Selamlarr🙋🏻♀️
Nasılsınız??
Güzel bir bölüm ile keyifli okumalar💚❤
Cümle arası yorumlarınızı bekliyorum🤗
(Bölümde ufal bir sorun oldu, yeniden paylaşmak zorunda kaldım ama hikayeye bir şey ekleyip veya çıkartmadım..)
EFTELYA
Mert'in gözlerine baktım. Kısık çıkan sesim ile tekrar sordum;
"Mert bebeğim yaşıyor mu?"
Tuttuğu elimi öptü, yaş süzülen yanağımı sildi;
"Yaşıyor dünyam, ikinizde çok şükür iyisiniz..."
Ben daha çok ağlamaya başladım. Çok korktum.
"Doğru söylüyorsun değil mi? Bebeğim yaşıyor?"
"Evet dünyam.. Birazdan doktorun da gelecek yolda."
Mert'in elini biraz daha sıktım. Yattığım yerden biraz doğrulmaya çalıştım. Oturmama yardım etti, yanıma oturdu. Ona sımsıkı sarıldım.
Kapı çaldı. Doktorumu getirmişler. Hemen sonuçlarıma baktı, ultrasonla muayene etti. Buraya geldiğimde hala bacaklarım kan içindeymiş bu yüzden kısa süren bir operasyon geçirmişim... Benim doktoruma bakıp;
"Bebeğim iyi mi?"
Bana gülümseyerek baktı.
"Bebeğiniz çok iyi Eftelya hanım, endişelenmeyin."
İçime su serpildi. Gözlerimi sımsıkı kapatıp içimden dualar ettim.
"Kalp atış sesini dinleyebilir miyim?"
Yalan söylemlerinden korkuyordum, bu yüzden kalp sesini duymak istedim. Belki de bu operasyon benim sandığım gibi değildi, belki de benden bebeğimi aldılar...
Hemen onayladı. Dinletti. Artık tamamen inanmıştım. Kısık sesim ile doktora;
"Neden kanamam oldu? Bebeğimde bir şey mi var? Neden beni ameliyata aldılar?"
Doktor elini beze silip tamamen bize döndü;
"Yeni bir kese gelişmiş ama rahminizde tutunamamış o yüzden kanama olmuş. %90 ihtimalle yalancı gebelikti. Çok nadir rastlanır bu duruma ama çok şanslısınız bebeğe zarar vermemiş. Yolda öğrendiğim bilgiye göre 2 gündür kötü şeyler yaşamışsınız bu durumda biraz tetiklemiş. Ama merak etmeyin ameliyat sadece muayene amaçlı bir şey. Ben gerekli her şeyi yolda inceledim.. "
Mert doktora bakıp;
"Üç gün önce muayeneye geldiğimde bize bu kese hakkında bir şey demedin. Nasıl oluyor bu?"
"O zaman bu kese yoktu Mert Bey yeni oluşan bir şey ve tutunamayınca vücut direk olarak dışarı atmış."
Bebeğim yaşıyordu ya gerisi şuan çok boş geliyordu. Doktor odadan çıktı. Arkasından Mert de çıktı. Biraz sonra geri yanıma geldi.
Biraz konuştuk, hasta yatağımda biraz yanıma uzanmasını istedim. Sadece ona sarılmak istiyordum. Saçlarımı okşayarak;
"Eftelyam o adam sana ne yaptı? Ne dedi? Anlatabilecek misin güzelim?"
"Mert konuşmak istemiyorum, lütfen ben anlatmak istediğim zaman anlatayım. O zamana kadar konuyu yalvarırım açma."
Saçlarımdan öptü. Benden özür dilemeye başladı. Onu susturup;
"Lütfen bana bu konu hakkında bir şey deme sevgilim. Özür dilenecek bir şey yok, unutalım. Ben sadece bebeğimi düşünüyorum sende sadece bebeğimizi düşün olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Aşkı
Literatura Feminina20 yaşında iç mimarlık 2.sınıf öğrencisi ,dış çevre ile çok bağıntısı olmayan genç bir kız. 26 yaşında acımasız, zalim adını bile duyunca korkmaya yeten,dünyaca ünlü teknolojisi şirketin sahibi ve yeraltı dünyasının ,dünyaca ünlü mafyası. Herkese...