!''
''ARİF VE CENAN MUTFAĞA SIÇMIŞ!!!'' dedi Eda, o an herkes gülmeye başladı.
''YA SİZ BANA CEZA MISINIZ YA? ALTI ÜSTÜ İKİ VİDEO ÇEKECEĞİZ. BEN GİDİYORUM!''
''S.ktir git'' dedi Arif koltuğa oturarak.
''Yok ben bunu döverim'' dedi Emre kamerayı kapatarak, Arif'in üstüne atlayıp onu 'tartaklamaya' başladı. Cenan bir köşede onları keyifle izlerken diğerleri de onları ayırmaya çalıştı.
''Ya tamam, hadi videoya devam edelim'' dedi İnci kamerayı açarak. ''Emre videoyu bana devretti. Nabersiniz? Açık Mutfak dışında beni gördünüz. Nasılım?''
''İnci benim kameramı rahat bırak!'' diye bağırdı Emre.
''İnsan mal olunca bağırması normal!'' dedi Rabia ve kafasına yastık yedi.
''Ya tamam! Mal mal davranmayın, hadi videoya devam edelim'' dedi Zeynep ayağa kalkarak. ''Videonun konusu ne ?''
''Vlog olacak?''
''Çok yaratcıymış'' dedi Sude.
''Çık git evimden! Hem bana perde astırıyor hem de zorbalıyor!''
''Hak ediyorsun'' dedi telefonuna dönerek.
''Neyse olanları görmezden geliyoruz'' dedi İnci kameraya doğru. ''Bugün burada birbirinden güzel kızlarımız var. Biri nişanlı ama, diğerleri de talip aramıyor zaten''
''T.C. kimlik numaramı da vereydin'' dedi Muhtar iğneleyerek.
''232-''
''Dur!'' dedi Emre kamerayı eline alarak. ''Saçmala İnci sen de'' diyip saçlarını düzeltti. ''Bug-''
''Emre saçlarını mı düzeltti biraz önce?''
''BESTE SUS ARTIK!!!'' dedi Emre sinirle. ''S.k-''
''Ya tamam, susun!'' dedi Arif Emre'yi öperek. ''Affet bizi Emre!''
''Oğlum s.ktir git!! Bizi gay sanacaklar''
''Değil misiniz zaten?'' dedi Nisa, Arif ise elindeki oyuncak ayıyı ona fırlattı.
-
Video çekimi bittikten sonra herkes bir köşeye dağılmıştı. Ezgi,Emre,Eda,Arif,Zeynep,İrem ve Cenan bir köşede 'Tabuu' oynuyorlardı. ''Süreniz başladı'' dedi Cenan kum saatini döndürerek. Kelime: Aşk
''Bak şimdi iki insan arasında ne olur?'' dedi Emre İrem'e
''Sohbet?''
''Daha ilerisi?''
''Arkadaşlık''
''Onun da ilerisi''
''Best friend?''
''Daha ilerisi?''
''He,'' dedi İrem gülerek. ''Düşmanlık''
''Süreniz bitti''
''İREM MAL MISIN KIZIM? SEN ARKADAŞLARINLA BEST FRİENDLİKTEN SONRA DÜŞMAN MI OLUYORSUN?''
''Maalasef Emre, hepsi backstabber çıktı.''
''Sana hiç acıyasım gelmedi İrem, otur hadi''
''Tamam, sıra şimdi Eda-Arif ikilisinde''
''Bak sana güveniyorum Eda''
''Ben de kendime güvenmiyorum Arif'' dedi Eda ayağa kalkarak.
''Süreniz başladı'' dedi Cenan saati döndürerek. Kelime: Kel
''Başlıyorum,'' dedi Arif gülerek. ''Emre şu an ne?''
''Kel?'' dedi Eda.
'''Doğru,'' diyip diğer kağıdı aldı. Kelime;Bıyık ''Cenan'ın vazgeçilmesi nedir?''
''Bıyık?''
''Doğru'' diyip diğerini aldı. Kelime;Hoca ''Yılmaz Erdoğan bizim neyimiz?''
''Hocanız'' dediğinde Arif ''YES!'' diye bağırdı ve diğer kağıdı aldı. Kelime; fal
''Sude sürekli neye bakar?''
''Erkeklere!''
''ÇÜŞ EDA!!'' diye bağırdı Sude arkadan.
''O değil, başka?''
''Haaa, fal bakar''
''VE SÜRE BİTTİ!!'' dedi Cenan
''Ben kel miyim Eda?!''
''Şey-''
''Küçük Emrah hüznü yapma Emre. Keli başka nasıl betimleyim?''
''Ya tamam kavga etmeyin. Sıra biz de'' dedi Zeynep ayağa kalkarak. Arif saati döndürüp ''BAŞLADI!'' diye bağırdı.
Kelime:Bahar
''Hay yani-'' diyip Zeynep'e baktı. ''Benim ex'in adı?''
''Bahar?''
''Tamam'' diyip yeni kelimeye geçti. Kelime;Havuz ''Geçen Arif neyde boğuldu?''
''Havuz?''dediğinde Arif dudağını büzdü
''Sakın ağlama Arif, ağlayınca çok çirkin oluyorsun. Neyse!Evet,'' diyip diğerini aldı. Kelime;Dizi ''Bizim skeçlerden biri, güncel şeyler oluyor.''
''Kız mı Birader?''
''Hayır!''
''Yine Gelin Evi?''
''Ona benzer''
''He, dizimin dibi. Yani Dizi''
''Süre bitti!!''
''Bir ben salakmışım'' dedi Emre.
''Bunu kabul etmene sevindim'' dedi Nisa gülerek.
''Ben bugün birine dalacağım kız erkek demeden...''
''Sakin ol oğlum'' dedi Cenan elini omzuna koyarak. ''İnsanın başı açıkta olunca-'' dediğinde Emre omzuna bir tane vurdu. ''AH!''
''Hak ettin ama'' dedi Arif çekirdek çıtlayarak.
''Mutfağı akladık, pakladık. Bir daha yaparsanız ben de g.tünüz de patlatırım Aygaz'ı'' dedi Suden içeri girerek.
''Ellerinize sağlık,'' dedi Cenan tekli koltuğa oturarak. ''Bana da bie çay versene Suden''
''Az ye de uşak tut Cenan'' dedi Suden oturarak.
''Kızım, zaten diyetteyim. Az yiyorum, bir tane çayı bana çok mu gördün?!''
''Of, tamam zırlama. Ben getiririm'' dedi Arif mutfağa giderek. Elinde çaydanlıkla gelince Cenan korkmuştu.
''BAK BKM'DE ÜSTÜME DÖKTÜN!! 2 AY PİŞMİŞ KELLE-AH!!!!!!'' dedi üstüne çaydanlık devrilince fakat çaydanlık boştu. ''BEN SENİN A.INA KOYAYIM!!''
''Küfretme Cenan, videodayız'' dedi Suden gülerek.
''Bu senin başının altından çıktı değil mi?''
''He'' dedi gevrek gevrek gülerek.dumanyakemo tarafından yazıldı
yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAL KAYNAK SULARI💦💧🌊⛲
HumorDoğal Kaynak Suları💧 Bir fandomun değişik uydurma ve mal hayat hikayesi... *Daireler aynı apartmandadır*