♧Kırmızı Bileklik♧

6.2K 199 59
                                    

Selamlar🌈

İyi okumalar...

Cümle arası oy vermeyi unutmayın🌼🌼

EFTELYA

"Nee?? Şaka yapıyorsunuz değil mi?"

Ben şaşkınca Mert'e baktım.

"Mert yalan söylüyor değil mi, hamile değilim."

Ultrasonda bebeğin kesesini gösterdiler. Ben hala şok içindeydim. Elim ile ağzımı kapattım. Mert ile ben tepki veremiyordum. Doktor gitti. Ben yattığım yere oturdum. İdrak etmeye çalışıyordum.

Şaka gerçeğe dönüştü. Şuan duygu karmaşası yaşıyordum.

Mert benim yanıma gelip oturdu. Sımsıkı sarıldı.

"Güzelim hani hamile değildin? Bana gerçekten bugün neler yaşattın anlayamazsın.."

Ben hala şaşkınlığım ile;

"Sevgilim ben gerçekten senden intikam almak için dedim. Ben bir ihtimal test verdim ama aklımdan bile geçmedi. Yani biliyorsun Lalin çok zor oldu. İkinci bir çocuğun olması..yok yok yalan söylüyor doktor."

Bana bakıyordu. Mert;

"Gerçek mi? Neyse neyse ben anlayamıyorum ama hamilesin. İkinci bir bebeğimiz olacak."

"Mert biliyorum şuan sevinmem gerek ama ben gerçekten tepki veremiyorum. Bebek hakkında sabah dediklerim seni sinir etmek içindi ama daha yaşına girmemiş bir kızımız var, ikinci bir bebek doğru mu?"

Benim gözlerim doldu. Sevinçten ağlamak üzereydim.

"Bende bugün onu düşündüm. Sence kendi bebeğini öldürebilecek misin?"

"Uff Mert kafam allak bullak. Eve gidelim bu gece düşünmeme izin ver olur mu?"

Kendine çekip sarıldı. Eve gidince kızımın yanına gittim. Onu kucağıma aldım. Uyurken onu izledim. Gece boyunca onunla beraberdim. Mert sürekli bizim yanımıza gelip durdu. Sabaha karşı gelmedi.

Bir bebeğim daha olacak. Ona kıyamam ama benim düşük riski ilk hamileliğimi göre daha da fazlaydı. Hiç bir hamileliğimde bu değişmeyecekti.

Bebeğimi doğuracağım ama Mert ile konuşmam gerek.

Sabah kahvaltı saatinde aşağı bahçeye indim. Beni bekliyordu. Görünce ayağa kalktı bana sarıldı.

"Günaydın dünyam."

"Günaydın sevgilimm."

Sarılıp öptüm.

"İyi misin? Bulantın, baş dönmem var mı?"

"Yok iyiyim sevgilim. Lalin uyandı şimdi gelir o da."

Masaya oturdum. Kızlar içecek koyuyordu.

"Bana ayran getirir misiniz?"

Mert bana gülümsedi.

Lalin gelince Mert kucağına aldı havaya kaldırıyordu, öpüyordu oynuyordu. Onu da sandalyesine oturtturdum. Yavaş yavaş yediriyordum. Mert elimden aldı.

"Sen yemeğini ye ben kızıma yediririm."

Lalin ile ne kadar gülüyordu. Lalin de öyle kahkaha ata ata yemek yiyordu.

Onlara bakarken Mert'e seslendim.

"Sevgilim.."

Ona bakarak;

"Efendim dünyam?"

"Ben karar verdim, doğuracağım ama.."

Bana baktı;

Mafya'nın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin