♧ Mavi Kelebek 🦋 ♧

1.1K 73 39
                                    

Herkese merhaba🩸🚗

İnstagram hesabım;
mmavi_bulutt0

İyi okumalar🦋💀

Cümle arası yorumlarınızı bekliyorum💜💫

Oy sayısı:300

♧02.08.2024♧

Ben adama adam bana bakıyordu. Bir an ne yapacağımı şaşırdım, panikle arabayı kilitledim mi diye kontrol ediyordum.

Sonra ekranda 4 tekerin de patlak olduğunu gösteren sensörün yandığını fark ettim. Korkudan görmemişim. Psikopat bir de tuzak koymuş yola..

Hali çok korkutucuydu. Bakışları aşırı rahatsız ediciydi. Yerden kalkıp arabaya doğru yürümeye başladı.

Yol dar ve küçük olduğu için onun yanından geçip gidemiyordum. Zaten geriye de gidemem tekerler patlamış.

"Mert tekerler patlamış, ne yapacağım?"

"Hiçbir şey yapamaz sana korkma. Arabanın sistemine girdiler buradan tüm güvenlik kilidini açtılar."

Kısılan sesim ile;

"Mert çok korkutucu, elinde silahı var."

"İstediği kadar sıkabilir cama zarar veremez, korkma. Olmaz ama sana zarar vermeye çalışırsa yan koltuğun yanındaki kilitli yerde silah var..."

Sözünü kesip;

"Ben kimseyi öldüremem Mert."

"Öldürmeyeceksin zaten sadece çıkart ve koltuğun üzerinde dursun."

Adam bir anda arabaya geldi kapımı açmaya çalışıyordu. Camıma vurmaya başladı, arabama silah sıkıyordu. Gözlerimi kapattım, ona bakmak istemiyordum. O beni zaten göremezdi. Hemen silahı çıkarıp koltuğa koydum.

Adam bir anda pes etti. Kendi kendine mırıldanıyordu.

"Hadi biliyorum korkuttum ama yardıma ihtiyacım var. Bana yardım et."

Bu şekilde sürekli aynı şeyleri söylüyordu. Sonra arabaya sırtı dönük şekilde biraz ileride oturdu ağlamaya başladı. Kafasına silahı dayadı;

"Hiç kimse bana yardım edemez anlamıyor musun? Sus artıkkkk..."

Diye bağırmaya başladı. Çift karakter hastalığına sahip olduğunu biliyordum da bu kadar beklemiyordum. Onu izlerken arkamdan bir araba geldi. Normal bir aile idi. Adam onların geldiğinin farkında değildi ama farkına varırsa onları katlederdi.

Mert'e bakıp;

"Arkada başka bir araba daha var onları öldürebilir Mert. Uyarmam gerek onları.."

"Hayır Eftelya senin canın daha önemli."

Arkama baktım;

"Mert arabada Lalin'in yaşlarında bir kız var. Olmaz, ne zaman gelecek adamlar?"

"Gelmek üzereler, bütün yollar kapanmış ama gelecekler.."

Adam arkaya bakmadan ben arabanın arka koltuğuna geçtim. Koltukları geriye yasladım.

"Bagajın kilidini aç."

"Olmaz açamam."

"Aç dedim Mert. Halledeceğim ben.."

"Olmaz Eftelya."

Bağırarak;

"MERT..."

Mecbur kilidi açtı.

Mafya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin